Jessica Mercedes na czerwonym dywanie w Cannes
Podczas zeszłorocznego 70. Festiwalu Filmowego w Cannes Jessica Mercedes miała swoje pięć minut na czerwonym dywanie. Kreację na wielkie wyjście przygotował influencerce Łukasz Jemioł.
08.05.2018 | aktual.: 08.05.2018 14:51
Jessica Mercedes była w Cannes na zaproszenie marki L’Oréal Paris, która obchodziła wtedy swoje 20-lecie, jako oficjalny Kreator Makijażu na festiwalu. Na czerwonym dywanie pojawiła się przed projekcją filmu Sofii Coppoli "The Beguild" wraz z Grażyną Torbicką, która jest Ambasadorką marki, i całą ekipą L’Oréal Paris.
Kreację dla blogerki przygotował jeden z najpopularniejszych polskich projektantów – Łukasz Jemioł. Suknia nawiązywała do stylu vintage, była czarna, długa i zwiewna. W całości wykonana z jedwabiu. Wraz z body z koronki i cienkiej wełny oraz paskiem z dekoracyjnego sznura stanowiła piękny zestaw.
Makijażem zajęła się Kasia Zaremba, która od zeszłorocznego Cannes jest oficjalną Makeup Artist L’Oréal Paris. Przed festiwalem zaprezentowano pięć looków makijażowych i w wyniku głosowania wybrano #socouture, nawiązujący do kultowego tuszu do rzęs Volume Million Lashes So Couture. Był dziewczęcy, ale i bardzo kobiecy – podkreślono usta czerwoną matową szminką. Całość, wraz z suknią, stanowiła oszamiałające zestawienie.
Jessica Mercedes odwiedziła także ekskluzywną strefę L’Oréal Paris, gdzie brała udział w warsztatach z najnowszych trendów kosmetycznych. Blogerka zachwyciła się zastosowaniem różu w kilku odsłonach i postanowiła tą wiedzę wykorzystywać przy kolejnych swoich stylizacjach.
Na czerwony dywan przyjechała wraz z Grażyną Torbicką, która prezentowała piękną i delikatną suknię od Violi Piekut. Białą z misternymi aplikacjami i transparentnymi wstawkami.
Polski akcent na zeszłorocznym Festiwalu Filmowym w Cannes to również pokaz filmu "Człowiek z żelaza" Andrzeja Wajdy w sekcji Cannes Classic. W 1981 r. film dostał Złotą Palmę oraz Nagrodę Jury Ekumenicznego.
Jessica Mercedes również w tym roku jest wysłanniczką L’Oréal Paris na 71. Festiwalu Filmowym wraz z Julią Wieniawą. Ciekawe jaki look wybierze tym razem? Dowiemy się już za kilka dni!
Partnerem artykułu jest L’Oréal Paris.