Zalando i Paco Rabanne: ekskluzywna kapsuła dostępna tylko na Zalando

Paryski dom mody Paco Rabanne prezentuje kapsułę zainspirowaną ponadczasowym DNA marki, dostępną wyłącznie na Zalando.

Źródło zdjęć: © materiały partnera
  • Współpraca Zalando i Paco Rabanne to ukłon w stronę nowej generacji klientów produktów luksusowych. Składa się z 40-częściowej kapsuły, wśród której są m.in. słynne torebki z łańcuszkiem, mieniące się jak dyskotekowa kula spódnice, a także topy i sukienki w wyrazistych kolorach.
  • W kampanii prezentującej kapsułę występują Crystal Murray, Dustin MuchuvitzAj Yel, za stylizacje odpowiadał Glen Mban.

BERLIN/PARYŻ, 12 kwietnia 2023 - Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, wraz z nowoczesnym domem mody Paco Rabanne prezentują kapsułę na sezon wiosna-lato 2023. Dzięki wizualnej uczcie złożonej z soczystych kolorów i dynamicznych fasonów, kapsuła stymuluje ona zmysły wzroku, dotyku i dźwięku. Każdy element został przemyślany i wykonany tak, aby wzbudzać emocje i zachęcać miłośników i miłośniczki mody do odkrycia swojej najbarwniejszej strony.

Kapsuła składa się z 40 elementów: 20 ubrań, 17 dodatków i 3 modeli butów, inspirowanych kultowymi stylizacjami Paco Rabanne. Jej mocnymi stronami są wykorzystanie metalu i wybór innowacyjnych fasonów połączonych z żywymi, letnimi kolorami.

Kapsule Paco Rabanne dla Zalando towarzyszy kampania, w której występują twarze nowej generacji: francuska piosenkarka i autorka tekstów Crystal Murray, modelka i DJ-ka Dustin Muchuvitz oraz modelka Aj Yel. Stylizacje zostały stworzone przez Glena Mbana i są wyrazem radości i zabawy modą poprzez odkrywanie na nowo luksusu w indywidualnym wymiarze.

© materiały partnera

Lena-Sophie Röper, Director Designer & Luxury w Zalando: Kapsuła Paco Rabanne stanowi kolejny, duży krok by stać się miejscem pierwszego wyboru dla mody z kategorii Designer. Dzięki doświadczeniu, dostarczamy naszym klientom luksusowych inspiracji modowych i łączymy ich z markami w wyjątkowy, spersonalizowany sposób. Nasza współpraca z domem mody Paco Rabanne ucieleśnia ten kierunek, łącząc kreatywną wizję marki z różnorodnym i inspirującym doświadczeniem zakupowym, które oferujemy nowej generacji klientów produktów luksusowych w kategorii Designer.

Kolekcja będzie dostępna tylko na Zalando na 25 europejskich rynkach od 12 kwietnia.

Modowa kampania 360° stworzona przez Flore Bottaro i Kitten Production Agency wystartowała 11 kwietnia.

Materiał prasowy: Zalando
Źródło artykułu: Materiał Partnera
Wybrane dla Ciebie
Wyprowadziła się na wieś. "Nie polecam każdemu"
Wyprowadziła się na wieś. "Nie polecam każdemu"
Optymalna częstotliwość seksu. Wtedy pozytywnie wpływa na zdrowie
Optymalna częstotliwość seksu. Wtedy pozytywnie wpływa na zdrowie
Gdzie wyrzucić papierek po maśle? Nagminny błąd
Gdzie wyrzucić papierek po maśle? Nagminny błąd
Dzieli ich 20 lat. Boberek zostawił dla niej znaną żonę
Dzieli ich 20 lat. Boberek zostawił dla niej znaną żonę
Hit dla dojrzałych kobiet. Ewa Drzyzga wygląda obłędnie
Hit dla dojrzałych kobiet. Ewa Drzyzga wygląda obłędnie
Kiedyś znali ją wszyscy. Oto jak dziś zarabia na życie
Kiedyś znali ją wszyscy. Oto jak dziś zarabia na życie
Oświetlili na różowo Pałac Prezydencki. To inicjatywa Marty Nawrockiej
Oświetlili na różowo Pałac Prezydencki. To inicjatywa Marty Nawrockiej
Prowadziła "Big Brothera" i miała sesję w "Playboyu". Tak się zmieniła
Prowadziła "Big Brothera" i miała sesję w "Playboyu". Tak się zmieniła
Wrzuciła nową grafikę. Damięcka reaguje na decyzję sejmu
Wrzuciła nową grafikę. Damięcka reaguje na decyzję sejmu
Zapomnij o czerwieni. Jesienią królować będzie chłodna elegancja
Zapomnij o czerwieni. Jesienią królować będzie chłodna elegancja
Ojciec przedstawiał ją jako żonę. Ujawniła, co działo się w trasie
Ojciec przedstawiał ją jako żonę. Ujawniła, co działo się w trasie
Imię nosi 38 Polek. Rada Języka Polskiego je odradza
Imię nosi 38 Polek. Rada Języka Polskiego je odradza