7. edycja akcji "Ubrania od serca" za nami. Dziękujemy za wasze zaangażowanie!

Źródło zdjęć: © materiały partnera
Agata Maj

27.09.2024 09:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Za nami 7. edycja akcji "Ubrania od serca". Dzięki wam udało się ufundować ponad 1950 voucherów, za które dzieci i młodzież z placówek opiekuńczo-wychowawczych mogły kupić swoje wymarzone ubrania! Tym samym przekroczono magiczną granicę 10 000 voucherów sprezentowanych podczas wszystkich siedmiu edycji programu.

Kupując – pomagasz

7. edycję wyjątkową nazwać można z wielu powodów. Jednym z nich jest bez wątpienia niezwykła współpraca dwóch marek. Vizir i Fairy wraz ze swoimi ambasadorkami, Anią Starmach i Katarzyną Dowbor, połączyły siły, aby we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom zapewnić wychowankom domów dziecka piękną lekcję samodzielności.

© materiały partnera

Zasady były takie same jak w poprzednich latach – by stać się częścią inicjatywy, wystarczyło podczas codziennych zakupów wybrać produkty marek wspierających akcję. Tym razem były to produkty Vizir + Fairy Effect oraz płyn do mycia naczyń Fairy Cytryna. Część dochodu ze sprzedaży została przeznaczona na zakup kart podarunkowych, dzięki którym dzieci z domów dziecka mogły kupić swoje wymarzone ubrania. Co istotne, dzieciaki same zdecydowały, na co chcą przeznaczyć otrzymane środki – bez względu na to, czy były to jesienne swetry i zimowe kurtki, czy nowe sneakersy od dawna widniejące na ich "wishliście".

– Fajna jest ta akcja, ponieważ uczy samodzielności, dokonywania wyborów i dysponowania budżetem. To bardzo istotne podczas wchodzenia w dorosłość – podkreślała w Dzień Dobry TVN Anna Starmach, ambasadorka marki Vizir.
© materiały partnera

Samodzielny wybór ubrań jest kluczowym elementem tej akcji. Nie chodzi w niej bowiem wyłącznie o wyposażenie szaf, ale także naukę cennych umiejętności, których często brakuje wychowankom placówek.

Iwona Niemasz, prezeska Towarzystwa Nasz Dom, dodawała: – To buduje pewien rodzaj tożsamości i poczucia wartości. To, że mogą zdecydować, w co będą ubrani. Przecież wiemy, jak ubranie jest ważne dla nas, dorosłych, a tym bardziej dla dzieciaków. Poprzez ubrania możemy pokazać swoją niezależność, czasami swoje poglądy. Ważne jest też to, że uczymy dzieciaki podejmowania decyzji i ponoszenia ich konsekwencji. Trzeba pamiętać, że to jest bardzo istotne, jeśli chodzi o budowanie nowego, młodego człowieka.

© materiały partnera

Cel został osiągnięty!

Wyniki tegorocznej edycji akcji robią wrażenie! Placówkom opiekuńczo-wychowawczym biorącym udział w akcji przekazano niezbędne podczas codziennych obowiązków domowych środki czystości – kapsułki oraz proszki do prania, a dzięki zakupom produktów Vizir + Fairy Effect ponad 1950 dzieci z 138 domów dziecka z całej Polski otrzymało karty podarunkowe, za które mogły spełnić swoje modowe marzenia. Możliwość zakupów otrzymały dzieci z placówek w między innymi Lublinie, Olsztynie, Tczewie, Łodzi czy Gostyninie.

© materiały partnera

Tym samym udało się zrealizować tegoroczny cel, który postawili przed sobą organizatorzy – w sumie w trakcie siedmiu edycji programu przekazano dzieciom ponad 10 000 voucherów – a to wszystko dzięki wam!