ModaTe ciuchy nie tracą na popularności. Fenomen ubrań i dodatków od Calvina Kleina

Te ciuchy nie tracą na popularności. Fenomen ubrań i dodatków od Calvina Kleina

Te ciuchy nie tracą na popularności. Fenomen ubrań i dodatków od Calvina Kleina
Źródło zdjęć: © pexels.com
25.11.2019 12:29, aktualizacja: 19.01.2022 09:43

Poznajesz to logo? Bez względu na to, czy ubrania i dodatki od Calvina Kleina lubisz z zamiłowania do szalonego życia gwiazd, czy po prostu lubisz włożyć wygodny dres dobrej jakości – te ubrania są niebywale uniwersalne.

Jedna z najbardziej znanych marek świata

Calvin Klein to luksusowa marka "dla każdego". Jak na skalę działania, jej produkty są stosunkowo przystępne cenowo. Jeszcze korzystniej kupimy je w atrakcyjnych promocjach. Oferuje wszystko — od skarpetek przez wszystkie kategorie odzieży po doskonałe perfumy. Zapachy Calvin Klein to jedne z najchętniej kupowanych wód toaletowych i perfumowanych, ale najbardziej charakterystyczny element to znane już od kilku dekad logo, które w 2017 roku zostało odnowione i uproszczone.

Duży wybór obuwia i torebek na różne okazje:

Calvin Klein – na topie od dekad

Późną jesienią i zimą najwięcej zaoszczędźmy oczywiście na odzieży, obuwiu i akcesoriach, z których o tej porze roku korzystamy rzadziej. Charakterystyczne logo marki zdobi ubrania i akcesoria od lat 80., kiedy taki element wizualny był bardzo pożądany. Obecnie częściej wybieramy styl tzw. no name czy no brand, a widoczne logo marki nadrukowane w widocznym miejscu pozostawiamy raczej odzieży sportowej, streetwearowej i związanej np. z subkulturami lub określonym stylem życia. Wyjątkiem pozostały te marki, które ten trend zapoczątkowały i wyróżniające się współczesne brandy (np. MOSCHINO). Można powiedzieć, że ciuchy sygnowane imieniem i nazwiskiem Calvina Kleina utrzymują się na topie od prawie 40 lat. W świecie mody to prawdziwy fenomen.

Prostota, komfort, trwałość – to cechy ubrań i dodatków marki Calvin Klein

Od marki, która słynęła z kontrowersyjnych i nowatorskich spotów reklamowych, brand przeszedł do punktu, w którym produkty z imieniem i nazwiskiem noszą dzieci, nastolatki, dorośli i seniorzy na całym świecie. Obecnie marka nie jest tak kontrowersyjna jak inne, ale jej znaczenie dla mody jest duże. Nikt nie przewidywał, że projektant, umieszczając własne imię i nazwisko na elementach bielizny, sprawi, że z ukrywanego elementu noszonego pod ubraniem, majtki z podpisaną lamówką staną się widoczne, a w pewnych sytuacjach nawet mile widziane.

To samo dotyczy perfum, bo Calvin Klein jako pierwszy zaproponował zapach typu uniseks – dla kobiet i mężczyzn. Element uniwersalności widoczny jest także w każdej odzieży jego projektu: czapkach, bluzach i charakterystycznych, białych T-shirtach z czarnym napisem, które mogą nosić zarówno kobiety, jak i mężczyźni.

Szukasz czegoś innego? Sprawdź tu:

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także