Ukryta funkcja koszyków. "Klienci męczą się, bo o niej nie wiedzą"

Ukryta funkcja koszyków. "Klienci męczą się, bo o niej nie wiedzą"

Koszyki w Lidlu mają ukryte funkcje
Koszyki w Lidlu mają ukryte funkcje
Źródło zdjęć: © YouTube
08.11.2022 14:38, aktualizacja: 08.11.2022 15:30

Chociaż korzystamy z nich regularnie, mało kto wie o ich ukrytych funkcjach. Mając tę wiedzę, twoje zakupy już nigdy nie będą takie same. Zwróć uwagę na ten element przy kasie.

Zakupy to codzienna czynność, którą wykonujemy niemal automatycznie. Wchodząc do sklepu, od razu kierujemy się po produkty, których potrzebujemy, a korzystając ze sklepowych wózków, nie zastanawiamy się nad ich dodatkowymi funkcjami. A te, jak się okazuje, mogą znacznie ułatwić zakupy.

Ukryta funkcja koszyka

Jak się okazuje, wózki dostępne w sklepach mają ukryte funkcje, które pozwalają ułatwić sobie zakupy. Większość klientów o tym nie wie. Bardzo często wykładając zakupy z koszyka, nachylają się wielokrotnie, żeby wyjąć wszystkie niezbędne produkty. Jest to nie tylko niewygodne, ale także męczące. Ta funkcja sprawia, że musisz nachylić się tylko raz, po koszyk. Złap go za rączkę, podnieś i zahacz o brzeg kasy. W taki sposób dużo łatwiej wyłożysz zakupy, bez konieczności ciągłego schylania się po nie. Po wyłożeniu wszystkich, odstaw koszyk w odpowiednie miejsce.

Za mało miejsca? Jest na to sposób

Zbliżają się święta, a wraz z nimi wielkie zakupy. Może zdarzyć się i tak, że w koszyku zabraknie miejsca na wszystkie potrzebne produkty. Wtedy na pomoc przychodzi inna, ukryta w większych wózkach w funkcja. Przy tylnych kołach często umieszczona jest wyciągana szuflada, którą można wysunąć i położyć na niej na przykład butelki z wodą. Możesz uniknąć także dźwigania i umieścić ciężkie produkty na dolnej półce.

Zapraszamy na grupę na Facebooku - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także