Wnuczka Elvisa Presleya w kampanii perfum

Jako wnuczka Elvisa Presleya, już w dniu narodzin stała się sławna. Nie zamierzała jednak poprzestać na nazwisku. Najstarsza wnuczka amerykańskiej legendy muzycznej postanowiła sama zapracować na własne dziedzictwo. Jeszcze niedawno piękna aktorkę mogliśmy oglądać w takich produkcjach jak "Magic Mike" czy "Mad Max: Na drodze gniewu". W 2016 roku wcieli się w główną postać w serialu "Dziewczyna zawodowa", opartym na filmie Stephena Soderbergha. To nie wszystko. Riley została właśnie twarzą nowego zapachu, Norell New York.

Obraz

/ 5Riley Keough wzięła sprawy w swoje ręce

Obraz
© Eastnews

Jako wnuczka Elvisa Presleya, już w dniu narodzin stała się sławna. Nie zamierzała jednak poprzestać na nazwisku. Najstarsza wnuczka amerykańskiej legendy muzyki postanowiła sama zapracować na własne dziedzictwo. Jeszcze niedawno piękna aktorkę mogliśmy oglądać w takich produkcjach jak „Magic Mike” czy „Mad Max: Na drodze gniewu”. W 2016 roku wcieli się w główną postać w serialu „Dziewczyna zawodowa”, opartym na filmie Stephena Soderbergha. Teraz Riley została twarzą nowego zapachu, Norell New York.

/ 5Wnuczka Elvisa Presleya na co dzień zajmuje się aktorstwem

Obraz
© Eastnews

Wyreżyserowana przez Michaela Avedona kampania poświęcona jest legendarnemu projektantowi mody Normanowi Norellowi. "Kocham nadawać kampanii narrację i osadzać moich modeli w charakterze przeszłości" - tak komentował swoją pracę Avedon. "Riley jest wspaniałą młodą aktorką i osadzenie jej w charakterze, jaki obrałem dla tej kampanii, było bardzo ekscytującym procesem" - dodał reżyser.

/ 5Riley w kampanii Norell New York

Obraz
© Eastnews

Znany ze swoich ultra-kobiecych projektów Norell był pierwszym amerykańskim projektantem, który posiadał w swojej linii perfumy.

/ 5Aktorka o nietypowej urodzie

Obraz
© Eastnews

. Oryginalny zapach "Norell" zadebiutował w 1968 roku i był klasyczny. Następnie został przerobiony na "Norell Nowy Jork" - kwiatowy zapach z płatkami jaśminu, irysa, wanilii i piżma.

/ 5Twórcy kampanii nie widzieli w niej nikogo innego

Obraz
© Eastnews

Na cześć nowego zapachu, Baccarat stworzył limitowaną edycję 500 butelek perfum - każda jest numerowana i podpisana. Podpis to jeden z efektownych elementów, jakie Norell stosował. W kampanii poświęconej legendzie mody nie mogła wziąć udziału żadna inna gwiazda, jak Riley Keough. Twórcy reklamy podziwiają jej talent i przede wszystkim niezwykłą urodę i wyczucie, które nadały kampanii znakomity efekt.

Wybrane dla Ciebie
Kot wyleguje się na grzejniku? Oto co naprawdę za tym stoi
Kot wyleguje się na grzejniku? Oto co naprawdę za tym stoi
Ostatni dzwonek. W święta roślina się odwdzięczy
Ostatni dzwonek. W święta roślina się odwdzięczy
Rekruterka zdradza "test jabłka". Mówi, jak reagują kandydaci
Rekruterka zdradza "test jabłka". Mówi, jak reagują kandydaci
Steczkowska opiekuje się teściową. "Choroba, z którą trzeba się pogodzić"
Steczkowska opiekuje się teściową. "Choroba, z którą trzeba się pogodzić"
Kurier pokazał list, który znalazł za wycieraczką. Treść obiegła sieć
Kurier pokazał list, który znalazł za wycieraczką. Treść obiegła sieć
"Zostałam sama". Nie ukrywa, jaki błąd popełniała w każdym związku
"Zostałam sama". Nie ukrywa, jaki błąd popełniała w każdym związku
Na konferencję prasową przyszła z siostrą. Podobne?
Na konferencję prasową przyszła z siostrą. Podobne?
Powiedz to zdanie. Telemarketer będzie miał związane ręce
Powiedz to zdanie. Telemarketer będzie miał związane ręce
Ma dom w lesie. Zapytano ją o koszty budowy
Ma dom w lesie. Zapytano ją o koszty budowy
Lewandowska wrzuciła zdjęcie z mężem. Tylko spójrzcie, co miał na sobie
Lewandowska wrzuciła zdjęcie z mężem. Tylko spójrzcie, co miał na sobie
Rybus rozwodzi się z Rosjanką. Tak mówił o ich początkach
Rybus rozwodzi się z Rosjanką. Tak mówił o ich początkach
Hejt po wpisie Janiny Ochojskiej. Historia psa miała wzruszyć
Hejt po wpisie Janiny Ochojskiej. Historia psa miała wzruszyć