Co miesiąc dostaje tysiąc produktów. Marki marzą by pokazała je na Insta

Prowadzisz bloga urodowego i chciałabyś, żeby twoje poczynania obserwowały miliony internautów? Skończ kurs wizażu i przeprowadź się do Dubaju. To właśnie tam największą popularność zyskała Huda Kattan.

Obraz

/ 8Huda Kattan: mistrzyni makijażu i biznesu

Obraz
© Instagram

Prowadzisz bloga urodowego i chciałabyś, żeby twoje poczynania obserwowały miliony internautów? Skończ kurs wizażu i przeprowadź się do Dubaju. To właśnie tam największą popularność zyskała Huda Kattan.

Huda Kattan urodziła się w Oklahoma City, ale dorastała na przedmieściach Tennessee i Massachusetts. Zanim rozpoczęła blogerską działalność, była profesjonalną wizażystką w Los Angeles, gdzie pracowała m.in. z Nicole Richie i Evą Longorią. Przeprowadzając się do Dubaju, doskonale wiedziała, czego chce. W kilka lat podbiła internet i zaskarbiła sobie uwagę dziesiątek, jeśli nie setek marek kosmetycznych.

Blogerkę z Dubaju na Instagramie obserwuje już ok. 10,7 mln osób (dla porównania, Michelle Phan, jedna z najpopularniejszych blogerek urodowych w USA, ma "zaledwie" 2,1 mln fanów). Nic więc dziwnego, że Huda Kattan uchodzi za jedną z najbardziej wpływowych gwiazd blogosfery. Sprytna makijażystka przekuła swoją sławę w dobrze prosperujący biznes. W dużej mierze utrzymuje się ze sprzedaży sztucznych rzęs sygnowanych marką Huda Beauty, które są jednym z najlepiej sprzedających się produktów w Sephorze na świecie.

Tajniki swojej blogerskiej kariery Huda Kattan zdradziła niedawno magazynowi "The New Yorker". Jak przyznaje w rozmowie z Kayleen Schaefer, z Los Angeles do Dubaju przeprowadziła się właśnie po to, by stać się najsławniejszą blogerką urodową w świecie arabskim. Jej droga nie jest jednak usłana różami. Jej filmy na YouTubie mają od kilkuset tysięcy do ponad dwóch milionów odsłon, ale próby doradzania w języku arabskim, którego dobrze nie zna, zaowocowały wylewającą się na blogerkę falą hejtu.

Materiał opublikowany w "The New Yorker" nie pozostawia złudzeń. Pod względem monetyzowania swojej popularności Huda Kattan wydaje się bezkonkurencyjna. Jak podaje nowojorska gazeta, w grudniu marki kosmetyczne wysłały do niej przeszło tysiąc produktów, z nadzieją, że pokaże je na Instagramie. Blogerka twierdzi także, że tygodniowo otrzymuje trzy lub cztery e-maile z propozycją współpracy od poważnych, dużych firm, chcących, by została ambasadorką marki.

Choć Huda Kattan obsypywana jest prezentami, podczas wizyty w drogerii niczego sobie nie żałuje. Jak zdradziła redakcji "The New Yorker", kupuje trzy sztuki każdego kosmetyku. - To nie ma żadnego sensu, ale muszę. Boję się, że mogę go zgubić, a jeśli tak się stanie, mam kopię zapasową - mówi.

Zobaczcie, w jakim makijażu gustuje blogerka i jak wygląda bez make-upu. Zazdrościcie jej tak imponującej popularności?

Małgorzata Mrozek / Kobieta WP

/ 8Huda Kattan: mistrzyni makijażu i biznesu

Obraz
© Instagram

Prowadzisz bloga urodowego i chciałabyś, żeby twoje poczynania obserwowały miliony internautów? Skończ kurs wizażu i przeprowadź się do Dubaju. To właśnie tam największą popularność zyskała Huda Kattan.

Huda Kattan urodziła się w Oklahoma City, ale dorastała na przedmieściach Tennessee i Massachusetts. Zanim rozpoczęła blogerską działalność, była profesjonalną wizażystką w Los Angeles, gdzie pracowała m.in. z Nicole Richie i Evą Longorią. Przeprowadzając się do Dubaju, doskonale wiedziała, czego chce. W kilka lat podbiła internet i zaskarbiła sobie uwagę dziesiątek, jeśli nie setek marek kosmetycznych.

Blogerkę z Dubaju na Instagramie obserwuje już ok. 10,7 mln osób (dla porównania, Michelle Phan, jedna z najpopularniejszych blogerek urodowych w USA, ma "zaledwie" 2,1 mln fanów). Nic więc dziwnego, że Huda Kattan uchodzi za jedną z najbardziej wpływowych gwiazd blogosfery. Sprytna makijażystka przekuła swoją sławę w dobrze prosperujący biznes. W dużej mierze utrzymuje się ze sprzedaży sztucznych rzęs sygnowanych marką Huda Beauty, które są jednym z najlepiej sprzedających się produktów w Sephorze na świecie.

Tajniki swojej blogerskiej kariery Huda Kattan zdradziła niedawno magazynowi "The New Yorker". Jak przyznaje w rozmowie z Kayleen Schaefer, z Los Angeles do Dubaju przeprowadziła się właśnie po to, by stać się najsławniejszą blogerką urodową w świecie arabskim. Jej droga nie jest jednak usłana różami. Jej filmy na YouTubie mają od kilkuset tysięcy do ponad dwóch milionów odsłon, ale próby doradzania w języku arabskim, którego dobrze nie zna, zaowocowały wylewającą się na blogerkę falą hejtu.

Materiał opublikowany w "The New Yorker" nie pozostawia złudzeń. Pod względem monetyzowania swojej popularności Huda Kattan wydaje się bezkonkurencyjna. Jak podaje nowojorska gazeta, w grudniu marki kosmetyczne wysłały do niej przeszło tysiąc produktów, z nadzieją, że pokaże je na Instagramie. Blogerka twierdzi także, że tygodniowo otrzymuje trzy lub cztery e-maile z propozycją współpracy od poważnych, dużych firm, chcących, by została ambasadorką marki.

Choć Huda Kattan obsypywana jest prezentami, podczas wizyty w drogerii niczego sobie nie żałuje. Jak zdradziła redakcji "The New Yorker", kupuje trzy sztuki każdego kosmetyku. - To nie ma żadnego sensu, ale muszę. Boję się, że mogę go zgubić, a jeśli tak się stanie, mam kopię zapasową - mówi.

Zobaczcie, w jakim makijażu gustuje blogerka i jak wygląda bez make-upu. Zazdrościcie jej tak imponującej popularności?

Małgorzata Mrozek / Kobieta WP

/ 8Huda Kattan: mistrzyni makijażu i biznesu

Obraz
© Instagram

Prowadzisz bloga urodowego i chciałabyś, żeby twoje poczynania obserwowały miliony internautów? Skończ kurs wizażu i przeprowadź się do Dubaju. To właśnie tam największą popularność zyskała Huda Kattan.

Huda Kattan urodziła się w Oklahoma City, ale dorastała na przedmieściach Tennessee i Massachusetts. Zanim rozpoczęła blogerską działalność, była profesjonalną wizażystką w Los Angeles, gdzie pracowała m.in. z Nicole Richie i Evą Longorią. Przeprowadzając się do Dubaju, doskonale wiedziała, czego chce. W kilka lat podbiła internet i zaskarbiła sobie uwagę dziesiątek, jeśli nie setek marek kosmetycznych.

Blogerkę z Dubaju na Instagramie obserwuje już ok. 10,7 mln osób (dla porównania, Michelle Phan, jedna z najpopularniejszych blogerek urodowych w USA, ma "zaledwie" 2,1 mln fanów). Nic więc dziwnego, że Huda Kattan uchodzi za jedną z najbardziej wpływowych gwiazd blogosfery. Sprytna makijażystka przekuła swoją sławę w dobrze prosperujący biznes. W dużej mierze utrzymuje się ze sprzedaży sztucznych rzęs sygnowanych marką Huda Beauty, które są jednym z najlepiej sprzedających się produktów w Sephorze na świecie.

Tajniki swojej blogerskiej kariery Huda Kattan zdradziła niedawno magazynowi "The New Yorker". Jak przyznaje w rozmowie z Kayleen Schaefer, z Los Angeles do Dubaju przeprowadziła się właśnie po to, by stać się najsławniejszą blogerką urodową w świecie arabskim. Jej droga nie jest jednak usłana różami. Jej filmy na YouTubie mają od kilkuset tysięcy do ponad dwóch milionów odsłon, ale próby doradzania w języku arabskim, którego dobrze nie zna, zaowocowały wylewającą się na blogerkę falą hejtu.

Materiał opublikowany w "The New Yorker" nie pozostawia złudzeń. Pod względem monetyzowania swojej popularności Huda Kattan wydaje się bezkonkurencyjna. Jak podaje nowojorska gazeta, w grudniu marki kosmetyczne wysłały do niej przeszło tysiąc produktów, z nadzieją, że pokaże je na Instagramie. Blogerka twierdzi także, że tygodniowo otrzymuje trzy lub cztery e-maile z propozycją współpracy od poważnych, dużych firm, chcących, by została ambasadorką marki.

Choć Huda Kattan obsypywana jest prezentami, podczas wizyty w drogerii niczego sobie nie żałuje. Jak zdradziła redakcji "The New Yorker", kupuje trzy sztuki każdego kosmetyku. - To nie ma żadnego sensu, ale muszę. Boję się, że mogę go zgubić, a jeśli tak się stanie, mam kopię zapasową - mówi.

Zobaczcie, w jakim makijażu gustuje blogerka i jak wygląda bez make-upu. Zazdrościcie jej tak imponującej popularności?

Małgorzata Mrozek / Kobieta WP

/ 8Huda Kattan: mistrzyni makijażu i biznesu

Obraz
© Instagram

Prowadzisz bloga urodowego i chciałabyś, żeby twoje poczynania obserwowały miliony internautów? Skończ kurs wizażu i przeprowadź się do Dubaju. To właśnie tam największą popularność zyskała Huda Kattan.

Huda Kattan urodziła się w Oklahoma City, ale dorastała na przedmieściach Tennessee i Massachusetts. Zanim rozpoczęła blogerską działalność, była profesjonalną wizażystką w Los Angeles, gdzie pracowała m.in. z Nicole Richie i Evą Longorią. Przeprowadzając się do Dubaju, doskonale wiedziała, czego chce. W kilka lat podbiła internet i zaskarbiła sobie uwagę dziesiątek, jeśli nie setek marek kosmetycznych.

Blogerkę z Dubaju na Instagramie obserwuje już ok. 10,7 mln osób (dla porównania, Michelle Phan, jedna z najpopularniejszych blogerek urodowych w USA, ma "zaledwie" 2,1 mln fanów). Nic więc dziwnego, że Huda Kattan uchodzi za jedną z najbardziej wpływowych gwiazd blogosfery. Sprytna makijażystka przekuła swoją sławę w dobrze prosperujący biznes. W dużej mierze utrzymuje się ze sprzedaży sztucznych rzęs sygnowanych marką Huda Beauty, które są jednym z najlepiej sprzedających się produktów w Sephorze na świecie.

Tajniki swojej blogerskiej kariery Huda Kattan zdradziła niedawno magazynowi "The New Yorker". Jak przyznaje w rozmowie z Kayleen Schaefer, z Los Angeles do Dubaju przeprowadziła się właśnie po to, by stać się najsławniejszą blogerką urodową w świecie arabskim. Jej droga nie jest jednak usłana różami. Jej filmy na YouTubie mają od kilkuset tysięcy do ponad dwóch milionów odsłon, ale próby doradzania w języku arabskim, którego dobrze nie zna, zaowocowały wylewającą się na blogerkę falą hejtu.

Materiał opublikowany w "The New Yorker" nie pozostawia złudzeń. Pod względem monetyzowania swojej popularności Huda Kattan wydaje się bezkonkurencyjna. Jak podaje nowojorska gazeta, w grudniu marki kosmetyczne wysłały do niej przeszło tysiąc produktów, z nadzieją, że pokaże je na Instagramie. Blogerka twierdzi także, że tygodniowo otrzymuje trzy lub cztery e-maile z propozycją współpracy od poważnych, dużych firm, chcących, by została ambasadorką marki.

Choć Huda Kattan obsypywana jest prezentami, podczas wizyty w drogerii niczego sobie nie żałuje. Jak zdradziła redakcji "The New Yorker", kupuje trzy sztuki każdego kosmetyku. - To nie ma żadnego sensu, ale muszę. Boję się, że mogę go zgubić, a jeśli tak się stanie, mam kopię zapasową - mówi.

Zobaczcie, w jakim makijażu gustuje blogerka i jak wygląda bez make-upu. Zazdrościcie jej tak imponującej popularności?

Małgorzata Mrozek / Kobieta WP

/ 8Huda Kattan: mistrzyni makijażu i biznesu

Obraz
© Instagram

Prowadzisz bloga urodowego i chciałabyś, żeby twoje poczynania obserwowały miliony internautów? Skończ kurs wizażu i przeprowadź się do Dubaju. To właśnie tam największą popularność zyskała Huda Kattan.

Huda Kattan urodziła się w Oklahoma City, ale dorastała na przedmieściach Tennessee i Massachusetts. Zanim rozpoczęła blogerską działalność, była profesjonalną wizażystką w Los Angeles, gdzie pracowała m.in. z Nicole Richie i Evą Longorią. Przeprowadzając się do Dubaju, doskonale wiedziała, czego chce. W kilka lat podbiła internet i zaskarbiła sobie uwagę dziesiątek, jeśli nie setek marek kosmetycznych.

Blogerkę z Dubaju na Instagramie obserwuje już ok. 10,7 mln osób (dla porównania, Michelle Phan, jedna z najpopularniejszych blogerek urodowych w USA, ma "zaledwie" 2,1 mln fanów). Nic więc dziwnego, że Huda Kattan uchodzi za jedną z najbardziej wpływowych gwiazd blogosfery. Sprytna makijażystka przekuła swoją sławę w dobrze prosperujący biznes. W dużej mierze utrzymuje się ze sprzedaży sztucznych rzęs sygnowanych marką Huda Beauty, które są jednym z najlepiej sprzedających się produktów w Sephorze na świecie.

Tajniki swojej blogerskiej kariery Huda Kattan zdradziła niedawno magazynowi "The New Yorker". Jak przyznaje w rozmowie z Kayleen Schaefer, z Los Angeles do Dubaju przeprowadziła się właśnie po to, by stać się najsławniejszą blogerką urodową w świecie arabskim. Jej droga nie jest jednak usłana różami. Jej filmy na YouTubie mają od kilkuset tysięcy do ponad dwóch milionów odsłon, ale próby doradzania w języku arabskim, którego dobrze nie zna, zaowocowały wylewającą się na blogerkę falą hejtu.

Materiał opublikowany w "The New Yorker" nie pozostawia złudzeń. Pod względem monetyzowania swojej popularności Huda Kattan wydaje się bezkonkurencyjna. Jak podaje nowojorska gazeta, w grudniu marki kosmetyczne wysłały do niej przeszło tysiąc produktów, z nadzieją, że pokaże je na Instagramie. Blogerka twierdzi także, że tygodniowo otrzymuje trzy lub cztery e-maile z propozycją współpracy od poważnych, dużych firm, chcących, by została ambasadorką marki.

Choć Huda Kattan obsypywana jest prezentami, podczas wizyty w drogerii niczego sobie nie żałuje. Jak zdradziła redakcji "The New Yorker", kupuje trzy sztuki każdego kosmetyku. - To nie ma żadnego sensu, ale muszę. Boję się, że mogę go zgubić, a jeśli tak się stanie, mam kopię zapasową - mówi.

Zobaczcie, w jakim makijażu gustuje blogerka i jak wygląda bez make-upu. Zazdrościcie jej tak imponującej popularności?

Małgorzata Mrozek / Kobieta WP

/ 8Huda Kattan: mistrzyni makijażu i biznesu

Obraz
© Instagram

Prowadzisz bloga urodowego i chciałabyś, żeby twoje poczynania obserwowały miliony internautów? Skończ kurs wizażu i przeprowadź się do Dubaju. To właśnie tam największą popularność zyskała Huda Kattan.

Huda Kattan urodziła się w Oklahoma City, ale dorastała na przedmieściach Tennessee i Massachusetts. Zanim rozpoczęła blogerską działalność, była profesjonalną wizażystką w Los Angeles, gdzie pracowała m.in. z Nicole Richie i Evą Longorią. Przeprowadzając się do Dubaju, doskonale wiedziała, czego chce. W kilka lat podbiła internet i zaskarbiła sobie uwagę dziesiątek, jeśli nie setek marek kosmetycznych.

Blogerkę z Dubaju na Instagramie obserwuje już ok. 10,7 mln osób (dla porównania, Michelle Phan, jedna z najpopularniejszych blogerek urodowych w USA, ma "zaledwie" 2,1 mln fanów). Nic więc dziwnego, że Huda Kattan uchodzi za jedną z najbardziej wpływowych gwiazd blogosfery. Sprytna makijażystka przekuła swoją sławę w dobrze prosperujący biznes. W dużej mierze utrzymuje się ze sprzedaży sztucznych rzęs sygnowanych marką Huda Beauty, które są jednym z najlepiej sprzedających się produktów w Sephorze na świecie.

Tajniki swojej blogerskiej kariery Huda Kattan zdradziła niedawno magazynowi "The New Yorker". Jak przyznaje w rozmowie z Kayleen Schaefer, z Los Angeles do Dubaju przeprowadziła się właśnie po to, by stać się najsławniejszą blogerką urodową w świecie arabskim. Jej droga nie jest jednak usłana różami. Jej filmy na YouTubie mają od kilkuset tysięcy do ponad dwóch milionów odsłon, ale próby doradzania w języku arabskim, którego dobrze nie zna, zaowocowały wylewającą się na blogerkę falą hejtu.

Materiał opublikowany w "The New Yorker" nie pozostawia złudzeń. Pod względem monetyzowania swojej popularności Huda Kattan wydaje się bezkonkurencyjna. Jak podaje nowojorska gazeta, w grudniu marki kosmetyczne wysłały do niej przeszło tysiąc produktów, z nadzieją, że pokaże je na Instagramie. Blogerka twierdzi także, że tygodniowo otrzymuje trzy lub cztery e-maile z propozycją współpracy od poważnych, dużych firm, chcących, by została ambasadorką marki.

Choć Huda Kattan obsypywana jest prezentami, podczas wizyty w drogerii niczego sobie nie żałuje. Jak zdradziła redakcji "The New Yorker", kupuje trzy sztuki każdego kosmetyku. - To nie ma żadnego sensu, ale muszę. Boję się, że mogę go zgubić, a jeśli tak się stanie, mam kopię zapasową - mówi.

Zobaczcie, w jakim makijażu gustuje blogerka i jak wygląda bez make-upu. Zazdrościcie jej tak imponującej popularności?

Małgorzata Mrozek / Kobieta WP

/ 8Huda Kattan: mistrzyni makijażu i biznesu

Obraz
© Instagram

Prowadzisz bloga urodowego i chciałabyś, żeby twoje poczynania obserwowały miliony internautów? Skończ kurs wizażu i przeprowadź się do Dubaju. To właśnie tam największą popularność zyskała Huda Kattan.

Huda Kattan urodziła się w Oklahoma City, ale dorastała na przedmieściach Tennessee i Massachusetts. Zanim rozpoczęła blogerską działalność, była profesjonalną wizażystką w Los Angeles, gdzie pracowała m.in. z Nicole Richie i Evą Longorią. Przeprowadzając się do Dubaju, doskonale wiedziała, czego chce. W kilka lat podbiła internet i zaskarbiła sobie uwagę dziesiątek, jeśli nie setek marek kosmetycznych.

Blogerkę z Dubaju na Instagramie obserwuje już ok. 10,7 mln osób (dla porównania, Michelle Phan, jedna z najpopularniejszych blogerek urodowych w USA, ma "zaledwie" 2,1 mln fanów). Nic więc dziwnego, że Huda Kattan uchodzi za jedną z najbardziej wpływowych gwiazd blogosfery. Sprytna makijażystka przekuła swoją sławę w dobrze prosperujący biznes. W dużej mierze utrzymuje się ze sprzedaży sztucznych rzęs sygnowanych marką Huda Beauty, które są jednym z najlepiej sprzedających się produktów w Sephorze na świecie.

Tajniki swojej blogerskiej kariery Huda Kattan zdradziła niedawno magazynowi "The New Yorker". Jak przyznaje w rozmowie z Kayleen Schaefer, z Los Angeles do Dubaju przeprowadziła się właśnie po to, by stać się najsławniejszą blogerką urodową w świecie arabskim. Jej droga nie jest jednak usłana różami. Jej filmy na YouTubie mają od kilkuset tysięcy do ponad dwóch milionów odsłon, ale próby doradzania w języku arabskim, którego dobrze nie zna, zaowocowały wylewającą się na blogerkę falą hejtu.

Materiał opublikowany w "The New Yorker" nie pozostawia złudzeń. Pod względem monetyzowania swojej popularności Huda Kattan wydaje się bezkonkurencyjna. Jak podaje nowojorska gazeta, w grudniu marki kosmetyczne wysłały do niej przeszło tysiąc produktów, z nadzieją, że pokaże je na Instagramie. Blogerka twierdzi także, że tygodniowo otrzymuje trzy lub cztery e-maile z propozycją współpracy od poważnych, dużych firm, chcących, by została ambasadorką marki.

Choć Huda Kattan obsypywana jest prezentami, podczas wizyty w drogerii niczego sobie nie żałuje. Jak zdradziła redakcji "The New Yorker", kupuje trzy sztuki każdego kosmetyku. - To nie ma żadnego sensu, ale muszę. Boję się, że mogę go zgubić, a jeśli tak się stanie, mam kopię zapasową - mówi.

Zobaczcie, w jakim makijażu gustuje blogerka i jak wygląda bez make-upu. Zazdrościcie jej tak imponującej popularności?

Małgorzata Mrozek / Kobieta WP

/ 8Huda Kattan: mistrzyni makijażu i biznesu

Obraz
© Instagram

Prowadzisz bloga urodowego i chciałabyś, żeby twoje poczynania obserwowały miliony internautów? Skończ kurs wizażu i przeprowadź się do Dubaju. To właśnie tam największą popularność zyskała Huda Kattan.

Huda Kattan urodziła się w Oklahoma City, ale dorastała na przedmieściach Tennessee i Massachusetts. Zanim rozpoczęła blogerską działalność, była profesjonalną wizażystką w Los Angeles, gdzie pracowała m.in. z Nicole Richie i Evą Longorią. Przeprowadzając się do Dubaju, doskonale wiedziała, czego chce. W kilka lat podbiła internet i zaskarbiła sobie uwagę dziesiątek, jeśli nie setek marek kosmetycznych.

Blogerkę z Dubaju na Instagramie obserwuje już ok. 10,7 mln osób (dla porównania, Michelle Phan, jedna z najpopularniejszych blogerek urodowych w USA, ma "zaledwie" 2,1 mln fanów). Nic więc dziwnego, że Huda Kattan uchodzi za jedną z najbardziej wpływowych gwiazd blogosfery. Sprytna makijażystka przekuła swoją sławę w dobrze prosperujący biznes. W dużej mierze utrzymuje się ze sprzedaży sztucznych rzęs sygnowanych marką Huda Beauty, które są jednym z najlepiej sprzedających się produktów w Sephorze na świecie.

Tajniki swojej blogerskiej kariery Huda Kattan zdradziła niedawno magazynowi "The New Yorker". Jak przyznaje w rozmowie z Kayleen Schaefer, z Los Angeles do Dubaju przeprowadziła się właśnie po to, by stać się najsławniejszą blogerką urodową w świecie arabskim. Jej droga nie jest jednak usłana różami. Jej filmy na YouTubie mają od kilkuset tysięcy do ponad dwóch milionów odsłon, ale próby doradzania w języku arabskim, którego dobrze nie zna, zaowocowały wylewającą się na blogerkę falą hejtu.

Materiał opublikowany w "The New Yorker" nie pozostawia złudzeń. Pod względem monetyzowania swojej popularności Huda Kattan wydaje się bezkonkurencyjna. Jak podaje nowojorska gazeta, w grudniu marki kosmetyczne wysłały do niej przeszło tysiąc produktów, z nadzieją, że pokaże je na Instagramie. Blogerka twierdzi także, że tygodniowo otrzymuje trzy lub cztery e-maile z propozycją współpracy od poważnych, dużych firm, chcących, by została ambasadorką marki.

Choć Huda Kattan obsypywana jest prezentami, podczas wizyty w drogerii niczego sobie nie żałuje. Jak zdradziła redakcji "The New Yorker", kupuje trzy sztuki każdego kosmetyku. - To nie ma żadnego sensu, ale muszę. Boję się, że mogę go zgubić, a jeśli tak się stanie, mam kopię zapasową - mówi.

Zobaczcie, w jakim makijażu gustuje blogerka i jak wygląda bez make-upu. Zazdrościcie jej tak imponującej popularności?

Małgorzata Mrozek / Kobieta WP

Wybrane dla Ciebie

Wystawiasz nogę spod kołdry? Organizm wysyła sygnał
Wystawiasz nogę spod kołdry? Organizm wysyła sygnał
Pojawiła się w śniadaniówce. Niedawno skończyła 50 lat
Pojawiła się w śniadaniówce. Niedawno skończyła 50 lat
Jej mąż romansował z wieloma. "Jego córka spłodzona z inną kobietą"
Jej mąż romansował z wieloma. "Jego córka spłodzona z inną kobietą"
Kończy 50 lat. To z nim ma dwoje dzieci
Kończy 50 lat. To z nim ma dwoje dzieci
Został ojcem w wieku 55 lat. Zdradził imię syna
Został ojcem w wieku 55 lat. Zdradził imię syna
Dodali klauzulę "kokainową". Wyszła na jaw po rozstaniu
Dodali klauzulę "kokainową". Wyszła na jaw po rozstaniu
Masz tuje na działce ROD? Musisz o tym wiedzieć
Masz tuje na działce ROD? Musisz o tym wiedzieć
84-letnia matka z młodszym partnerem. Tak bawiła się na weselu córki
84-letnia matka z młodszym partnerem. Tak bawiła się na weselu córki
Miała tylko 13 lat. Jej występ w teledysku rozpętał aferę
Miała tylko 13 lat. Jej występ w teledysku rozpętał aferę
Przyłapała pasażerów. "Prosimy, aby nie robić tego, co na zdjęciu"
Przyłapała pasażerów. "Prosimy, aby nie robić tego, co na zdjęciu"
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Kończy 61 lat. Tak wygląda dziś "najpiękniejsza kobieta świata"
Kończy 61 lat. Tak wygląda dziś "najpiękniejsza kobieta świata"