Czy seks w reklamach nadal przyciąga?
06.02.2016 11:00, aktual.: 07.02.2016 19:18
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Skojarzenia z seksem pomagają sprzedawać najróżniejsze towary. Liczba tego typu reklam stale rośnie.
Skojarzenia z seksem pomagają sprzedawać najróżniejsze towary. Liczba tego typu reklam stale rośnie.
Naszym gościem w programie #dziejesienazywo była Justyna Duszyńska z "FashionPost". Ekspertka opowiadała o seksie w kampaniach reklamowych.
- Amerykańscy naukowcy zaobserwowali, że w ostatnich latach liczba reklam związanych z seksem zwiększyła się dwudziestokrotnie - powiedziała. - Od 30 lat głównie Calvin Klein komunikuje seksualność na różnych poziomach - dodała.
Wspomniała też o innych projektantach i domach mody, którzy promują się w ten sposób.
[
]( http://fashionpost.pl/ )