Biżuteria, która pozwoli Ci wyrazić siebie. Kochają ją nie tylko Maffashion i Roxie

materiały partnera
materiały partnera
Źródło zdjęć: © Licencjodawca
Katarzyna Sikorska

22.02.2023 15:57, aktual.: 23.02.2023 16:56

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Spersonalizowana biżuteria to jeden z najprostszych, a jednocześnie najbardziej efektownych sposobów wyrażania siebie. Odpowiednio dopasowana do osobowości świetnie podkreśla styl i podkręca charakter stylizacji. Może też stać się swego rodzaju kreatywnym manifestem, pochwałą określonego sposobu życia i pomysłem na pokazanie światu pasji czy wartości. Doskonale wiedzą o tym twórcy marki Tous, która od ponad 100 lat daje niezliczone możliwości komponowania i personalizowania biżuterii. Nic dziwnego, że kultowy miś nieustannie podbija serca Polek z różnych pokoleń.

W biżuterii, jaką nosimy, zawieramy nasz indywidualizm. Nie ważne, ile mamy lat, jakie ubrania najchętniej nosimy, w których kolorach czujemy się najlepiej i na jakie aktywności poświęcamy zwykle czas – na co dzień i na wielkie okazje to właśnie biżuteria stanowi to idealne dopełnienie garderoby i… osobowości. Personalizowane błyskotki świetnie wpisują się w ideę wyrażania siebie poprzez modę. Pozwalają pokazać kreatywność, poczucie humoru, przebojowość i o wiele, wiele więcej.

materiały partnera
materiały partnera© Licencjodawca

Marka Tous, powszechnie rozpoznawalna dzięki motywowi misia, stawia na niezobowiązujące wzornictwo i szeroki wybór modeli zawieszek, kolczyków czy bransoletek, które można dodatkowo personalizować. Dzięki temu sygnowana przez nią biżuteria jest doskonałym dopełnieniem zarówno minimalistycznych stylizacji, jak i eklektycznych eksperymentów z modą. Co więcej – pasuje kobietom, które stawiają na bardzo różne sposoby wyrażania siebie. Właśnie dlatego uwielbiają ją tysiące Polek, w tym również gwiazdy! Dwie z nich – Maffashion i Roxie Węgiel – zostały ambasadorkami marki. Obie mają własne sposoby na wyrażanie siebie przez styl.

W stylu self-made woman – biżuteria, którą wybrała Maffashion

materiały partnera
materiały partnera© materiały klienta

Maffashion, czyli Julia Kuczyńska, to doświadczona kreatorka trendów. Pionierski pomysł i konsekwencja w realizowaniu celów uczyniła z niej ucieleśnienie archetypu self-made girl boss, czyli kobiety osiągającej sukcesy w biznesie. Maffashion to jednak nie tylko prawdziwa kobieta sukcesu, lecz także kreatywna trendsetterka o nieposkromionej ciekawości i chęci do modowych eksperymentów. Nie boi się sięgać po odważne projekty i oryginalne formy – takie jak masywny kolczyk Plump, który można nosić pojedynczo (w końcu zakładanie tylko jednego kolczyka w wersji XXL to teraz jeden z najważniejszych biżuteryjnych trendów!) lub rozdzielony na dwie części.

materiały partnera
materiały partnera© Licencjodawca

Jest pewna siebie i przebojowa, co wyraża poprzez noszenie nietuzinkowych dodatków. Nie boi się asymetrii, łączenia kształtów i motywów czy noszenia biżuterii kaskadowo – w końcu czasem jeden naszyjnik lub jedna bransoletka to za mało. Jednocześnie doskonale wie, co w trendach piszczy – ale nie podąża za nimi bezkrytycznie, lecz twórczo je przetwarza i dopasowuje do własnego stylu i spojrzenia na modę.

materiały partnera
materiały partnera© Licencjodawca

Biżuteryjny powiew świeżości. Roxie Węgiel – głos Generacji Z

materiały partnera
materiały partnera© Licencjodawca

Roxie Węgiel to z kolei ikona generacji Z. Młode Polki widzą w niej wzór do naśladowania za sprawą jej fenomenalnego talentu, charyzmy i ciężkiej pracy. Piosenkarka, zwyciężczyni Eurowizji Junior, jest jednak również podziwiana za swój uroczy, nie stroniący od szaleństw styl. Staje się uosobieniem świeżości oraz pozytywnej energii i wyraża to za pomocą wybieranych dodatków. Biżuteria, którą sobie upodobała, jest delikatna, a jednocześnie przykuwająca spojrzenia, jak naszyjnik Virtual Garden z motywem wspominanego już wcześniej misia wpisanego w ozdobną rozetę. Stawia na lekkość, ale nie stroni też od wyrazistych dodatków (jak duży wisiorek w kształcie misia), które umiejętnie dopasowuje do subtelnych, dziewczęcych stylizacji.

materiały partnera
materiały partnera© Licencjodawca

Roxie wie też, że biżuteria nie zawsze musi być na poważnie. Chętnie sięga po dodatki z przymrużeniem oka – kolorowe i rzucające się w oczy, jak zestaw barwnych pierścionków z kolekcji Virtual Garden od Tous. Taka nietuzinkowa biżuteria staje się wyrazem manifestu radości czerpanej z życia, pochwałą charyzmy i świadectwem poszukiwania piękna w prostych gestach i przedmiotach.

materiały partnera
materiały partnera© Licencjodawca

Choć od założenia marki Tous minęło już ponad sto lat, jej przesłanie pozostaje takie samo: bez względu na to, kim jesteś, jak się nosisz, ile masz lat i jak wyrażasz siebie, w Tous każdy jest mile widziany.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także