Gwiazdy80-letnia Helena Norowicz ponownie w roli modelki

80‑letnia Helena Norowicz ponownie w roli modelki

80-letnia Helena Norowicz ponownie w roli modelki
Źródło zdjęć: © ons

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a kampania z Heleną Norowicz jest tego potwierdzeniem.

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

1 / 8

Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

2 / 8

Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

3 / 8

Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

4 / 8

Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

5 / 8

Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

6 / 8

Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

7 / 8

Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

8 / 8

Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (27)