Zalando i Paco Rabanne: ekskluzywna kapsuła dostępna tylko na Zalando
Paryski dom mody Paco Rabanne prezentuje kapsułę zainspirowaną ponadczasowym DNA marki, dostępną wyłącznie na Zalando.
- Współpraca Zalando i Paco Rabanne to ukłon w stronę nowej generacji klientów produktów luksusowych. Składa się z 40-częściowej kapsuły, wśród której są m.in. słynne torebki z łańcuszkiem, mieniące się jak dyskotekowa kula spódnice, a także topy i sukienki w wyrazistych kolorach.
- W kampanii prezentującej kapsułę występują Crystal Murray, Dustin Muchuvitz i Aj Yel, za stylizacje odpowiadał Glen Mban.
BERLIN/PARYŻ, 12 kwietnia 2023 - Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, wraz z nowoczesnym domem mody Paco Rabanne prezentują kapsułę na sezon wiosna-lato 2023. Dzięki wizualnej uczcie złożonej z soczystych kolorów i dynamicznych fasonów, kapsuła stymuluje ona zmysły wzroku, dotyku i dźwięku. Każdy element został przemyślany i wykonany tak, aby wzbudzać emocje i zachęcać miłośników i miłośniczki mody do odkrycia swojej najbarwniejszej strony.
Kapsuła składa się z 40 elementów: 20 ubrań, 17 dodatków i 3 modeli butów, inspirowanych kultowymi stylizacjami Paco Rabanne. Jej mocnymi stronami są wykorzystanie metalu i wybór innowacyjnych fasonów połączonych z żywymi, letnimi kolorami.
Kapsule Paco Rabanne dla Zalando towarzyszy kampania, w której występują twarze nowej generacji: francuska piosenkarka i autorka tekstów Crystal Murray, modelka i DJ-ka Dustin Muchuvitz oraz modelka Aj Yel. Stylizacje zostały stworzone przez Glena Mbana i są wyrazem radości i zabawy modą poprzez odkrywanie na nowo luksusu w indywidualnym wymiarze.
Lena-Sophie Röper, Director Designer & Luxury w Zalando: Kapsuła Paco Rabanne stanowi kolejny, duży krok by stać się miejscem pierwszego wyboru dla mody z kategorii Designer. Dzięki doświadczeniu, dostarczamy naszym klientom luksusowych inspiracji modowych i łączymy ich z markami w wyjątkowy, spersonalizowany sposób. Nasza współpraca z domem mody Paco Rabanne ucieleśnia ten kierunek, łącząc kreatywną wizję marki z różnorodnym i inspirującym doświadczeniem zakupowym, które oferujemy nowej generacji klientów produktów luksusowych w kategorii Designer.
Kolekcja będzie dostępna tylko na Zalando na 25 europejskich rynkach od 12 kwietnia.
Modowa kampania 360° stworzona przez Flore Bottaro i Kitten Production Agency wystartowała 11 kwietnia.