ModaChanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015
Źródło zdjęć: © East News
Kamila Żyźniewska

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami.

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

1 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

2 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

3 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

4 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

5 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

6 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

7 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

8 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

9 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

10 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

11 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

12 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

13 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

14 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

15 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

16 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

17 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

18 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

19 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

20 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

21 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

22 / 22

Chanel - kolekcja haute couture wiosna lato 2015

Obraz
© East News

"Kwiaty na wiosnę? Odkrywcze!" - nie szczędziła słów ironii redaktor naczelna Miranda Priestly w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Gdyby jednak zapoznała się z najnowszymi propozycjami marki Chanel, być może szybko zmieniłaby zdanie.

Podczas pokazu najnowszej wiosenno-letniej kolekcji haute couture marki Chanel, przestronna hala paryskiego Grand Palais zamieniła się w kolorowy ogród origami. Imponującą scenografię wypełniło trzysta papierowych kwiatów, a przygotowanie całego efektu wymagało od organizatorów półrocznej pracy. Atrakcyjna oprawa wizualna całego wydarzenia to jednak żadna nowość w pokazach kolekcji Karla Lagerfelda.

Dyrektor kreatywny francuskiego domu mody po raz kolejny łączy tradycję słynnej marki z odpowiednią dawką typowego dla siebie humoru. Bazując na najbardziej reprezentatywnych klasycznych projektach Chanel, wplótł do charakteru kolekcji wyraziste i bardzo nowoczesne detale. Ikoniczne dla francuskiej marki kostiumy zyskały nowe fasony, a paletę całej kolekcji ożywiły intensywne kolory, wśród których pojawiły się odcienie chabrowego, oranżu oraz żółtego.

W kolekcji nie zabrakło uwielbianych przez projektanta pasteli oraz kontrastowych zestawień czerni i białego. Obok transparentnych i zwiewnych tkanin pojawiły się kojarzone z wizerunkiem Chanel materiały bouclé oraz szereg biżuteryjnych aplikacji. Wśród detali królowały oczywiście kwiaty. To właśnie one stały się motywem wiodącym najnowszego wiosenno-letniego sezonu haute couture.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (3)