Ekoelegancja od kwietnia w H&M
Marka H&M rozszerza swoją wiosenną kolekcję „Conscious” o kolejne elementy. Tym razem będą to bardziej eleganckie ubrania na wieczorne wyjścia. Nazwa kolekcji brzmi „Conscious Exclusive” i zawiera ubrania oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn.
Marka H&M rozszerza swoją wiosenną kolekcję „Conscious” o kolejne elementy. Tym razem będą to bardziej eleganckie ubrania na wieczorne wyjścia. Nazwa kolekcji brzmi „Conscious Exclusive” i zawiera ubrania oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn.
Ideą całej serii „Conscious” jest zrównoważona produkcja ubrań bardziej przyjaznych dla środowiska. Każdy element kolekcji jest stworzony z materiałów takich jak organiczna bawełna, poliamidy odzyskane w drodze recyklingu i lyocellu (tworzywo produkowane z celulozy).
Twarzą podstawowej odsłony ekologicznej kolekcji H&M w tym sezonie jest Vanessa Paradis. – Cieszę się, że mogę być częścią, czegoś takiego jak kolekcja Concious marki H&M. Sama staram się robić zakupy jak najrozsądniej a rzeczy vintage stanowią sporą część mojej garderoby. Podoba mi się taki styl, który jednocześnie jest przyjazny dla środowiska – powiedziała wówczas Vanessa Paradis.
Aktorka i piosenkarka zaprezentowała między innymi spodnie z roślinnym wzorem, żółtą letnią sukienkę na ramiączkach, oraz zieloną kurtkę z suwakami i zdobieniami.
Wśród damskiej części kolekcji „Conscious Exclusive” znajdują się propozycje, które można założyć na naprawdę niezwykłe okazje. Należą do nich na przykład długie do ziemi suknie w hollywoodzkim stylu z falbanami i odkrytymi plecami. Jest też kilka mniej zobowiązujących, lecz wciąż bardzo eleganckich ubrań, między innymi czarny kombinezon z ciekawie wyciętą górą i fantazyjnie skrojony biały garnitur. Nie zabrakło też klasycznej małej czarnej i koronkowej białej sukienki z asymetrycznym trenem i długim rękawem. Ta ostatnia propozycja może się nawet wydać interesująca pannom młodym, które planują romantyczny ślub w stylu retro i nie zamierzają na sukienkę wydać fortuny.
– Uwielbiam styl glamour tej kolekcji, który osiągneliśmy w bardzo ekologiczny sposób – powiedziała Ann-Sofie Johansson, dyrektorka designu z H&M. – Dla nas w H&M myślenie o zrównoważonej produkcji jest czymś naturalnym i stanowi serce naszej pracy – dodała.
Kolekcja trafi do około 150 sklepów H&M oraz do sprzedaży internetowej 4 kwietnia.
(nmk/pho), kobieta.wp.pl