Topestetic świętuje swoje 10-lecie! Miejsce w Internecie, które od lat rozumie potrzeby klientów, obchodzi swoją okrągłą rocznicę

Ten rok jest wyjątkowy dla marki Topestetic! Renomowana platforma, która umożliwia zakupy kosmetyczne, a także doradza w zakresie odpowiedniej pielęgnacji, obchodzi wyjątkowy jubileusz 10. lecia istnienia. Z tej okazji, na uroczystą galę, zostali zaproszeni liczni przyjaciele marki. Kulminacyjnym momentem świętowania była zaś premiera najnowszej kampanii z Magdaleną Różczką.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Celebracja urodzin odbyła się w magicznym otoczeniu Starej Oranżerii oraz jej ogrodów w Łazienkach Królewskich. Dla grona przyjaciół, ambasadorów, reprezentantów marek kosmetycznych, partnerów oraz zespołu, Topestetic przygotowało szereg atrakcji.

Wydarzenie prowadziła Paulina Krupińska-Karpiel, a całość uświetnił koncert Meli Koteluk. Punktem kulminacyjnym była zaś premiera najnowszego spotu marki, którego twarzą została obecna ambasadorka — aktorka Magdalena Różczka. Głównym przesłaniem nowej kampanii jest autentyczność, podkreślenie siły kobiecości oraz wyjątkowości każdej kobiety. Spot jest zgodny z wartościami marki, które towarzyszą jej od lat.

— Nasza marka udowadnia, że głos kobiet jest silny i inspirujący — mówi XYZ. — Przykładem tego jest zarówno ogromna sieć klientek Topestetic, jak i kobiet, które stoją za dostarczeniem najlepszej jakości produktów — podkreśla.

W samej ofercie sklepu znajduje się ponad 180 wyjątkowych marek kosmetycznych, polecanych przez kosmetologów, dermatologów i uwielbianych przez ekspertów branży beauty. W budynku Oranżerii wyeksponowanych zostało 20 z nich, które przez lata podbiły serca klientek, stając się bestsellerami.

W tym gronie znalazły się marki takie jak: PCA Skin, Cell Fusion C Expert, Image Skincare, Biologique Recherche, Mesoestetic, Sesderma, Medik8, Thalgo, Dermaquest, Dermomedica, Colorescience, Epionce, Dermalogica, iS Clinical, Selvert Thermal, Diego dalla Palma, Dottore, Samarite, Jan Marini, Paula’s Choice. To zaledwie garstka tego, co w swojej ofercie proponuje Topestetic, a kolekcja stale powiększa się.

Patronat nad wydarzeniem objęły marki, takie jak ANIA KRUK, Bizuu, Cloudy Bay New Zeland, Chandon Garden Spritz, MB Motors Mercedes Benz oraz Moet & Chandon Champagne, co dodatkowo uświetniło jubileuszową galę.

Materiał sponsorowany przez Topestetic

Wybrane dla Ciebie

Wieniawa na tym samym wybiegu co Kendall Jenner. Olśniła kreacją
Wieniawa na tym samym wybiegu co Kendall Jenner. Olśniła kreacją
Grała w "Słonecznym patrolu". Dziś ma 56 lat i mnóstwo tatuaży
Grała w "Słonecznym patrolu". Dziś ma 56 lat i mnóstwo tatuaży
Jest ze znanym raperem. Zrobili im wspólne zdjęcie na premierze
Jest ze znanym raperem. Zrobili im wspólne zdjęcie na premierze
Aż huczy o ich zaręczynach. Tak odpowiedzieli dziennikarce
Aż huczy o ich zaręczynach. Tak odpowiedzieli dziennikarce
Nagie plecy i intrygujący przód. Wszyscy patrzyli tylko na nią
Nagie plecy i intrygujący przód. Wszyscy patrzyli tylko na nią
Odniosła się do słów Watson. Nie zostawiła na aktorce suchej nitki
Odniosła się do słów Watson. Nie zostawiła na aktorce suchej nitki
Był z żoną przez ponad 40 lat. O jej odejściu wiadomo niewiele
Był z żoną przez ponad 40 lat. O jej odejściu wiadomo niewiele
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota