1z8
Barbie – wpływowa królowa Instagrama
Barbie - gwiazda mediów społecznościowych
Pojawia się na najważniejszych pokazach mody, bawi się na najlepszych muzycznych festiwalach, podróżuje po świecie i przebywa w towarzystwie znanych osób ze świata show biznesu. Jej profil na Instagramie obserwuje około 1,5 mln użytkowników. Dla osób zarabiających na publikacjach w mediach społecznościowych może być poważną konkurencją. Brzmi jak żart? Niekoniecznie.
Na rynku pojawiła się 9 marca 1959 roku podczas Targów Zabawek w Nowym Jorku. Barbie Millicent Roberts, długonoga blondynka o wymarzonych proporcjach błyskawicznie zyskała status gwiazdy i stała się najpopularniejszą lalką na świecie. Z biegiem czasu skromną garderobę, której podstawą był czarno-biały kostium kąpielowy w paski, zamieniła na sukienki od najlepszych projektantów, ubrań z metką Dior, Givenchy, Gucci, Calvin Klein czy Moschino.