WAŻNE
TERAZ

Tusk o manewrach Rosji na Białorusi: "Zamkniemy granicę"

80-letnia Helena Norowicz ponownie w roli modelki

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a kampania z Heleną Norowicz jest tego potwierdzeniem.

Obraz
Źródło zdjęć: © ons

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© ONS

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

/ 9Jesienno - zimowa kampania Bohoboco

Obraz
© mat. prasowy

Moda powinna odpowiadać na potrzeby współczesnych, świadomych swojej wartości kobiet, niezależnie od ich wieku i stylu życia, a potwierdzeniem tej filozofii jest między innymi najnowsza kampania z Heleną Norowicz.

80-letnia aktorka postanowiła ponownie stanąć przed obiektywem aparatu a efekty jej zdjęć reklamowych polskiego duetu projektantów Bohoboco. Scenografia planu zdjęciowego to współczesny design z nutą retro, stanowiący doskonałe tło dla stylowych i eleganckich stylizacji inspirowanych modą lat 40. i 70. Uzupełnieniem sesji jest także mocny i idealnie dopasowany do kreacji makijaż.

Współpracą z Heleną Norowicz zachwycają się nie tylko projektanci Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek, ale także Mateusz Stankiewicz - autor sesji, który po raz pierwszy współpracował zarówno z marką Bohoboco, jak i panią Heleną:

- To prawdziwa artystka. Zachwyciła mnie swoją swobodą przed obiektywem, niezwykłą cierpliwością i poziomem komunikacji z idealną dawką humoru i ironii. Z męczącej pracy pani Helena czerpała tyle energii i radości, że udzieliło się to całej ekipie. To moja bohaterka, jedna z najbardziej wyrazistych osób, które kiedykolwiek fotografowałem.

Wybrane dla Ciebie

Z trudem stanął na ściance. Nagranie pokazuje, w jakim jest stanie
Z trudem stanął na ściance. Nagranie pokazuje, w jakim jest stanie
Nowy przedmiot bez podręcznika. Dyrektorzy komentują. "Tak wygląda zarządzanie oświatą"
Nowy przedmiot bez podręcznika. Dyrektorzy komentują. "Tak wygląda zarządzanie oświatą"
W takim stroju paradowała po Paryżu. Postawiła na czarny total look
W takim stroju paradowała po Paryżu. Postawiła na czarny total look
Ma guza mózgu. Fryzjer gwiazd zapytany o objawy
Ma guza mózgu. Fryzjer gwiazd zapytany o objawy
Niegdyś sądzono, że jest jadalny. Może zabić nawet po 20 latach
Niegdyś sądzono, że jest jadalny. Może zabić nawet po 20 latach
Nie chce kremacji ani trumny. Tak ma zostać pochowana
Nie chce kremacji ani trumny. Tak ma zostać pochowana
Był alkoholikiem, gdy się poznali. "Nie nalegała, żebym przestał pić"
Był alkoholikiem, gdy się poznali. "Nie nalegała, żebym przestał pić"
Przed laty osłoniła córkę własnym ciałem. Straciła wtedy śledzionę
Przed laty osłoniła córkę własnym ciałem. Straciła wtedy śledzionę
Jej mąż zostaje w Szwecji. Mówi, czego "nie może znieść" w Polsce
Jej mąż zostaje w Szwecji. Mówi, czego "nie może znieść" w Polsce
Stanęła na ściance. Tylko spójrzcie, co miała na dłoniach
Stanęła na ściance. Tylko spójrzcie, co miała na dłoniach
"Przepuścił" 40 mln zł. Była żona nie ukrywała na co
"Przepuścił" 40 mln zł. Była żona nie ukrywała na co
Najpierw dowiedział się o dziecku. Chwilę później usłyszał diagnozę
Najpierw dowiedział się o dziecku. Chwilę później usłyszał diagnozę