Zalando i Paco Rabanne: ekskluzywna kapsuła dostępna tylko na Zalando

Paryski dom mody Paco Rabanne prezentuje kapsułę zainspirowaną ponadczasowym DNA marki, dostępną wyłącznie na Zalando.

Źródło zdjęć: © materiały partnera
  • Współpraca Zalando i Paco Rabanne to ukłon w stronę nowej generacji klientów produktów luksusowych. Składa się z 40-częściowej kapsuły, wśród której są m.in. słynne torebki z łańcuszkiem, mieniące się jak dyskotekowa kula spódnice, a także topy i sukienki w wyrazistych kolorach.
  • W kampanii prezentującej kapsułę występują Crystal Murray, Dustin MuchuvitzAj Yel, za stylizacje odpowiadał Glen Mban.

BERLIN/PARYŻ, 12 kwietnia 2023 - Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, wraz z nowoczesnym domem mody Paco Rabanne prezentują kapsułę na sezon wiosna-lato 2023. Dzięki wizualnej uczcie złożonej z soczystych kolorów i dynamicznych fasonów, kapsuła stymuluje ona zmysły wzroku, dotyku i dźwięku. Każdy element został przemyślany i wykonany tak, aby wzbudzać emocje i zachęcać miłośników i miłośniczki mody do odkrycia swojej najbarwniejszej strony.

Kapsuła składa się z 40 elementów: 20 ubrań, 17 dodatków i 3 modeli butów, inspirowanych kultowymi stylizacjami Paco Rabanne. Jej mocnymi stronami są wykorzystanie metalu i wybór innowacyjnych fasonów połączonych z żywymi, letnimi kolorami.

Kapsule Paco Rabanne dla Zalando towarzyszy kampania, w której występują twarze nowej generacji: francuska piosenkarka i autorka tekstów Crystal Murray, modelka i DJ-ka Dustin Muchuvitz oraz modelka Aj Yel. Stylizacje zostały stworzone przez Glena Mbana i są wyrazem radości i zabawy modą poprzez odkrywanie na nowo luksusu w indywidualnym wymiarze.

© materiały partnera

Lena-Sophie Röper, Director Designer & Luxury w Zalando: Kapsuła Paco Rabanne stanowi kolejny, duży krok by stać się miejscem pierwszego wyboru dla mody z kategorii Designer. Dzięki doświadczeniu, dostarczamy naszym klientom luksusowych inspiracji modowych i łączymy ich z markami w wyjątkowy, spersonalizowany sposób. Nasza współpraca z domem mody Paco Rabanne ucieleśnia ten kierunek, łącząc kreatywną wizję marki z różnorodnym i inspirującym doświadczeniem zakupowym, które oferujemy nowej generacji klientów produktów luksusowych w kategorii Designer.

Kolekcja będzie dostępna tylko na Zalando na 25 europejskich rynkach od 12 kwietnia.

Modowa kampania 360° stworzona przez Flore Bottaro i Kitten Production Agency wystartowała 11 kwietnia.

Materiał prasowy: Zalando
Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Czym jest masturdating? Nowy trend podbija serca nie tylko singli
Czym jest masturdating? Nowy trend podbija serca nie tylko singli
"Monkey-barring" to przykry trend w randkowaniu. Lepiej uważaj
"Monkey-barring" to przykry trend w randkowaniu. Lepiej uważaj
Zakazane przed wizytą u ginekologa. Lekarka ostrzega
Zakazane przed wizytą u ginekologa. Lekarka ostrzega
Ustaw pokrętło w tej pozycji. Rachunki za ogrzewanie spadną w mig
Ustaw pokrętło w tej pozycji. Rachunki za ogrzewanie spadną w mig
Wydaje ten dźwięk. Jeśli słyszysz, musisz zadziałać natychmiast
Wydaje ten dźwięk. Jeśli słyszysz, musisz zadziałać natychmiast
Nie dają jej przejść na ulicy. Wiesława z "Sanatorium" zdradziła powód
Nie dają jej przejść na ulicy. Wiesława z "Sanatorium" zdradziła powód
Podlej tym trawę. Zacznie rosnąć gęściej
Podlej tym trawę. Zacznie rosnąć gęściej
Liście z drzewa sąsiada spadają na twoją działkę? Przepisy są jasne
Liście z drzewa sąsiada spadają na twoją działkę? Przepisy są jasne
Konferencja dla młodych kobiet za nami! Wyjątkowe wydarzenie przyciągnęło tłumy
Konferencja dla młodych kobiet za nami! Wyjątkowe wydarzenie przyciągnęło tłumy
"Jesteśmy wybrańcami losu". Bez ogródek mówi o zarobkach aktorów
"Jesteśmy wybrańcami losu". Bez ogródek mówi o zarobkach aktorów
Ma wznowę raka. Żona zabrała głos
Ma wznowę raka. Żona zabrała głos
Usuń z doniczki. Wielu właścicieli popełnia duży błąd
Usuń z doniczki. Wielu właścicieli popełnia duży błąd