Inauguracja nowego serwisu w salonie Numero Uno!
Od dzisiaj każda Polka, niezależnie od miejsca zamieszkania czy stanu posiadania, ma możliwość dokonywania modowych zakupów przez Internet – nie tylko bezproblemowo i szybko, ale także z satysfakcjonującym efektem.
27.09.2011 13:56
Od dzisiaj każda Polka, niezależnie od miejsca zamieszkania czy stanu posiadania, ma możliwość dokonywania modowych zakupów przez Internet – nie tylko bezproblemowo i szybko, ale także z satysfakcjonującym efektem. Wszystko to dzięki innowacyjnemu serwisowi Superbabka.pl, którego konferencja inauguracyjna odbyła się 21 września w ekskluzywnym salonie meblowym Numero Uno.
To portal tworzony przez kobiety i dla kobiet - w oparciu o ich doświadczenia. To miejsce spotkań i wymiany poglądów na temat ubrań oraz wyglądu. Serwis adresowany jest do wszystkich pań, zainteresowanych tą tematyką. Pomysłodawczyni i właścicielka platformy internetowej – Nina Wieczorek – swój pomysł oparła na systemie, który dobierze zarejestrowanej użytkowniczce elementy garderoby, odpowiednie dla jej sylwetki i typu urody.
- Każda kobieta chce dobrze czuć się w swojej skórze i świetnie się prezentować, ale często nie ma dużo czasu na dbanie o swój wygląd – zauważa Nina Wieczorek i dodaje: – Dzisiejsze realia motywują ją do szybkich decyzji zakupowych, te jednak dotychczas bywały nietrafione. Stworzyliśmy rozwiązanie, które oferuje kobietom możliwość poznania typu swojej figury oraz urody i na podstawie tej analizy, robienia udanych zakupów.
- Ile razy stawałaś przed wypchaną szafą, nie wiedząc, w co się ubrać i czując napływ wyrzutów sumienia z powodu źle wydanych pieniędzy? – pyta Nina Wieczorek. – Nasze stylistki są właśnie po to, by takie sytuacje odeszły w zapomnienie.
Joanna Jawor, Fashion Director serwisu Superbabka.pl, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu modowym, dokonuje rzetelnej selekcji asortymentu spośród bogatej oferty projektantów i producentów odzieży, współpracujących z serwisem. Następnie – zależnie od typów sylwetek i urody klientek – poleca im to, co według niej nie stanie się kolejną niechcianą rzeczą w ich garderobie. Wszystko po to, by Superbabki mądrze inwestowały swoje fundusze.
POLECAMY:
Kluczem do sukcesu jest przejście przez cały proces rejestracji polegający na podaniu dokładnych wymiarów ciała oraz cech urody charakterystycznych dla danej użytkowniczki. Dzięki temu styliści mogą zaproponować klientkom serwisu idealnie dopasowane do nich zestawy, które uwydatniają walory sylwetki i urody oraz maskują ewentualne mankamenty.
Platforma proponuje także szereg unikalnych rozwiązań, ułatwiających kobietom sprawne poruszanie się w świecie mody i stylu. Użytkowniczki mogą bezpiecznie i swobodnie eksperymentować z modą, tworząc własne stylizacje w „Wirtualnej przymierzalni”. Natomiast „Wirtualna szafa” pozwala zarządzać swoją garderobą w każdym miejscu i o każdej porze. Dodatkową funkcjonalnością jest możliwość pobrania obu aplikacji na urządzenia mobilne. Z kolei „Kalendarz modowy” ułatwia tworzenie zestawów na specjalne okazje.
Dzięki tworzącej serwis społeczności każda internautka może poznać obiektywną opinię zaprzyjaźnionego „grona Superbabek” i zespołu stylistów na temat wybieranych strojów. Ponadto stale aktualizowane blogi modowe, dedykowane poszczególnym typom sylwetek, sprawiają, że użytkowniczka na bieżąco poznaje dopasowane do niej, obowiązujące trendy.
Celem serwisu i jego pomysłodawczyni jest pomaganie kobietom we właściwym kształtowaniu ich wizerunku, co przekłada się na ich satysfakcję i sukces w innych dziedzinach życia. Nina Wieczorek pragnie udowodnić, że każda kobieta może być Superbabką!
Event prezentujący nowy serwis, który odbył się 21 września w Salonie Numero Uno, zorganizowała Agencja Don’t Worry Norberta Kabaczyńskiego, która odpowiedzialna była również za kompleksową koordynację i realizację projektu. Event poprowadziła Dorota Wellman, a po części oficjalnej swój recital zaprezentował Sławek Uniatowski. Wśród gości znaleźli się między innymi Beata Sadowska, Hanna Bakuła, Robert Moskwa, Tatiana Sosna-Sarno, Maciej Dolega, Wojciech Medyński, Agata Załęcka, Marcin Krawczyk, Żora Korolyov. Agencja Don’t Worry jest również odpowiedzialna za obsługę public relations serwisu Superbabka.pl.