GwiazdyWnuczka Elvisa Presleya w kampanii perfum

Wnuczka Elvisa Presleya w kampanii perfum

Wnuczka Elvisa Presleya w kampanii perfum

Jako wnuczka Elvisa Presleya, już w dniu narodzin stała się sławna. Nie zamierzała jednak poprzestać na nazwisku. Najstarsza wnuczka amerykańskiej legendy muzycznej postanowiła sama zapracować na własne dziedzictwo. Jeszcze niedawno piękna aktorkę mogliśmy oglądać w takich produkcjach jak "Magic Mike" czy "Mad Max: Na drodze gniewu". W 2016 roku wcieli się w główną postać w serialu "Dziewczyna zawodowa", opartym na filmie Stephena Soderbergha. To nie wszystko. Riley została właśnie twarzą nowego zapachu, Norell New York.

Jako wnuczka Elvisa Presleya, już w dniu narodzin stała się sławna. Nie zamierzała jednak poprzestać na nazwisku. Najstarsza wnuczka amerykańskiej legendy muzyki postanowiła sama zapracować na własne dziedzictwo. Jeszcze niedawno piękna aktorkę mogliśmy oglądać w takich produkcjach jak „Magic Mike” czy „Mad Max: Na drodze gniewu”. W 2016 roku wcieli się w główną postać w serialu „Dziewczyna zawodowa”, opartym na filmie Stephena Soderbergha. Teraz Riley została twarzą nowego zapachu, Norell New York.

1 / 4

Wnuczka Elvisa Presleya na co dzień zajmuje się aktorstwem

Obraz
© Eastnews

Wyreżyserowana przez Michaela Avedona kampania poświęcona jest legendarnemu projektantowi mody Normanowi Norellowi. "Kocham nadawać kampanii narrację i osadzać moich modeli w charakterze przeszłości" - tak komentował swoją pracę Avedon. "Riley jest wspaniałą młodą aktorką i osadzenie jej w charakterze, jaki obrałem dla tej kampanii, było bardzo ekscytującym procesem" - dodał reżyser.

2 / 4

Riley w kampanii Norell New York

Obraz
© Eastnews

Znany ze swoich ultra-kobiecych projektów Norell był pierwszym amerykańskim projektantem, który posiadał w swojej linii perfumy.

3 / 4

Aktorka o nietypowej urodzie

Obraz
© Eastnews

. Oryginalny zapach "Norell" zadebiutował w 1968 roku i był klasyczny. Następnie został przerobiony na "Norell Nowy Jork" - kwiatowy zapach z płatkami jaśminu, irysa, wanilii i piżma.

4 / 4

Twórcy kampanii nie widzieli w niej nikogo innego

Obraz
© Eastnews

Na cześć nowego zapachu, Baccarat stworzył limitowaną edycję 500 butelek perfum - każda jest numerowana i podpisana. Podpis to jeden z efektownych elementów, jakie Norell stosował. W kampanii poświęconej legendzie mody nie mogła wziąć udziału żadna inna gwiazda, jak Riley Keough. Twórcy reklamy podziwiają jej talent i przede wszystkim niezwykłą urodę i wyczucie, które nadały kampanii znakomity efekt.

elvis presleyriley keoughmad max

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (2)