Zapach YES. Zapach kobiety

Marka biżuteryjna YES stworzyła unikalną kompozycję zapachową, wyrażającą osobowość marki, jej walory, cechy i atrybuty: odwagę, bunt i autentyczność. Zapach będzie umilał atmosferę zakupową w wybranych Salonach YES już od grudnia!

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Marka YES konsekwentnie podkreśla w swojej komunikacji wartości, które są dla niej ważne. Formą oraz kształtem przekazuje swoją wiarę w możliwość celebrowania kobiecości, wolną od stereotypów i patriarchalnych, narzuconych siłą oczekiwań społecznych. Myśląc nieszablonowo, YES odważnie stawia na kolejny wymiar marki, jakim jest zapach.

Identyfikacja zapachowa YES powstała w wyniku autorskiego procesu projektowego z wykorzystaniem technik i narzędzi kreatywnych, prowadzonego przez senselierkę, Martę Siembab. Zespół pracował nad sensoryczną tożsamością brandu w formie interaktywnego warsztatu, podczas którego swój wkład merytoryczny wniosły działy marketingu, sprzedaży jak i zarządzający salonami partnerzy biznesowi YES. Dzięki zaangażowaniu wszystkich stron, udało się przełożyć osobowość marki, jej wartości i atrybuty na język zapachu. Od teraz YES przemawia do każdego ze zmysłów.

- Głównym motywem unikalnej kompozycji jest chrupka nuta zielonej papryki. Symbolizuje ona nowoczesność, wolną myśl i brak ograniczeń w czerpaniu z kobiecej kreatywności. To rześki, roślinny zapach, który podkreśla otwartość na nowe idee i świeżość myślenia.- mówi Marta Siembab. - Pikantna, paprykowa nuta otulona jest szlachetną różą, co w połączeniu doskonale wyraża siłę i delikatność, awangardę i ponadczasowość biżuterii YES. Ten mariaż natury i nowoczesności zapachu daje też wrażenie musującej, wibrującej lekkości. Krągłe nuty zapachowe są niezwykle sensualne i emanują naturalnym ciepłem, co dodatkowo podbija jedwabisty dodatek dymu z kadzidłowca. To właśnie on uwypukla głębię uczuć i emocji, które są źródłem kobiecej siły - podkreśla senselierka.

Unikalną recepturę perfum do wnętrz YES stworzył na podstawie projektu Marty Siembab szwajcarski perfumiarz, który doskonale rozumie wartości będące w DNA marki. Jak podkreśla senselierka, zieleń, zarówno jako barwa, ale i wrażenie zapachowe, oddaje szlachetność, luksus i celebrację, skupiając uwagę na chłodzie szlachetnych kruszców i butelkowej głębi aksamitu, na którym w salonach YES spoczywa kunsztownie wykonana biżuteria.

Justyna Lach - Dyrektor Marketingu YES
Justyna Lach - Dyrektor Marketingu YES © materiały partnera

-         W YES skupiamy się na tworzeniu lepszego świata dla kobiet, walce ze stereotypami, nierównościami i niesprawiedliwościami, które ich dotyczą - mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES. - Elementem tej komunikacji jest dla nas również zapach - tak samo mocny, wyrazisty i buntowniczy, jak kobiety, dla których robimy biżuterię.

Zjawiskowy zapach marki YES można poczuć w wybranych stacjonarnych Salonach YES już w grudniu, gdzie tworzy wyjątkową atmosferę zakupową.

Materiał prasowy YES
Źródło artykułu: Materiał Partnera
Wybrane dla Ciebie
Nie jeden, a trzy paski. Maffashion cała na czarno pozowała na evencie
Nie jeden, a trzy paski. Maffashion cała na czarno pozowała na evencie
Na Telekamerach do zdjęć pozowała z mężem. Suknia Kryńskiej olśniewa
Na Telekamerach do zdjęć pozowała z mężem. Suknia Kryńskiej olśniewa
Zagrał we "Władcy Pierścieni". Tak dziś wygląda 67-letni aktor
Zagrał we "Władcy Pierścieni". Tak dziś wygląda 67-letni aktor
Zrujnowany dom w lesie. Mayra tchnęła w niego nowe życie
Zrujnowany dom w lesie. Mayra tchnęła w niego nowe życie
Apartament tylko dla dorosłych w Bydgoszczy. Właściciel ujawnia, co jest w środku
Apartament tylko dla dorosłych w Bydgoszczy. Właściciel ujawnia, co jest w środku
Gdzie wyrzucić zużytą folię? Często popełniamy błąd
Gdzie wyrzucić zużytą folię? Często popełniamy błąd
60-letnia aktorka pozuje w bikini. Tak Elizabeth Hurley dba o sylwetkę
60-letnia aktorka pozuje w bikini. Tak Elizabeth Hurley dba o sylwetkę
Zaszalała z kolorami. Od Wojciechowskiej aż trudno oderwać wzrok
Zaszalała z kolorami. Od Wojciechowskiej aż trudno oderwać wzrok
W latach 80. i 90. imię to było hitem. Nosi je ponad 400 tys. Polek
W latach 80. i 90. imię to było hitem. Nosi je ponad 400 tys. Polek
Burza po odcinku "Rolnika". Rolniczka jasno o stanie krów
Burza po odcinku "Rolnika". Rolniczka jasno o stanie krów
Kot gryzie podczas głaskania? To jasny sygnał
Kot gryzie podczas głaskania? To jasny sygnał
Są razem od ponad dwudziestu lat. Tak wyglądają ich córki
Są razem od ponad dwudziestu lat. Tak wyglądają ich córki