Zapach YES. Zapach kobiety

Marka biżuteryjna YES stworzyła unikalną kompozycję zapachową, wyrażającą osobowość marki, jej walory, cechy i atrybuty: odwagę, bunt i autentyczność. Zapach będzie umilał atmosferę zakupową w wybranych Salonach YES już od grudnia!

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Marka YES konsekwentnie podkreśla w swojej komunikacji wartości, które są dla niej ważne. Formą oraz kształtem przekazuje swoją wiarę w możliwość celebrowania kobiecości, wolną od stereotypów i patriarchalnych, narzuconych siłą oczekiwań społecznych. Myśląc nieszablonowo, YES odważnie stawia na kolejny wymiar marki, jakim jest zapach.

Identyfikacja zapachowa YES powstała w wyniku autorskiego procesu projektowego z wykorzystaniem technik i narzędzi kreatywnych, prowadzonego przez senselierkę, Martę Siembab. Zespół pracował nad sensoryczną tożsamością brandu w formie interaktywnego warsztatu, podczas którego swój wkład merytoryczny wniosły działy marketingu, sprzedaży jak i zarządzający salonami partnerzy biznesowi YES. Dzięki zaangażowaniu wszystkich stron, udało się przełożyć osobowość marki, jej wartości i atrybuty na język zapachu. Od teraz YES przemawia do każdego ze zmysłów.

- Głównym motywem unikalnej kompozycji jest chrupka nuta zielonej papryki. Symbolizuje ona nowoczesność, wolną myśl i brak ograniczeń w czerpaniu z kobiecej kreatywności. To rześki, roślinny zapach, który podkreśla otwartość na nowe idee i świeżość myślenia.- mówi Marta Siembab. - Pikantna, paprykowa nuta otulona jest szlachetną różą, co w połączeniu doskonale wyraża siłę i delikatność, awangardę i ponadczasowość biżuterii YES. Ten mariaż natury i nowoczesności zapachu daje też wrażenie musującej, wibrującej lekkości. Krągłe nuty zapachowe są niezwykle sensualne i emanują naturalnym ciepłem, co dodatkowo podbija jedwabisty dodatek dymu z kadzidłowca. To właśnie on uwypukla głębię uczuć i emocji, które są źródłem kobiecej siły - podkreśla senselierka.

Unikalną recepturę perfum do wnętrz YES stworzył na podstawie projektu Marty Siembab szwajcarski perfumiarz, który doskonale rozumie wartości będące w DNA marki. Jak podkreśla senselierka, zieleń, zarówno jako barwa, ale i wrażenie zapachowe, oddaje szlachetność, luksus i celebrację, skupiając uwagę na chłodzie szlachetnych kruszców i butelkowej głębi aksamitu, na którym w salonach YES spoczywa kunsztownie wykonana biżuteria.

Justyna Lach - Dyrektor Marketingu YES
Justyna Lach - Dyrektor Marketingu YES © materiały partnera

-         W YES skupiamy się na tworzeniu lepszego świata dla kobiet, walce ze stereotypami, nierównościami i niesprawiedliwościami, które ich dotyczą - mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES. - Elementem tej komunikacji jest dla nas również zapach - tak samo mocny, wyrazisty i buntowniczy, jak kobiety, dla których robimy biżuterię.

Zjawiskowy zapach marki YES można poczuć w wybranych stacjonarnych Salonach YES już w grudniu, gdzie tworzy wyjątkową atmosferę zakupową.

Materiał prasowy YES
Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Założyła marynarkę na gołe ciało. Było o krok od wpadki
Założyła marynarkę na gołe ciało. Było o krok od wpadki
Aleksandra Kisio w "Tańcu z gwiazdami". Dawno nie widziana aktorka zachwyciła
Aleksandra Kisio w "Tańcu z gwiazdami". Dawno nie widziana aktorka zachwyciła
Boją się kinky seksu. Seksuolożka mówi, na czym polega
Boją się kinky seksu. Seksuolożka mówi, na czym polega
Spokojny sen bez bólu. Oto pozycje dla osób przewlekle chorych
Spokojny sen bez bólu. Oto pozycje dla osób przewlekle chorych
Nie potrzebowali "papierka". Ślub wzięli tylko dla córki
Nie potrzebowali "papierka". Ślub wzięli tylko dla córki
Dietetyczka odradza spożywanie popularnego sera. "Lepiej nie kupuj"
Dietetyczka odradza spożywanie popularnego sera. "Lepiej nie kupuj"
Nawet 5 tys. zł. Lepiej, żebyś nie miał w koszyku
Nawet 5 tys. zł. Lepiej, żebyś nie miał w koszyku
"Czarna mamba" pokazała męża. Kim jest jej ukochany?
"Czarna mamba" pokazała męża. Kim jest jej ukochany?
25 lat temu była gwiazdą. Tak wygląda dziś
25 lat temu była gwiazdą. Tak wygląda dziś
Wystroiła się w spódniczkę mini. Kolor to hit jesieni
Wystroiła się w spódniczkę mini. Kolor to hit jesieni
Była żoną Marilyna Mansona. "Pogrążyliśmy się w kompletnej rozpuście"
Była żoną Marilyna Mansona. "Pogrążyliśmy się w kompletnej rozpuście"
Będą się zachwycać rosołem. Wystarczy dodać jeden składnik
Będą się zachwycać rosołem. Wystarczy dodać jeden składnik