Ekoelegancja od kwietnia w H&M

Marka H&M rozszerza swoją wiosenną kolekcję „Conscious” o kolejne elementy. Tym razem będą to bardziej eleganckie ubrania na wieczorne wyjścia. Nazwa kolekcji brzmi „Conscious Exclusive” i zawiera ubrania oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn.

Obraz
Źródło zdjęć: © newspix.pl

Marka H&M rozszerza swoją wiosenną kolekcję „Conscious” o kolejne elementy. Tym razem będą to bardziej eleganckie ubrania na wieczorne wyjścia. Nazwa kolekcji brzmi „Conscious Exclusive” i zawiera ubrania oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn.

Ideą całej serii „Conscious” jest zrównoważona produkcja ubrań bardziej przyjaznych dla środowiska. Każdy element kolekcji jest stworzony z materiałów takich jak organiczna bawełna, poliamidy odzyskane w drodze recyklingu i lyocellu (tworzywo produkowane z celulozy).

Twarzą podstawowej odsłony ekologicznej kolekcji H&M w tym sezonie jest Vanessa Paradis. – Cieszę się, że mogę być częścią, czegoś takiego jak kolekcja Concious marki H&M. Sama staram się robić zakupy jak najrozsądniej a rzeczy vintage stanowią sporą część mojej garderoby. Podoba mi się taki styl, który jednocześnie jest przyjazny dla środowiska – powiedziała wówczas Vanessa Paradis.

Aktorka i piosenkarka zaprezentowała między innymi spodnie z roślinnym wzorem, żółtą letnią sukienkę na ramiączkach, oraz zieloną kurtkę z suwakami i zdobieniami.

Wśród damskiej części kolekcji „Conscious Exclusive” znajdują się propozycje, które można założyć na naprawdę niezwykłe okazje. Należą do nich na przykład długie do ziemi suknie w hollywoodzkim stylu z falbanami i odkrytymi plecami. Jest też kilka mniej zobowiązujących, lecz wciąż bardzo eleganckich ubrań, między innymi czarny kombinezon z ciekawie wyciętą górą i fantazyjnie skrojony biały garnitur. Nie zabrakło też klasycznej małej czarnej i koronkowej białej sukienki z asymetrycznym trenem i długim rękawem. Ta ostatnia propozycja może się nawet wydać interesująca pannom młodym, które planują romantyczny ślub w stylu retro i nie zamierzają na sukienkę wydać fortuny.

– Uwielbiam styl glamour tej kolekcji, który osiągneliśmy w bardzo ekologiczny sposób – powiedziała Ann-Sofie Johansson, dyrektorka designu z H&M. – Dla nas w H&M myślenie o zrównoważonej produkcji jest czymś naturalnym i stanowi serce naszej pracy – dodała.

Kolekcja trafi do około 150 sklepów H&M oraz do sprzedaży internetowej 4 kwietnia.

(nmk/pho), kobieta.wp.pl

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Tak wystroiła się na sesję zdjęciową. Trudno oderwać wzrok
Tak wystroiła się na sesję zdjęciową. Trudno oderwać wzrok
Kluczowy zabieg we wrześniu. "Płynne złoto" dla hortensji
Kluczowy zabieg we wrześniu. "Płynne złoto" dla hortensji
Egipska metoda zasypiania. "Odpłyniesz" błyskawicznie
Egipska metoda zasypiania. "Odpłyniesz" błyskawicznie
Do dziś go zaczepiają. Zawsze odpowiada jednym zdaniem
Do dziś go zaczepiają. Zawsze odpowiada jednym zdaniem
Pokazała dwa zdjęcia. Tak wyjaśniła różnice między owulacją a okresem
Pokazała dwa zdjęcia. Tak wyjaśniła różnice między owulacją a okresem
Nielegalne na działce. Kary dochodzą do 5000 zł
Nielegalne na działce. Kary dochodzą do 5000 zł
Zapytano ją o Ukraińców. "Przypomnijmy sobie, skąd się wzięliśmy"
Zapytano ją o Ukraińców. "Przypomnijmy sobie, skąd się wzięliśmy"
Masz w piwnicy? Tyle zapłacą za niego dzisiaj
Masz w piwnicy? Tyle zapłacą za niego dzisiaj
Nie podłączaj do listwy. Strażacy apelują
Nie podłączaj do listwy. Strażacy apelują
Mąż Bem zmarł 6 tygodni po diagnozie. "Ja sobie z tym nie radzę"
Mąż Bem zmarł 6 tygodni po diagnozie. "Ja sobie z tym nie radzę"
Skończył 51 lat. O jego związkach było głośno w show-biznesie
Skończył 51 lat. O jego związkach było głośno w show-biznesie
Zmarł na raka. Leczenie kosztowało miliony
Zmarł na raka. Leczenie kosztowało miliony