Trwa ładowanie...
06-02-2016 11:00

Czy seks w reklamach nadal przyciąga?

Skojarzenia z seksem pomagają sprzedawać najróżniejsze towary. Liczba tego typu reklam stale rośnie.

dd5x97u
dd5x97u

Skojarzenia z seksem pomagają sprzedawać najróżniejsze towary. Liczba tego typu reklam stale rośnie.
Naszym gościem w programie #dziejesienazywo była Justyna Duszyńska z "FashionPost". Ekspertka opowiadała o seksie w kampaniach reklamowych.

- Amerykańscy naukowcy zaobserwowali, że w ostatnich latach liczba reklam związanych z seksem zwiększyła się dwudziestokrotnie - powiedziała. - Od 30 lat głównie Calvin Klein komunikuje seksualność na różnych poziomach - dodała.
Wspomniała też o innych projektantach i domach mody, którzy promują się w ten sposób.

[

]( http://fashionpost.pl/ )

dd5x97u
dd5x97u
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dd5x97u