W rytmie bicia zakochanego serca. Kampania marki Apart na Walentynki 2025

Walentynkowa kampania Apart to opowieść o miłości, bliskości i radości, jaką zakochani czerpią z bycia razem. To również podpowiedź, jak świętując 14 lutego prezentować się wyjątkowo dzięki dodatkom oraz jakie wzory zachwycą jako upominek w tym szczególnym dniu. Trudno wyobrazić sobie Walentynki bez symbolu miłości, czyli serca, które – obok dwojga zakochanych – jest głównym bohaterem sesji wizerunkowej Apart.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Zdjęcia prezentują parę, a na kadrach pojawia się oczywiście kojarzona z miłością i zmysłowością soczysta czerwień, mocno zaakcentowana w damskich stylizacjach. Takie wizualne kompozycje pozwalają skupić się na dodatkach – zegarkach, męskiej biżuterii, a przede wszystkim na biżuterii dla niej. Te wzory emanują prawdziwie walentynkową aurą, a biżuteryjne serce występuje w wielu romantycznych odsłonach – naszyjników, zawieszek, kolczyków, bransoletek i pierścionków. Wśród prezentowanych propozycji są wzory ze złota, także lśniące diamentami oraz ze srebra. Są zaprojektowane w bardziej klasycznym, jak i nowoczesnym wydaniu, jak choćby w przypadku złotych kompletów w modowym klimacie, w których serca wypełniono czarną emalią lub połączono z koralami syntetycznymi. Delikatny charakter serc, które dominują w kolekcji Love Love, w stworzonych dla kampanii lookach przełamuje biżuteria w innym stylu, na przykład wzory ze złota z kolekcji Złote Sploty, lekkie bransoletki z linii Fun Fun, pierścionki eternity lub z barwnymi cyrkoniami, w tym z kolekcji Vintage i Kolory. Męskie sylwetki uzupełniają efektowne biżuteryjne dodatki z logo Aztorin, a dopełnieniem jej i jego looku są wybrane damskie i męskie zegarki szwajcarskiej marki Bergstern, modele Albert Riele i Elixa.

[1/8] Źródło zdjęć: © materiały partnera

Wybrane dla Ciebie