Julia Stegner w kampanii Reserved na jesień i zimę
Pierwszego września wystartowała nowa odsłona kampanii Reserved na sezon jesień–zima 2012/2013. Beautiful Story rozgrywa się tym razem w Nowym Jorku i jest historią Julii Stegner niemieckiej top modelki, która tutaj mieszka i pracuje. Znana z pokazów i kampanii Hugo Boss, Ballys, Celine, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Dior, Chloé, Lanvin, Gucci, Versace, Valentino, Victoria's Secret, czy Ralph Lauren zachwyca swą osobowością i urodą.
03.09.2012 | aktual.: 03.09.2012 15:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pierwszego września wystartowała nowa odsłona kampanii Reserved na sezon jesień–zima 2012/2013. Beautiful Story rozgrywa się tym razem w Nowym Jorku i jest historią Julii Stegner niemieckiej top modelki, która tutaj mieszka i pracuje. Znana z pokazów i kampanii Hugo Boss, Ballys, Celine, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Dior, Chloé, Lanvin, Gucci, Versace, Valentino, Victoria's Secret, czy Ralph Lauren zachwyca swą osobowością i urodą.
Podążając śladami pięknych historii, po Buenos Aires, Paryżu i Kapsztadzie, w sezonie jesień-zima 2012/13, Reserved dociera na Manhattan. Tym razem Beautiful Story dotyczy top modelki Julii Stegner, która od kilku lat mieszka i pracuje w Nowym Jorku. Pochodząca z Niemiec Julia, jest zachwycająco piękną dziewczyną, o delikatnej urodzie i radosnym usposobieniu, która roztacza wyjątkowy urok. Top modelka, wbrew stereotypom może pozostać „zwykłą dziewczyną”, miłą, ciepłą i pozytywną. Taką jest właśnie Julia Stegner, która świetnie radzi sobie w światowej stolicy mody i odnosi tutaj spektakularne sukcesy.
Również męska odsłona kampanii Reserved na sezon jesień-zima 2012/13 to Nowy Jork i bardzo znani modele. W sesji wizerunkowej wystąpił Hiszpan Gerard Salla - twarz kampanii Boss Black, a do sesji lookbook marka zaprosiła Brazylijczyka Maxa Mottę. Max bierze udział w największych męskich pokazach m.in Dior, Giorgio Armani, Vivienne Westwood, John Galliano, Hermes, Mugler. Ma na swoim koncie ostatnie kampanie Toma Forda i Tomy Hilfigera.
„Uznaliśmy, że Nowy Jork jest wymarzonym tłem dla energetyzującej, pełnej koloru i ciekawych printów, jesienno-zimowej kolekcji Reserved. W nadchodzącym sezonie postawiliśmy na trendy, które idealnie odpowiadają potrzebom nowoczesnego miejskiego dress kodu. Dlatego zdecydowaliśmy się je pokazać w przestrzeni, która inspiruje mieszanką kultur i narodowości”- mówi Agnieszka Łabuszewska, marketing manager Reserved. Międzynarodowy był też zespół, który pracował przy realizacji kampanii. Nad stylizacją sesji wizerunkowej i lookbookowej czuwała pochodząca ze Szwecji Karin Smeds, która ma w swoim portfolio realizacje między innymi dla Sisley, Vagabond i H&M.
„Jesteśmy marką obecną na wielu rynkach europejskich. Powierzenie stylizacji osobie spoza Polski było celowym zabiegiem, gdyż pracujemy nad nowym, bardziej uniwersalnym charakterem wizerunku. Zaufaliśmy doświadczeniu Karin i jesteśmy bardzo zadowoleni z jej interpretacji Reserved”- dodaje A. Łabuszewska.
Autorem zdjęć do najnowszej kampanii Reserved jest Mateusz Stankiewicz, a Joachim Johnson, znany z poprzedniej sesji backstage, w reportażowych kadrach, oddał wyjątkową wielkomiejską atmosferę planu zdjęciowego.