Trwa ładowanie...
d269v7s
"Chowają jajka do kieszonek, robią kanapki na wynos". Rezydentka o turystach

"Chowają jajka do kieszonek, robią kanapki na wynos". Rezydentka o turystach

Polacy wyjeżdżający na wycieczki all inclusive czują się panami życia. Rezydentka turystyczna w rozmowie z dziennikarką Wirtualnej Polski, Klaudią Stabach, opowiada, jak zachowują się turyści, którymi się opiekuje.

Jak określił abyś portret tego WczRozwiń

Transkrypcja:

Jak określił abyś portret tego Wczesnego polskiego turysty Bo jakby jeden z rezydentów kiedyś mi powiedział że dawniej Anna wakacje wyjeżdżali ludzie którzy Patrzę chcieli trochę pozwiedzać poznać tamtą kulturę A dzisiaj głównie Są to osoby które chcą poleżeć na leżakach I zrobić sobie zdjęcie żeby móc się pochwalić sąsiadowi Jaki ty tutaj masz na to No trzeba podzielić w tej Tych turystów Naan Grupy można po Bo rzeczywiście są tacy Którzy przyjeżdżają chcą poleżeć tylko i wyłącznie i pochwalić się że byłem W Turcji byłam w Egipcie Nawet Ja też miałam kiedy Kiedyś sytuacja była o małżeństw Na 2 tygodnie Hotel 500 Plaża nie rozumie bylina Tylko i wyłącznie ty na basenie Przez dwa tygodnie cały czas Czas na basenie Ale są też ludzie kto Duże zwiedzają bardzo mocno stawiają teraz jest dużo tych wyjazdów 7 plus 7 7 dni objazdówka Zwiedzanie okolice drugie 7 dni odpoczynku tak naprawdę więc To jest też fajne dosyć Rozwiązanie biur podróży No i Większość no powiedzmy Polacy bardziej stawiałem na to pokazanie się jeszcze Chcą się pokazać że tu byłem to widziałem Anal tak naprawdę te drinki i basen są Najważniej Znajomi zazdrość Biura podróży mówią że cały czas bardzo dobrze Sprzedaję mi się wycieczki all inclusive Jakby sami Polacy też to potwierdzają bo mówią że na takich wyjazdach czym się najlepiej U mają podane posprzątane ugotowane i tak dalej Anty jesteś tam na miejscu więc masz okazję ich tam obserwować więc powiedz jak oni się tam zachowują No i tutaj też nie można uogólniać wszystkich wsadzać do jednego worka No ale taki stereotyp Polaka na all inclusive Jak meteor zdań się nazywamy Szekspir No okej jest to wygodne Coś odpocząć wszystko podane ale My Polacy i może jeszcze kilka innych narodowości Zwłaszcza Rosjanie Mamy tendencję do Można powiedzieć Przeginania Z tego względu że no jeżeli mamy Open bufet rano śniadanie No można się najeść na Prawdę bardzo mocno Za dwie godziny otwierany jest kolejny bar Gdzie można przekąski jakieś gdzieś Znaleźć Później lunch a później kolację No to Polacy jeszcze mają Tam tendencję na sama Byłam świadkiem jajka na przykład na twardo do kieszeni chować na śniadaniu żeby gdzieś tam Wziąć sobie na plażę przegryźć później Kanapki robią bardzo często co jest oczywiście zakazane w hotel nie daj Bóg Wezmą w coś Cześć później za trują no i będzie wina Hotelu zagrzeje się czy masło Czy cokolwiek no i już może być Problem Takie rzeczy się zdarzają Obawiam jeszcze w jakiś inny sposób Regulamin złamią bardzo często Wchodząc do restauracji Na przykład przy posiłkach no powinniśmy jakoś wyglądać Często gęsto Panowie nie zakładają koszulek Po prostu tak jak przyszedłem Plaże Odkryte wszystko nie każdy ma ciało adonisa więc Nie każdy Tak naprawdę no Smacznie to wygląda pani również Bikini potrafią Wejść na restaurację oczywiście zazwyczaj obsługa wyprasza No ale zdarza Zdarzają się osoby które są korzystają w pełni z tego linka Również z alkoholi różnych którzy Zaczynają się po prostu awanturować dlaczego no przy Przecież ja zapłaciłam Mnie się należy Jestem na wakacjach więc co pani mi tu każe Ubierać Tak Ja zaraz wracam na basen więc A także awanturowanie się do ciebie czy czy do obsługi do nas Też do obsługi hotelowej przede wszystkim bo nie są Tak naprawdę na pierwszej linii frontu na ale kiedy my mamy spotkania Dyżury hotelowe albo gdzieś niechcący przemknie my book Pokaż nazwę miasta jemy w danych hotelach W wolnej chwili Awanturują się również do nas Bardzo mocno Czego często my jesteśmy Bogu ducha Winni Wiadomo No jesteśmy pierwszą osobą która tak naprawdę Jest my powinniśmy Zareagować Często też są to Błahe rzeczy Oczywiście zdarzają się rzeczy Która Natychmiast Na której na tych Musimy zareagować Przede wszystkim w komunikacji z recepcją jeżeli Hotel nie odpowiada na nasze prośby No to Próbujemy już przez biuro przez Zachęta przede wszystkim Ale No zdarzają się zdarzają się pretensje do nas Ja miałam to jest Moja sławetny taka pretensja Siedziałam w pięciogwiazdkowym hotelu Dyżurze Hotel do którego się nie dało doczepi Nie można było po prostu wszystko było na tip top czyściutko obsługa skakała biegała We wszystkim No nic Siedziałam znudzona bo mówię nikt nie przyjdzie Albo nie mają się do czego Ewentualnie ktoś przyjdzie porozmawiam I przychodzi do mnie pani I jeżeli Rozmowa zaczyna się Pani wie kim ja jestem To już wiemy że może być ciekawie No i pani mówi że jej coś w pokoju córka To raczej nie mówi Pokoje coś córka jak to ma być W ogóle Co to ma znaczyć Próbuję zlokalizować się w miejsce Corka nie może jej Zlew kapie może z klimatyzacji No zdarza się tak No nie potrafię określić więc Poszłyśmy z koleżanką bo mówię sama nie pójdę muszę mi Siatka Do pokoju sprawdzić co tam się dzieje No że wchodzimy do pokoju no rzeczywiście Córka Ale tak klimatyzacja W porządku Zlew W porządku Drzwi od balkonu były otwarte Okazało się że pani ma najdroższy pokój Jakie tylko mogła wykupić W kompleksie czyli tak zwane stielike 20 do swojego prywatnego basenu A jak każdy Basen ma kratki odpływowe No to ta woda z Do tej Kratki I pani bardzo oburzona chciała zmianę hotelu my możemy zamienić hotel i pokój tylko i wyłącznie na wyższy Standard Nie było No właśnie Było na co zamienić dokładnie to To było najlepsze Pani bardzo mocno przeszkadzało zasnęliśmy drzwi Odpal konono Nie słychać było nic Pani to była kula Turcja Dostać się wysokie temperatury Pani mówi że ona przyjechała tutaj słuchać natury Nowo Cykady które brzęczały na zewnątrz jej Żadnym wypadku nie przeszkadzały Ale to ciurkanie Bardzo i wiem że później dopiero trafi Dosyć Spora reklamacja Później A zdarzają się Jakby zażalenia reklamację A tego personelu Że oni w trakcie Jakieś wycieczki Właśnie tak Przyjazdu Jakieś grupy Zaczepiają cię i mówią że no Goście zachowują się nie da Dopuszczalnie Tak zazwyczaj staram się to polubownie w jakiś sposób Załatwić rozmawiając z Klientem Często gęsto Jeżeli to nie pomaga no to po prostu hotel ma prawo Ponieważ ma swój regulamin również użytkowania obiektu Ma prawo takiemu klientowi podziękować Za Pobyt U siebie Wykwaterować klienta i w tym momencie tak naprawdę klient Powinien zapłacić Za jakieś Hotel Którym zostanie do momentu wylotu Lub zapłacić dodatkowo za powrót do Polski To takie Na szczęście mnie Nie Ale zazwyczaj Jakoś to Było Załoga dane Ale ale wiem że takie Sytuacja Mają miejsce Powiedz jak zachowują się Goście z innych krajów Czy jak w porównaniu z nimi my wypadamy my Polacy czy faktycznie jesteśmy tacy roszczeniowi niekulturalni To znaczy Nie mów mi że Polacy są tacy aż tam wywłaszczeniowej i niekulturalnie bo wypadamy dosyć Dobrze Też wiadomo nie możemy Po raz kolejny Wszystkich wsadzać do jednego worka My już nabieramy świadomości Można powiedzieć turystycznej Już jadę zwiedziliśmy wiele widzieliśmy Więc tak naprawdę wiemy Za co płacimy Jeżeli mam elastaza 1300 zł wiadomo że nie będziemy mieć Złotych klamek i nie wiadomo czego w hotelu i już stoję sobie z tego sprawę Bo kiedyś jeszcze kilka lat temu Jeżeli braliśmy Taką ofertę na wyjazd Mata zapłaciłam 1003 300 zł i mnie się wszy Tak naprawdę Należę Zaczynamy mieć tą świadomość wiadomo no tutaj Najlepsza przykład Niemcy Niemcy zawsze mają wyższe standardy Pokoje mają Można powiedzieć Też troszeczkę wyższą jakość Usług nawet Jeżeli recepcja obsługuje Niemca Troszeczkę Inaczej niż Do Polaka czy do innej narodowości ale oni wiedzą że Niemcy płacą za Za to żeby Tak spędzić Moralista pokoje są dużo droższe Wyjazdy są dużo Całość jest Dużo droższa
d269v7s
d269v7s