Właścicielka sklepu narzeka na klientki. "Księżniczkom się nie chce"
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Prowadzenie własnego biznesu wymaga nie tylko posiadania smykałki do interesów, ale również i sporo cierpliwości. Jedna z kobiet, która zaczęła handlować odzieżą, przyznaje, że jest zdegustowana zachowaniem klientek, które do niej zaglądają.
"Mam mały sklepik z fajną odzieżą. Naprawdę fajną. Dziś od rana było sześć klientek, które tylko weszły, omiotły wzrokiem pomieszczenie i wyszły z obrażoną miną. Nawet nie sprawdziły, co jest na wieszakach!" - pisze autorka posta, który wzbudził sporo emocji na forum WP Kafeteria.
Kobieta zapewnia, że dba o asortyment i zawsze ma wiele nietuzinkowych ubrań w bardzo dobrych cenach. "Trzeba trochę poszperać i można znaleźć perełki, ale księżniczkom się nie chce" - dodaje.
Niestety internautki nie pochwalają roszczeniowego podejścia autorki i sugerują, żeby szanowała każdego klienta. "Klientki maja prawo marudzić. To one płacą i one mają prawo decydować, czy coś im się podoba czy nie. Zawsze mogą wydać swoje pieniądze gdzie indziej, a jak takich przypadków będzie więcej, to splajtujesz. Wyeksponuj ładnie towar, możne to zatrzyma ludzi w sklepie" - zaleca jedna z komentujących.
Pozytywne podejście to podstawa
"W przypadku wspomnianych klientek, zapewne wystarczyłoby zwyczajne 'dzień dobry', 'do widzenia' i uśmiech, zamiast milczącego naburmuszenia i strojenia min" - napisała druga. "Jednak ty, jako właścicielka, nie powinnaś się obruszać, że klient zrezygnował z zapoznania się z asortymentem sklepu, który w jego uznaniu nie spełnił oczekiwań. Mogło się tak stać z naprawdę różnych powodów" - dopowiada.
Zobacz także
Pod postem przewijają się również słowa innych właścicieli sklepów. "Rozumiem cię doskonale. Mnie też denerwuje, gdy ludzie jedynie wchodzą i wychodzą. Zaciskam zęby, ale chciałabym, żeby jeszcze coś kupowali" - pisze użytkownik forum.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl