5 lat akcji "Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi"
05.08.2014 12:58, aktual.: 05.08.2014 13:42
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
„Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi” to akcja profilaktyki raka piersi, która dzięki zaangażowaniu gabinetów medycyny estetycznej kosmetycznych i spa jest prowadzona z sukcesem od 11 września 2009 roku. Dotarliśmy już do ponad 7000 gabinetów! Pomysłodawczynią akcji jest Joanna Kostrzewska, CEO Plazanet - Revitalash Polska.
„Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi” to akcja profilaktyki raka piersi, która dzięki zaangażowaniu gabinetów medycyny estetycznej kosmetycznych i spa jest prowadzona z sukcesem od 11 września 2009 roku. Dotarliśmy już do ponad 7000 gabinetów! Pomysłodawczynią akcji jest Joanna Kostrzewska, CEO Plazanet - Revitalash Polska.
Marka RevitaLash była specjalnym prezentem doktora Michaela Brinkenhoffa dla jego żony Amazonki Gayle Brinkenhoff. Rodzinna firma od 8 lat prowadzi działania na rzecz kobiet chorych na raka piersi oraz wspiera inicjatywy badawcze nad rakiem na całym świecie.
RevitaLash to skuteczność i bezpieczeństwo potwierdzone przez 5 niezależnych Instytutów Badawczych na świecie. W Polsce od 5 lat jest prowadzona akcja profilaktyki raka piersi „Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi”.
Pomysłodawczynią akcji jest Joanna Kostrzewska, Prezes Plazanet we współpracy z wieloletnią Prezes Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” - Krystyną Wechmann opiekującą się ponad 190 Klubami Amazonek w Polsce.
Inspiracją akcji jest Amazonka Gayle Brinkenhoff, dla której mąż doktor Michael Brinkenhoff stworzył odżywkę do rzęs i brwi RevitaLash.
Akcja rozwija się dzięki wsparciu wspaniałych ambasadorek akcji, które wspierają nas na różnych wydarzeniach: kongresach medycznych, wieczorkach artystycznych z profilaktyką raka piersi, aukcjach charytatywnych na rzecz Amazonek, konferencjach, programach telewizyjnych.
Do grona ambasadorek akcji "Zdrowy Nawyk-Zdrowe Piersi" należą: Małgorzata Ostrowska, Hanna Śleszyńska, Katarzyna Bujakiewicz, Ilona Felicjańska, Małgorzata Kożuchowska, Agata Młynarska, Paulina Młynarska, Edyta Herbuś, Iza Miko, Katarzyna Pakosińska, Olga Bończyk, Joanna Jabłczyńska, Anna Samusionek, Magda Steczkowska, Katarzyna Żak, Bożena Dykiel i wiele wiele innych osób.
Poparcie akcji wyraziło również wiele autorytetów medycznych m.in. doktor Marek Szczyt, doktor Maria Noszczyk, doktor Barbara Walkiewicz-Cyrańska, a Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych objęło patronat nad akcją.
Celem akcji jest:
Poruszanie tematu profilaktyki raka piersi.
Zachęcanie do badań profilaktycznych i samobadania
Propagowanie zdrowego stylu życia.
Z akcją dotarliśmy już do ponad 7000 gabinetów! W okresie 5 lat, odbyły się dziesiątki spotkań w całej Polsce.
W ramach aukcji charytatywnych i akcji wspieramy finansowo Federację Stowarzyszeń „Amazonki”, która spełnia swoje statutowe cele pomagając kobietom po mastektomii. Łącznie przekazaliśmy już kwotę ponad 70 tys. zł.
W 2013 roku gościła w Polsce inspiracja akcji i Amazonka, kochana Gayle Brinkenhoff, która w ramach wsparcia Amazonek na całym świecie, przekazała 15 tys. zł. Była to niestety jej ostatnia podróż zagraniczna. Walczyła z chorobą nowotworową ponad 20 lat. Swoją postawą pokazała, że nawet w obliczu śmierci można działać na rzecz innych i cieszyć się każdą chwilą. Mawiała „Every day is like a gift”.
Akcję wspiera marka RevitaLash - światowy lider stymulacji wzrostu, rzęs, brwi i włosów! Wyróżniona międzynarodowymi nagrodami, potwierdzona badaniami klinicznymi 5 niezależnych Instytutów Badawczych na świecie, rekomendowana przez autorytety medyczne! RevitaLash wspiera kobiety w Sekretach Chirurgii doktora Marka Szczyta.
Oryginalne produkty marki RevitaLash są dostępne wyłącznie w gabinetach medycyny estetycznej, kosmetycznych i spa oraz na www.revitalash.com.pl