7. edycja akcji "Ubrania od serca" za nami. Dziękujemy za wasze zaangażowanie!
Za nami 7. edycja akcji "Ubrania od serca". Dzięki wam udało się ufundować ponad 1950 voucherów, za które dzieci i młodzież z placówek opiekuńczo-wychowawczych mogły kupić swoje wymarzone ubrania! Tym samym przekroczono magiczną granicę 10 000 voucherów sprezentowanych podczas wszystkich siedmiu edycji programu.
Kupując – pomagasz
7. edycję wyjątkową nazwać można z wielu powodów. Jednym z nich jest bez wątpienia niezwykła współpraca dwóch marek. Vizir i Fairy wraz ze swoimi ambasadorkami, Anią Starmach i Katarzyną Dowbor, połączyły siły, aby we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom zapewnić wychowankom domów dziecka piękną lekcję samodzielności.
Zasady były takie same jak w poprzednich latach – by stać się częścią inicjatywy, wystarczyło podczas codziennych zakupów wybrać produkty marek wspierających akcję. Tym razem były to produkty Vizir + Fairy Effect oraz płyn do mycia naczyń Fairy Cytryna. Część dochodu ze sprzedaży została przeznaczona na zakup kart podarunkowych, dzięki którym dzieci z domów dziecka mogły kupić swoje wymarzone ubrania. Co istotne, dzieciaki same zdecydowały, na co chcą przeznaczyć otrzymane środki – bez względu na to, czy były to jesienne swetry i zimowe kurtki, czy nowe sneakersy od dawna widniejące na ich "wishliście".
– Fajna jest ta akcja, ponieważ uczy samodzielności, dokonywania wyborów i dysponowania budżetem. To bardzo istotne podczas wchodzenia w dorosłość – podkreślała w Dzień Dobry TVN Anna Starmach, ambasadorka marki Vizir.
Samodzielny wybór ubrań jest kluczowym elementem tej akcji. Nie chodzi w niej bowiem wyłącznie o wyposażenie szaf, ale także naukę cennych umiejętności, których często brakuje wychowankom placówek.
Iwona Niemasz, prezeska Towarzystwa Nasz Dom, dodawała: – To buduje pewien rodzaj tożsamości i poczucia wartości. To, że mogą zdecydować, w co będą ubrani. Przecież wiemy, jak ubranie jest ważne dla nas, dorosłych, a tym bardziej dla dzieciaków. Poprzez ubrania możemy pokazać swoją niezależność, czasami swoje poglądy. Ważne jest też to, że uczymy dzieciaki podejmowania decyzji i ponoszenia ich konsekwencji. Trzeba pamiętać, że to jest bardzo istotne, jeśli chodzi o budowanie nowego, młodego człowieka.
Cel został osiągnięty!
Wyniki tegorocznej edycji akcji robią wrażenie! Placówkom opiekuńczo-wychowawczym biorącym udział w akcji przekazano niezbędne podczas codziennych obowiązków domowych środki czystości – kapsułki oraz proszki do prania, a dzięki zakupom produktów Vizir + Fairy Effect ponad 1950 dzieci z 138 domów dziecka z całej Polski otrzymało karty podarunkowe, za które mogły spełnić swoje modowe marzenia. Możliwość zakupów otrzymały dzieci z placówek w między innymi Lublinie, Olsztynie, Tczewie, Łodzi czy Gostyninie.
Tym samym udało się zrealizować tegoroczny cel, który postawili przed sobą organizatorzy – w sumie w trakcie siedmiu edycji programu przekazano dzieciom ponad 10 000 voucherów – a to wszystko dzięki wam!