Trwa ładowanie...

Ekoelegancja od kwietnia w H&M

Marka H&M rozszerza swoją wiosenną kolekcję „Conscious” o kolejne elementy. Tym razem będą to bardziej eleganckie ubrania na wieczorne wyjścia. Nazwa kolekcji brzmi „Conscious Exclusive” i zawiera ubrania oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn.

Share
Ekoelegancja od kwietnia w H&MŹródło: newspix.pl
d1wwcvd

Marka H&M rozszerza swoją wiosenną kolekcję „Conscious” o kolejne elementy. Tym razem będą to bardziej eleganckie ubrania na wieczorne wyjścia. Nazwa kolekcji brzmi „Conscious Exclusive” i zawiera ubrania oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn.

Ideą całej serii „Conscious” jest zrównoważona produkcja ubrań bardziej przyjaznych dla środowiska. Każdy element kolekcji jest stworzony z materiałów takich jak organiczna bawełna, poliamidy odzyskane w drodze recyklingu i lyocellu (tworzywo produkowane z celulozy).

Twarzą podstawowej odsłony ekologicznej kolekcji H&M w tym sezonie jest Vanessa Paradis. – Cieszę się, że mogę być częścią, czegoś takiego jak kolekcja Concious marki H&M. Sama staram się robić zakupy jak najrozsądniej a rzeczy vintage stanowią sporą część mojej garderoby. Podoba mi się taki styl, który jednocześnie jest przyjazny dla środowiska – powiedziała wówczas Vanessa Paradis.

d1wwcvd

Aktorka i piosenkarka zaprezentowała między innymi spodnie z roślinnym wzorem, żółtą letnią sukienkę na ramiączkach, oraz zieloną kurtkę z suwakami i zdobieniami.

Wśród damskiej części kolekcji „Conscious Exclusive” znajdują się propozycje, które można założyć na naprawdę niezwykłe okazje. Należą do nich na przykład długie do ziemi suknie w hollywoodzkim stylu z falbanami i odkrytymi plecami. Jest też kilka mniej zobowiązujących, lecz wciąż bardzo eleganckich ubrań, między innymi czarny kombinezon z ciekawie wyciętą górą i fantazyjnie skrojony biały garnitur. Nie zabrakło też klasycznej małej czarnej i koronkowej białej sukienki z asymetrycznym trenem i długim rękawem. Ta ostatnia propozycja może się nawet wydać interesująca pannom młodym, które planują romantyczny ślub w stylu retro i nie zamierzają na sukienkę wydać fortuny.

– Uwielbiam styl glamour tej kolekcji, który osiągneliśmy w bardzo ekologiczny sposób – powiedziała Ann-Sofie Johansson, dyrektorka designu z H&M. – Dla nas w H&M myślenie o zrównoważonej produkcji jest czymś naturalnym i stanowi serce naszej pracy – dodała.

Kolekcja trafi do około 150 sklepów H&M oraz do sprzedaży internetowej 4 kwietnia.

(nmk/pho), kobieta.wp.pl

d1wwcvd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1wwcvd
d1wwcvd