Wnuczka Elvisa Presleya w kampanii perfum

Jako wnuczka Elvisa Presleya, już w dniu narodzin stała się sławna. Nie zamierzała jednak poprzestać na nazwisku. Najstarsza wnuczka amerykańskiej legendy muzycznej postanowiła sama zapracować na własne dziedzictwo. Jeszcze niedawno piękna aktorkę mogliśmy oglądać w takich produkcjach jak "Magic Mike" czy "Mad Max: Na drodze gniewu". W 2016 roku wcieli się w główną postać w serialu "Dziewczyna zawodowa", opartym na filmie Stephena Soderbergha. To nie wszystko. Riley została właśnie twarzą nowego zapachu, Norell New York.

Obraz

/ 5Riley Keough wzięła sprawy w swoje ręce

Obraz
© Eastnews

Jako wnuczka Elvisa Presleya, już w dniu narodzin stała się sławna. Nie zamierzała jednak poprzestać na nazwisku. Najstarsza wnuczka amerykańskiej legendy muzyki postanowiła sama zapracować na własne dziedzictwo. Jeszcze niedawno piękna aktorkę mogliśmy oglądać w takich produkcjach jak „Magic Mike” czy „Mad Max: Na drodze gniewu”. W 2016 roku wcieli się w główną postać w serialu „Dziewczyna zawodowa”, opartym na filmie Stephena Soderbergha. Teraz Riley została twarzą nowego zapachu, Norell New York.

/ 5Wnuczka Elvisa Presleya na co dzień zajmuje się aktorstwem

Obraz
© Eastnews

Wyreżyserowana przez Michaela Avedona kampania poświęcona jest legendarnemu projektantowi mody Normanowi Norellowi. "Kocham nadawać kampanii narrację i osadzać moich modeli w charakterze przeszłości" - tak komentował swoją pracę Avedon. "Riley jest wspaniałą młodą aktorką i osadzenie jej w charakterze, jaki obrałem dla tej kampanii, było bardzo ekscytującym procesem" - dodał reżyser.

/ 5Riley w kampanii Norell New York

Obraz
© Eastnews

Znany ze swoich ultra-kobiecych projektów Norell był pierwszym amerykańskim projektantem, który posiadał w swojej linii perfumy.

/ 5Aktorka o nietypowej urodzie

Obraz
© Eastnews

. Oryginalny zapach "Norell" zadebiutował w 1968 roku i był klasyczny. Następnie został przerobiony na "Norell Nowy Jork" - kwiatowy zapach z płatkami jaśminu, irysa, wanilii i piżma.

/ 5Twórcy kampanii nie widzieli w niej nikogo innego

Obraz
© Eastnews

Na cześć nowego zapachu, Baccarat stworzył limitowaną edycję 500 butelek perfum - każda jest numerowana i podpisana. Podpis to jeden z efektownych elementów, jakie Norell stosował. W kampanii poświęconej legendzie mody nie mogła wziąć udziału żadna inna gwiazda, jak Riley Keough. Twórcy reklamy podziwiają jej talent i przede wszystkim niezwykłą urodę i wyczucie, które nadały kampanii znakomity efekt.

Wybrane dla Ciebie

Założyła marynarkę na gołe ciało. Było o krok od wpadki
Założyła marynarkę na gołe ciało. Było o krok od wpadki
Aleksandra Kisio w "Tańcu z gwiazdami". Dawno nie widziana aktorka zachwyciła
Aleksandra Kisio w "Tańcu z gwiazdami". Dawno nie widziana aktorka zachwyciła
Boją się kinky seksu. Seksuolożka mówi, na czym polega
Boją się kinky seksu. Seksuolożka mówi, na czym polega
Spokojny sen bez bólu. Oto pozycje dla osób przewlekle chorych
Spokojny sen bez bólu. Oto pozycje dla osób przewlekle chorych
Nie potrzebowali "papierka". Ślub wzięli tylko dla córki
Nie potrzebowali "papierka". Ślub wzięli tylko dla córki
Dietetyczka odradza spożywanie popularnego sera. "Lepiej nie kupuj"
Dietetyczka odradza spożywanie popularnego sera. "Lepiej nie kupuj"
Nawet 5 tys. zł. Lepiej, żebyś nie miał w koszyku
Nawet 5 tys. zł. Lepiej, żebyś nie miał w koszyku
"Czarna mamba" pokazała męża. Kim jest jej ukochany?
"Czarna mamba" pokazała męża. Kim jest jej ukochany?
25 lat temu była gwiazdą. Tak wygląda dziś
25 lat temu była gwiazdą. Tak wygląda dziś
Wystroiła się w spódniczkę mini. Kolor to hit jesieni
Wystroiła się w spódniczkę mini. Kolor to hit jesieni
Była żoną Marilyna Mansona. "Pogrążyliśmy się w kompletnej rozpuście"
Była żoną Marilyna Mansona. "Pogrążyliśmy się w kompletnej rozpuście"
Będą się zachwycać rosołem. Wystarczy dodać jeden składnik
Będą się zachwycać rosołem. Wystarczy dodać jeden składnik