Jako wnuczka Elvisa Presleya, już w dniu narodzin stała się sławna. Nie zamierzała jednak poprzestać na nazwisku. Najstarsza wnuczka amerykańskiej legendy muzycznej postanowiła sama zapracować na własne dziedzictwo. Jeszcze niedawno piękna aktorkę mogliśmy oglądać w takich produkcjach jak "Magic Mike" czy "Mad Max: Na drodze gniewu". W 2016 roku wcieli się w główną postać w serialu "Dziewczyna zawodowa", opartym na filmie Stephena Soderbergha. To nie wszystko. Riley została właśnie twarzą nowego zapachu, Norell New York.
Jako wnuczka Elvisa Presleya, już w dniu narodzin stała się sławna. Nie zamierzała jednak poprzestać na nazwisku. Najstarsza wnuczka amerykańskiej legendy muzyki postanowiła sama zapracować na własne dziedzictwo. Jeszcze niedawno piękna aktorkę mogliśmy oglądać w takich produkcjach jak „Magic Mike” czy „Mad Max: Na drodze gniewu”. W 2016 roku wcieli się w główną postać w serialu „Dziewczyna zawodowa”, opartym na filmie Stephena Soderbergha. Teraz Riley została twarzą nowego zapachu, Norell New York.
Wnuczka Elvisa Presleya na co dzień zajmuje się aktorstwem
Wyreżyserowana przez Michaela Avedona kampania poświęcona jest legendarnemu projektantowi mody Normanowi Norellowi. "Kocham nadawać kampanii narrację i osadzać moich modeli w charakterze przeszłości" - tak komentował swoją pracę Avedon. "Riley jest wspaniałą młodą aktorką i osadzenie jej w charakterze, jaki obrałem dla tej kampanii, było bardzo ekscytującym procesem" - dodał reżyser.
Riley w kampanii Norell New York
Znany ze swoich ultra-kobiecych projektów Norell był pierwszym amerykańskim projektantem, który posiadał w swojej linii perfumy.
Aktorka o nietypowej urodzie
. Oryginalny zapach "Norell" zadebiutował w 1968 roku i był klasyczny. Następnie został przerobiony na "Norell Nowy Jork" - kwiatowy zapach z płatkami jaśminu, irysa, wanilii i piżma.
Twórcy kampanii nie widzieli w niej nikogo innego
Na cześć nowego zapachu, Baccarat stworzył limitowaną edycję 500 butelek perfum - każda jest numerowana i podpisana. Podpis to jeden z efektownych elementów, jakie Norell stosował. W kampanii poświęconej legendzie mody nie mogła wziąć udziału żadna inna gwiazda, jak Riley Keough. Twórcy reklamy podziwiają jej talent i przede wszystkim niezwykłą urodę i wyczucie, które nadały kampanii znakomity efekt.