80-letnia Helena Norowicz ponownie w roli modelki

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a kampania z Heleną Norowicz jest tego potwierdzeniem.

Obraz
Źródło zdjęć: © ons

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© ONS

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

Wybrane dla Ciebie
Ćwiczenia dla kobiet po 50-tce. Trener wskazuje dwa najlepsze
Ćwiczenia dla kobiet po 50-tce. Trener wskazuje dwa najlepsze
Wsadź to zamiast tui. Takiego żywopłotu pozazdroszczą ci sąsiedzi
Wsadź to zamiast tui. Takiego żywopłotu pozazdroszczą ci sąsiedzi
Wsyp do toalety przed wizytą gości. Po 15 minutach fetor zniknie
Wsyp do toalety przed wizytą gości. Po 15 minutach fetor zniknie
Amy Slaton z "Sióstr wielkiej wagi" wyszła za mąż. Na zdjęciach jest nie do poznania
Amy Slaton z "Sióstr wielkiej wagi" wyszła za mąż. Na zdjęciach jest nie do poznania
Nie mogła powstrzymać łez. Katarzyna Dowbor wspominała zmarłą koleżankę
Nie mogła powstrzymać łez. Katarzyna Dowbor wspominała zmarłą koleżankę
Marta Chodorowska skończyła 44 lata. Niewielu wie, z kim jest związana
Marta Chodorowska skończyła 44 lata. Niewielu wie, z kim jest związana
Śpią ze sobą po "skandynawsku". Decyduje się coraz więcej par
Śpią ze sobą po "skandynawsku". Decyduje się coraz więcej par
Jest uzależniony od alkoholu. Tak ocenia nocą prohibicję w Polsce
Jest uzależniony od alkoholu. Tak ocenia nocą prohibicję w Polsce
Anna Lewandowska wskoczyła w najmodniejsze spodnie na jesień. Model uwielbiany przez Polki
Anna Lewandowska wskoczyła w najmodniejsze spodnie na jesień. Model uwielbiany przez Polki
Konrad Piasecki o walce mamy z bólem. "Nie była w stanie żyć bez leku"
Konrad Piasecki o walce mamy z bólem. "Nie była w stanie żyć bez leku"
Mąż Joanny Racewicz zmarł w Smoleńsku. Wyznała, jak często odwiedza jego grób
Mąż Joanny Racewicz zmarł w Smoleńsku. Wyznała, jak często odwiedza jego grób
Kontrola w domu rodziny pięcioraczków. "Pytali, gdzie reszta dzieci"
Kontrola w domu rodziny pięcioraczków. "Pytali, gdzie reszta dzieci"