GwiazdyWnuczka Elvisa Presleya w kampanii perfum

    Wnuczka Elvisa Presleya w kampanii perfum

    Jako wnuczka Elvisa Presleya, już w dniu narodzin stała się sławna. Nie zamierzała jednak poprzestać na nazwisku. Najstarsza wnuczka amerykańskiej legendy muzycznej postanowiła sama zapracować na własne dziedzictwo. Jeszcze niedawno piękna aktorkę mogliśmy oglądać w takich produkcjach jak "Magic Mike" czy "Mad Max: Na drodze gniewu". W 2016 roku wcieli się w główną postać w serialu "Dziewczyna zawodowa", opartym na filmie Stephena Soderbergha. To nie wszystko. Riley została właśnie twarzą nowego zapachu, Norell New York.

    Wnuczka Elvisa Presleya w kampanii perfum

    1 / 5

    Riley Keough wzięła sprawy w swoje ręce

    Obraz
    © Eastnews

    Jako wnuczka Elvisa Presleya, już w dniu narodzin stała się sławna. Nie zamierzała jednak poprzestać na nazwisku. Najstarsza wnuczka amerykańskiej legendy muzyki postanowiła sama zapracować na własne dziedzictwo. Jeszcze niedawno piękna aktorkę mogliśmy oglądać w takich produkcjach jak „Magic Mike” czy „Mad Max: Na drodze gniewu”. W 2016 roku wcieli się w główną postać w serialu „Dziewczyna zawodowa”, opartym na filmie Stephena Soderbergha. Teraz Riley została twarzą nowego zapachu, Norell New York.

    2 / 5

    Wnuczka Elvisa Presleya na co dzień zajmuje się aktorstwem

    Obraz
    © Eastnews

    Wyreżyserowana przez Michaela Avedona kampania poświęcona jest legendarnemu projektantowi mody Normanowi Norellowi. "Kocham nadawać kampanii narrację i osadzać moich modeli w charakterze przeszłości" - tak komentował swoją pracę Avedon. "Riley jest wspaniałą młodą aktorką i osadzenie jej w charakterze, jaki obrałem dla tej kampanii, było bardzo ekscytującym procesem" - dodał reżyser.

    3 / 5

    Riley w kampanii Norell New York

    Obraz
    © Eastnews

    Znany ze swoich ultra-kobiecych projektów Norell był pierwszym amerykańskim projektantem, który posiadał w swojej linii perfumy.

    4 / 5

    Aktorka o nietypowej urodzie

    Obraz
    © Eastnews

    . Oryginalny zapach "Norell" zadebiutował w 1968 roku i był klasyczny. Następnie został przerobiony na "Norell Nowy Jork" - kwiatowy zapach z płatkami jaśminu, irysa, wanilii i piżma.

    5 / 5

    Twórcy kampanii nie widzieli w niej nikogo innego

    Obraz
    © Eastnews

    Na cześć nowego zapachu, Baccarat stworzył limitowaną edycję 500 butelek perfum - każda jest numerowana i podpisana. Podpis to jeden z efektownych elementów, jakie Norell stosował. W kampanii poświęconej legendzie mody nie mogła wziąć udziału żadna inna gwiazda, jak Riley Keough. Twórcy reklamy podziwiają jej talent i przede wszystkim niezwykłą urodę i wyczucie, które nadały kampanii znakomity efekt.

    elvis presleyriley keoughmad max
    Komentarze (2)