UrodaWszystko o pięknie w 2018 roku

Wszystko o pięknie w 2018 roku

Wszystko o pięknie w 2018 roku
Źródło zdjęć: © 123RF.COM
Dominika Olszyna
04.03.2018 10:02, aktualizacja: 12.03.2018 14:01

Trend Raport to wydarzenie, na które czeka nie tylko branża "beauty”, ale także konsumentki.To ściąga nie tylko dla tych, którzy interesują się makijażem, ale także tym, co dzieje się na wybiegach mody. Co na nowy sezon proponuje Sephora?

Podobno w modzie i urodzie wszystko już było? Nic bardziej mylnego, bo stare trendy w nowych czasach rządzą się swoimi prawami, a nowi odbiorcy zawsze dają coś od siebie. Tak jest z makijażem, który zawsze jest odpowiedzią na aktualne potrzeby konsumentek oraz nadchodzący sezon.

Dobra pielęgnacja, więcej niż 5 minut

W tym roku Sephora zachęca do eksperymentów nie tylko młode dziewczyny, ale także dojrzałe kobiety. Czy dla każdej z nich ma uniwersalne porady? Tak, jedną podstawową i jest nią dbanie o cerę i odpowiednia jej pielęgnacja. Zdrowa, ładna skóra przyjmie każdy makijażowi look. Co więcej, makijażyści związani z takimi markami jak Dior, Estēe Lauder, Kat v D, Marc Jacobs, Benefit, Lancôme czy Sephora przekonywali, że dobry makijaż nie zajmuje 5 minut i warto poświęcić mu więcej atencji i czasu.

Obraz
© Materiały prasowe, Sephora

Glow squad

Projektant Christian Dior słynął z interpretacji klasyki w nowoczesnym wydaniu. Wprowadził na wybieg uniwersalne kroje, ale do każdego ubrania dodawał to "coś”, co tworzyło całość "w stylu Dior”. Na scenie modelka, która prezentowała kosmetyczną propozycję marki była żywą ekspozycją jej wartości – klasy, umiaru, elegancji. Makijażystka Dior Anna Kucharzyk w makijażu wykorzystała holograficzne wykończenie i zwróciła uwagę na nowy produkt marki z linii Dior Backstage. Pomadkę, która łączy w sobie balsam do ust z kolorem. Dior Lip Glow ma trzy wykończenia: Glow, Matt Glow i Holo Glow. Każdy posiada „Color Reviver”, czyli formułę, która współgra z pH naszej skóry i reaguje na naturalny kolor naszych ust. Na koniec prezentacji Anna Kucharzyk zaprosiła do Dior Glow Squad. Obiecała, że rekrutacja jest otwarta, a w drużynie jest modelka Bella Hadid. Teraz może dołączyć każda z nas!

Obraz
© Materiały prasowe, Sephora

Wiosna, czyli róż

Paweł Borkowski, wizażysta Estēe Lauder, w tym sezonie wierzy w moc różu. Kobiecego, świeżego, który sprawi, że wypielęgnowana skóra nabierze seksownego wykończenia. Odpowiednia pielęgnacja skóry to jego zdaniem pierwszy krok do udanego makijażu i szczerze przyznał, że prezentowany look nie zajmie nam 5 minut. Zdradził także swój trick – cienie do powiek Mangetic Rose polecał nakładać na mokro. W ten sposób uzyskamy trwały i równomiernie nałożony makijaż oczu.

Kim Kardashian dziękujemy

Marka Lancôme razem z Łukaszem Sienkiewiczem, powiedziała stop konturowaniu i strobingowi. Zamiast tego umiar i delikatne rozświetlenie twarzy. Gdzie? Na szczycie policzków, czole oraz na łuku Kupidyna. Makijażysta zaznaczył także rolę dobrej pielęgnacji skóry, która powinna odbywać się od rana do nocy. Po godzinie 22 polecał intensywną pielęgnację w postaci serum. Aktualnie marka promuje produkt Advanced Genifique, który nazywa aktywatorem młodości.

Obraz
© Materiały prasowe, Sephora

Artyzm na pierwszym miejscu

Marka Kat von D. słynie z charyzmatycznego wizerunku i produktów do zadań specjalnych. Na scenie makijażystka Iza Wojciechowska zwróciła uwagę, że właścicielkę marki powinniśmy traktować jak artystkę i także takie są jej propozycje. W tym sezonie w palecie marki będzie królował Ultra Violet i zabawa światłocieniem. Nowością jest paleta Metal Crush, a cały makijaż powinien charakteryzować artyzm, intensywny kolor i błysk. I tu uwaga – Kat von D. na wiosnę odchodzi od matu i zachęca do świeżych, pełnych ust.

Obraz
© Materiały prasowe, Sephora

Z wybiegu na półki

Marc Jacobs to nazwisko doskonale znane każdej fance mody. Patrycja Dobrzyniecka w swojej prezentacji podkreślała rodowód firmy i filozofię jej założyciela. Jacobs od lat powtarza, żeby być sobą. Nie zwracaj uwagi na konturowanie (sic!) i idealne kreski, lepiej by twoja skóra była naturalna. W tym celu powstał podkład Shameless, który jak obiecuje makijażystka będzie naszą skórę rozświetlał i sprawiał, że selfie nie będzie potrzebować filtrów.

Diabeł tkwi w szczegółach i…

…brwiach! Marka Benefit jest wierna swojej filozofii i nadal zachęca do regularnej stylizacji brwi. Wyraziste, dobrane do rysów twarzy i pielęgnowane są wizytówką amerykańskiej marki. Na scenie Hanna Jakubowska zachęcała także do podkreślania rzęs i rozświetlenia skóry.

Obraz
© Materiały prasowe, Sephora

Laleczka wersja 2018, awangarda i uniwersalny kosmetyk

Sephora, jak zwykle zachęca do odwagi i eksperymentów. W tym sezonie proponuje trzy wersje makijaży: graficzną kreskę oka, makijaż monochromatyczny i Pop-doll eyes. Artystycznie zarysowane oko to trend z pokazów mody, np. wcześniej wspomnianego Marca Jacoba czy Roberta Cavalli. To co ważne – kreska musi być precyzyjna i trwała. Jej pomysł opiera się na ilustracyjnym zarysowaniu kociego oka. Jak? Zobacz tutaj Jak przekonują makijażyści Sephora to nic trudnego! Z kolei za pomysłem na makijaż Pop-doll eyes kryje się look, którego nie powstydziłaby się nawet Twiggy. Rzęsy mają rzucać się w oczy i znowu je sklejamy. Na ustach mocny, błyszczący kolor i nieskazitelna cera z efektem rozświetlenia. Makijaż monochromatyczny to oda do różu i propozycja dla tych , które lubią jeden kosmetyki i wiele funkcji. Jak przekonywała National Make Up Artist Sephora, Anna Galińska – makijaż oczu, policzków i ust możemy wykonać jednym produktem. Czy to propozycja dla każdego? Na pewno nie, ale zdaniem marki Sephora wiosna należy do odważnych!

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także