Trwa ładowanie...
d399inb
d399inb
Jak wyrzeźbić jędrne pośladki? 4 najlepsze ćwiczenia

Jak wyrzeźbić jędrne pośladki? 4 najlepsze ćwiczenia

W jaki sposób trenować pośladki, aby osiągać efekty, a nie tracić czasu? Receptę na to zdradza trener Mariusz Mróz. Zwraca on uwagę na budowę...

Jeżeli chcesz zwiększyć albo chcesRozwiń

Transkrypcja:

Jeżeli chcesz zwiększyć albo chcesz zbudować jędrne po Pośladki Eto w tym nagraniu pokażę Naukowe podejście Do treningu pośladków Czy dowiesz się w jaki sposób trenować Pośladki W jak najbardziej efektywny sposób Tak żeby nie tracić czasu Po prostu były większe I jędrniejsze W tym nagraniu zaprosiłem też gościa Fit kobietka Która właśnie na wsi Czy kładzie swojego treningu Pokażę ci jak możesz je zbudować Zacznijmy od szybkie anatomie Kwejk Pośladków Składają się one Trzech głównych cześć Mięsień pośladkowy wielki Pośladkowy średni I pośladkowy mały Jak sama nazwa wskazuje pośladkowy wielki Jest wielki jest największy S Tychy Jak mięśni między nami tutaj głównie się Kupimy mamy też Pośladkowy średni który ma około 50% Objętości Mięśnia Wielkiego więc on też jest bardzo ważny jeżeli chodzi o Objętość i wygląd Twój pośladków Ale to jak mówię to się głównie skupimy na tym największym Żeby Efekty były Jak najszybsze Najlepsze Pośladki mają dużo przyczepu dlatego też pełnią wiele funkcji Takich jak Wyprosty bioder Odwodzenie nogi W tył i w bok Stabilizacja postawy ciała i stabilizacja miednicy Odwracanie i rotacja w stawie biodrowym Jak widzimy mięsień pośladkowy wielki Pełni wiele funkcji I ruchów Dlatego ważne jest żeby Go różnorodnymi Ćwiczenia na pewno jesteście ciekawi jak wygląda taki Przykładowy trening pośladków Jak w ogóle trenować to Pośladki zaczynamy taki trening od aktywacji naszych mieście Pośladkowe Możemy to zrobić za pomocą gumy Albo za pomocą zwykłych ćwiczeń które mocno Doping Boję się pośladkowe jakimi ćwiczeniami mogą być na przykład Mostki biodrowe Elwrowcy biodra Siepraw Albo jakieś Ćwiczenia unilateralne właśnie mostek biodrowy jednonóż Kolejnym Ważnym aspektem jest Czucie mięśni po Pośladkowy Czyli też taki ważny ruch Przy robieniu Pośladków hip hinge Ruch ten Wykop Żyjemy chociażby w martwym ciągu Albo przeciw Trust Teraz możemy sprawdzić za pomocą gumy i nauczyć się wykonywać Dokładne spięcie pośladków Na pewno zastanawiasz się teraz jak jest najlepszy Ćwiczenie Aby zbudować pośladki Na myśl pewnie przyszło ci przysiady Oczywiście przysiady są bardzo Dobrym ćwiczeniem ale niekoniecznie na pośladki pośladki Jakie są najmocniej aktywowane Kiedy są najbardziej rozciągnięte Oczywiście Tiesto rozciągnięcie Ale ty maksymalne rozciągnięcie nie trwa zbyt długo Ile banan pokazuje że przysiady aktywują zbyt mocno Czworogłowy uda A mniej właśnie same pośladki jednak jest dobra wiadomość możemy wprowadzić kilka zmian W przysiadzie żeby mocniej aktywować Mięśnie pośladkowe Ustaw palce u stóp na zewnątrz wtedy mamy większy kąt I zewnętrzna rotacja aktywuje mocniej pośladki Pamiętaj żeby się oni bardziej do tyłu niż do przodu Tak jak to jest klasyczny Czyli ustawiamy szerzej stopy szerzej nogi I schodzimy mocno w dół A teraz przejdźmy do tych ćwiczeń które bardzo mocno angażują się Pośladki wpływają na Pierwszym takim ćwiczeniem są właśnie hip Trust Gimnastyka ćwiczenia W którym Pośladek Jaki jest w rozciągnięciu maksymalny przez dłuższy czas Dlatego też mocno aktywujące mięśnie pośladkowe Dodatkowe jesteś Ćwiczenia w którym bardzo łatwo można progresować i zwiększać ciężar Kolejny ćwiczenia są wykroki długie do przodu czyli tutaj wydłużamy ten nasz Krok dzięki temu też pośladek jest maksymalnym rozciągnięciu Kolejne ćwiczenie to prostowanie na ławce rzymskiej Bardzo wiele osób zapomina o tym Ćwiczenie Ao no świetnie aktywuje mięśnie pośladkowe poprzeczne Poprzez ten ruch rozciągnięcia Ważącej kwestią jest to żeby nie przepracowywać pleców ponieważ możemy wtedy odczuwać Ból w odcinku lędźwiowym Czyli jest lekko skulona pozycja I fazie końcowej tego ruchu Mocno doci Wyciskamy pośladek Pamiętamy żeby lekko Ugiąć kolana i robimy rotacje w stopach i nogach Kolejną obcej trenowania pośladku Są różnego rodzaju odwodzenie do tych ćwiczeń możemy użyć gumy Jakiego rodzaju odwodzenia uwodzenie w bok odwodzenie w tył Pamiętamy tutaj aby mocno napinać pośladek i żeby Pilnować tego aby Nasz tułów był nieruchomy Popracujemy samym pośladkiem Jak często powinniśmy trenować pośladki Wszystko zależy od tego A jakie ćwiczenia robimy Nasze pośladki się różnie regenerują w zależności od wykonywanego ćwiczenia I tak na przykład rumuński martwy ciąg Potrzeba nam Czy 4 dni takiego Takie regeneracji I przerwy żeby znowu zacząć robić Rumuński martwy ciąg Jeżeli chodzi o czym teraz ty potrzeba 23 dni przerwy I potem znowu można wrócić do chipsów A jeżeli chodzi o takie ćwiczenia akcesoryjne pompujące No to wtedy Mamy 1 albo 2 dni przerwy I znowu spokojnie możemy Do nich wrócić Pośladki powinniśmy Śmietana walcie więcej niż raz W tygodniu czyli od dwóch do trzech razy Tak pokazują też badania Który jasno określają że ten trening 1 raz w tygodniu nie jest Efektywne kolejnym Ważnym aspektem jest progresja ciężaru Nie zwiększać ciężarów to nie progresu jeśli budujesz tych po Pośladków Dlatego ważne jest żeby zmieniać ten trening raz na dwa 3 miesiące A nie co ty nie wprowadzać nowe ćwiczenia Jakieś nowe ruchy Miasto było na tyle w tym nagraniu Zapraszam was na kanał Marty Fit kobietka U niej jest dużo więcej materiałów na temat pośladków na temat kształtowanie kobiecej sylwetki Więc szczególnie jeżeli jesteś kobietą to Przejdź sobie na jej kanał i tutaj też możesz od razu przejść na nagranie Aktywne pośladki równa się seks Pośladki Gdzie Marta pokażę ci najważniejszy Ćwiczenia na aktywację pośladków Już konkretne rzeczy odnośnie Trening Miasto było na tyle I do kolejnego nagrania
d399inb
d399inb