Zapach YES. Zapach kobiety
Marka biżuteryjna YES stworzyła unikalną kompozycję zapachową, wyrażającą osobowość marki, jej walory, cechy i atrybuty: odwagę, bunt i autentyczność. Zapach będzie umilał atmosferę zakupową w wybranych Salonach YES już od grudnia!
Marka YES konsekwentnie podkreśla w swojej komunikacji wartości, które są dla niej ważne. Formą oraz kształtem przekazuje swoją wiarę w możliwość celebrowania kobiecości, wolną od stereotypów i patriarchalnych, narzuconych siłą oczekiwań społecznych. Myśląc nieszablonowo, YES odważnie stawia na kolejny wymiar marki, jakim jest zapach.
Identyfikacja zapachowa YES powstała w wyniku autorskiego procesu projektowego z wykorzystaniem technik i narzędzi kreatywnych, prowadzonego przez senselierkę, Martę Siembab. Zespół pracował nad sensoryczną tożsamością brandu w formie interaktywnego warsztatu, podczas którego swój wkład merytoryczny wniosły działy marketingu, sprzedaży jak i zarządzający salonami partnerzy biznesowi YES. Dzięki zaangażowaniu wszystkich stron, udało się przełożyć osobowość marki, jej wartości i atrybuty na język zapachu. Od teraz YES przemawia do każdego ze zmysłów.
- Głównym motywem unikalnej kompozycji jest chrupka nuta zielonej papryki. Symbolizuje ona nowoczesność, wolną myśl i brak ograniczeń w czerpaniu z kobiecej kreatywności. To rześki, roślinny zapach, który podkreśla otwartość na nowe idee i świeżość myślenia.- mówi Marta Siembab. - Pikantna, paprykowa nuta otulona jest szlachetną różą, co w połączeniu doskonale wyraża siłę i delikatność, awangardę i ponadczasowość biżuterii YES. Ten mariaż natury i nowoczesności zapachu daje też wrażenie musującej, wibrującej lekkości. Krągłe nuty zapachowe są niezwykle sensualne i emanują naturalnym ciepłem, co dodatkowo podbija jedwabisty dodatek dymu z kadzidłowca. To właśnie on uwypukla głębię uczuć i emocji, które są źródłem kobiecej siły - podkreśla senselierka.
Unikalną recepturę perfum do wnętrz YES stworzył na podstawie projektu Marty Siembab szwajcarski perfumiarz, który doskonale rozumie wartości będące w DNA marki. Jak podkreśla senselierka, zieleń, zarówno jako barwa, ale i wrażenie zapachowe, oddaje szlachetność, luksus i celebrację, skupiając uwagę na chłodzie szlachetnych kruszców i butelkowej głębi aksamitu, na którym w salonach YES spoczywa kunsztownie wykonana biżuteria.
- W YES skupiamy się na tworzeniu lepszego świata dla kobiet, walce ze stereotypami, nierównościami i niesprawiedliwościami, które ich dotyczą - mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES. - Elementem tej komunikacji jest dla nas również zapach - tak samo mocny, wyrazisty i buntowniczy, jak kobiety, dla których robimy biżuterię.
Zjawiskowy zapach marki YES można poczuć w wybranych stacjonarnych Salonach YES już w grudniu, gdzie tworzy wyjątkową atmosferę zakupową.