ModaDuch i energia brytyjskich festiwali

Duch i energia brytyjskich festiwali

Duch i energia brytyjskich festiwali
Źródło zdjęć: © fashionpr.pl
23.06.2014 16:06, aktualizacja: 24.06.2014 14:41

Marka Hunter rozpoczęła swoją kampanię z nowym filmem, wyreżyserowanym przez fotografa mody Jamie’go Morgan’a. Kampania festiwalowa #BeAHeadliner oparta jest na słynnym hymnie koronacyjnym kapłana Sadoka („Zadok The Priest”). Uchwyca ona ducha i energię brytyjskich festiwali, oraz typowej dla nich niepogody.

Marka Hunter rozpoczęła swoją kampanię z nowym filmem, wyreżyserowanym przez fotografa mody Jamie’go Morgan’a. Kampania festiwalowa #BeAHeadliner oparta jest na słynnym hymnie koronacyjnym kapłana Sadoka („Zadok The Priest”). Uchwyca ona ducha i energię brytyjskich festiwali, oraz typowej dla nich niepogody.

Poprzez noszenie ubrań z kolekcji Hunter Original, obsada filmu przeszła przez rytuał festiwalowych doświadczeń. Narażeni na ulewne deszcze i silne porywy wiatru, rozbili namioty i przejąwszy dowodzenie, oddali się ogromnej euforii pod główną sceną, na której na żywo występowali tegoroczni headlinerzy.

Klip powstał pod kreatywnym kierownictwem Alasdhair Willis’a, współpracującego z cenionym fotografem Jamie Morgan’em. Stał się on sławny dzięki pracom dla słynnego magazynu The Face. Dziś Morgan współpracuje z legendami takimi jak Vogue, i-D magazine i Dazed and Confused. - Jamie był idealnym wyborem do współpracy przy tej kampanii. Jego zdolność do uchwycenia kultury młodości, ducha i energii, uczyniła go idealnym do tego projektu - powiedział o współpracy partner Jamie’go, Alasdhair Willis.

Kampania prezentuje kultowy już model Original Tall Wellington, jako kluczowy model z kolekcji wiosna/lato 2014 i jako najważniejszy przy nadaniu charakteru następnej kolekcji -jesien/zima 2014. Będzie ona zawierała modele Ready to Wear i akcesoria. Prezentując pozycje z pokazu na London Fashion Week, film zawiera oryginalne wysokie obcasy, ponczo i oryginalne buty na wieczór.

W trakcie kampanii, na platformie Tunepics odbywa się konkurs, w którym użytkownicy platformy mogą wybrać piosenkę ulubionego headlinera, który najlepiej oddaje ducha festiwalu. Zaprezentowany do tej pory Tunepics umożliwia użytkownikom, dodawanie ścieżki dźwiękowej do zdjęć, którymi się dzielą przy użyciu tej właśnie aplikacji.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także