ModaAnna Jagodzińska zaprojektowała charytatywną kolekcję ubrań

Anna Jagodzińska zaprojektowała charytatywną kolekcję ubrań

Anna Jagodzińska zaprojektowała charytatywną kolekcję ubrań
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Magdalena Pomorska

Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.

Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.

Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?

Get the look

1 / 5

Modelka w roli projektantki w szczytnym celu

Obraz
© Materiały prasowe

Kolekcja wygodnych, ponadczasowych koszulek to wynik współpracy z Mohito i fundacją Dajemy dzieciom siłę.

Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.

Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.

Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?

2 / 5

Modelka w roli projektantki w szczytnym celu

Obraz
© Materiały prasowe

Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.

Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.

Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?

3 / 5

Modelka w roli projektantki w szczytnym celu

Obraz
© Materiały prasowe

Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.

Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.

Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?

4 / 5

Modelka w roli projektantki w szczytnym celu

Obraz
© Materiały prasowe

Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.

Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.

Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?

5 / 5

Modelka w roli projektantki w szczytnym celu

Obraz
© Materiały prasowe

Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.

Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.

Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?

Źródło artykułu:WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (2)