Elton John, Naomi Campbell i Romeo Beckham w świątecznej odsłonie Burberry
13-letni Romeo Beckham został jedną z gwiazd świątecznej kampanii Burberry. Tym samym dołączył do Sir Eltona Johna, Naomi Campbell, Rosie Huntington-Whiteley, Michelle Dockery, Jamesa Cordena, Julie Walters, Jamesa Bay'a, George'a Ezry oraz Tobiego Huntington-Whiteley.
13-letni Romeo Beckham został jedną z gwiazd świątecznej kampanii Burberry. Tym samym dołączył do Sir Eltona Johna, Naomi Campbell, Rosie Huntington-Whiteley, Michelle Dockery, Jamesa Cordena, Julie Walters, Jamesa Bay'a, George'a Ezry oraz Tobiego Huntington-Whiteley.
Zadaniem każdego ambasadora Burberry było zapozowanie w podskoku w obiektywie Mario Testino. Stało się tak z inicjatywy dyrektora kreatywnego marki, Christophera Bailey'a, który w tym roku postanowił zainspirować się kasowym filmem i musicalem, powstałym na jego kanwie - „Billy Elliocie" z 2000 roku. Jego główny bohater, wbrew surowemu ojcu, który widzi w nim zawodowego boksera, pragnie zostać tancerzem Królewskiej Akademii Tańca. Film zgarnął nagrodę BAFTA, a w tym roku świętuje 15-lecie tego sukcesu.
W kampanii Burberry w złocistym trenczu wystąpiła aktorka Julie Walters, która wcieliła się w rolę Pani Wilkinson - nauczycielki baletu Billy'edgo Elliota. w 2001 roku za tę rolę otrzymała także nagrodę BAFTA dla najlepszej brytyjskiej aktorki. Nie mogło zabraknąć Eltona Johna, który napisał muzykę do musicalu oraz znanego i lubianego komika - Jamesa Cordena. Świat mody reprezentuje ikona tej branży - Naomi Campbell oraz twarz perfum Burberry Body - Rosie Huntington-Whiteley, której towarzyszy brat Toby. Na trampolinie skacze także Michelle Dockery występująca w serialu „Downtown Abby" w roli Lady Mary Crawley. Obok nich pojawili się muzycy tacy jak James Bay oraz George Ezra. Każda z gwiazd prezentuje się w innych projektach marki, a cechą charakterystyczną jest szalik z logo zawiązany na szyi.
Kampanii towarzyszy film „Burberry Festive Film", w którym Romeo Beckham tańczy z grupą tancerzy do utworu „The Way That I Live" autorstwa Eda Harcourta. Wszyscy ubrani są w trencze i szaliki Burberry.
Świąteczna akcja ma także element dobroczynny. Burberry przekaże 500 tysięcy funtów na organizacje Place2Be oraz County Durham Community Foundation, które wspierają edukację zdolnych dzieci.
Warto wspomnieć, że wszystkie gwiazdy, które wystąpiły w kampanii przekazały swoje honoraria na cele dobroczynne. Jesteśmy pod wrażeniem! Brawo Burberry!
**
**