Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami.

Obraz
Źródło zdjęć: © East News
Kamila Żyźniewska

/ 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

/ 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

/ 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

/ 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

/ 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

/ 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

/ 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

/ 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

/ 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

10 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

11 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

12 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

13 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

14 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

15 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

16 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

17 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

18 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

19 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

20 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

21 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

22 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

23 / 23Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

Wybrane dla Ciebie
Wysyp na trawnik w grudniu. Wiosną sobie podziękujesz
Wysyp na trawnik w grudniu. Wiosną sobie podziękujesz
Waldemar z "Rolnika" zabrał głos. Stanął w  obronie Macieja po jego rezygnacji z programu
Waldemar z "Rolnika" zabrał głos. Stanął w obronie Macieja po jego rezygnacji z programu
Widzisz taki kokon? Natychmiast zerwij go i wyrzuć
Widzisz taki kokon? Natychmiast zerwij go i wyrzuć
Wrzuć dwie kulki do kopca. Żaden kret tego nie zniesie
Wrzuć dwie kulki do kopca. Żaden kret tego nie zniesie
Pokazała paczkę z kopalni na święta. Nagranie robi furorę
Pokazała paczkę z kopalni na święta. Nagranie robi furorę
"Komornik zabrał". Dom, w którym mieszka, nie należy do niego
"Komornik zabrał". Dom, w którym mieszka, nie należy do niego
Miał własny kościół. Pogrzeb był zgodny z jego wyznaniem
Miał własny kościół. Pogrzeb był zgodny z jego wyznaniem
Dosłownie zabłysła w świetle fleszy. Torbicka zrezygnowała z klasycznego garnituru
Dosłownie zabłysła w świetle fleszy. Torbicka zrezygnowała z klasycznego garnituru
Maja Ostaszewska żegna 11-letniego Nikodema Mareckiego. "Straszne"
Maja Ostaszewska żegna 11-letniego Nikodema Mareckiego. "Straszne"
"Nie mieliśmy świadomości". Mówi o płaceniu składek na ZUS
"Nie mieliśmy świadomości". Mówi o płaceniu składek na ZUS
To nie szczur. Zwalczaj od razu, gdy zauważysz w ogrodzie
To nie szczur. Zwalczaj od razu, gdy zauważysz w ogrodzie
Od stóp do głów w najmodniejszym kolorze. Ale spójrzcie na buty
Od stóp do głów w najmodniejszym kolorze. Ale spójrzcie na buty