Anna Jagodzińska zaprojektowała charytatywną kolekcję ubrań
Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.
Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).
- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.
Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?
Get the look
Modelka w roli projektantki w szczytnym celu
Kolekcja wygodnych, ponadczasowych koszulek to wynik współpracy z Mohito i fundacją Dajemy dzieciom siłę.
Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.
Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).
- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.
Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?
Modelka w roli projektantki w szczytnym celu
Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.
Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).
- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.
Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?
Modelka w roli projektantki w szczytnym celu
Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.
Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).
- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.
Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?
Modelka w roli projektantki w szczytnym celu
Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.
Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).
- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.
Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?
Modelka w roli projektantki w szczytnym celu
Anna Jagodzińska to jedna z najpopularniejszych polskich modelek. Na swoim koncie ma liczne kampanie reklamowe z potentatami w branży i udział w pokazach mody u najlepszych projektantów. Prywatnie 28-latka jest zagorzałą weganką i prowadzi własną firmę Think Love Juice, gdzie promuje modę na dania bez produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zdrowe soki.
Nowy projekt modelki nie dotyczy jednak walki o prawa zwierząt, ale pomocy dzieciom. Jagodzińa we współpracy z marką Mohito zaprojektowała linię charytatywnych koszulek o różnych fasonach i nadrukach. Zysk ze sprzedaży ubrań trafi do fundacji Dajemy dzieciom siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).
- Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska.
Koszulki mają neutralne kolory i zostały uszyte z komfortowych dla ciała tkanin. Autorką czarno-białej sesji Jagodzińskiej w jej projektach jest Zuza Krajewska. Co sądzicie o takich propozycjach modelki?