Triumph wprowadza nowy koncept salonów: My Atelier
Triumph, wiodąca marka bielizny damskiej, z dumą ogłasza stworzenie najnowszego i absolutnie innowacyjnego doświadczenia w obszarze sprzedaży detalicznej - My Atelier. Nowa koncepcja salonu zapewnia klientom nowoczesne, edukacyjne i interaktywne przeżycie zakupowe, które całkowicie wykracza poza tradycyjnie rozumianą przestrzeń handlową. To kontynuacja niedawno zaprezentowanej przez Triumph komunikacji wizualnej, głęboko zakorzenionej w filozofii marki, celebrującej indywidualność. Świat, w którym kobiety mogą całkowicie zaakceptować siebie i wszystko, co czyni je wyjątkowymi.
07.06.2023 13:50
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Zakup bielizny to bardzo intymne i osobiste przeżycie dla każdej kobiety, co miało duży wpływ na koncepcję kreatywną. W nowej odsłonie salonu celem marki jest stworzenie środowiska, w którym klientki czują się swobodnie i mogą bez pośpiechu wybierać idealny model, ciesząc się wysoko spersonalizowaną obsługą brafitterską, z której słynie Triumph.
My Atelier zostało zaprojektowane jako przestronna i inspirująca przestrzeń, skupiająca się na stworzeniu ciepłego i przyjaznego otoczenia dla wszystkich odwiedzających. Koncept wykorzystuje naturalne, ekologiczne materiały o ręcznie wykonanych detalach. Stonowana paleta kolorystyczna i zastosowane transparentne elementy wystroju dodają intymności, komfortu, głębi, pozwalając czuć się swobodnie i kobieco we własnej skórze.
Powierzchnie sklepowe są starannie zaprojektowane i niezwykle przestronne, pozwalając na swobodne i komfortowe przeglądanie asortymentu. Podobnie jak reszta atelier, także strefy relaksu i przymierzalnie zostały stworzone w taki sposób, aby Klientki marki mogły poczuć się jak w prawdziwej oazie spokoju.
Pierwszy salon w koncepcji My Atelier został otwarty w maju br. w Tainan, a niedługo później dołączyły do niej dwie kolejne lokalizacje – w Zurichu i Wiedniu.