ModaKampania Target z udziałem modelek plus size - zdjęcia bez retuszu

Kampania Target z udziałem modelek plus size - zdjęcia bez retuszu

Kampania Target z udziałem modelek plus size - zdjęcia bez retuszu
Źródło zdjęć: © TARGET
Martyna Wojciechowska

Popularne marki odzieżowe coraz częściej rezygnują ze współpracy z modelkami w rozmiarze 0, a ich miejsca obsadzają dziewczętami o prawdziwych kobiecych kształtach. Okazuje się, że kampanie z ich udziałem cieszą się znacznie większym zainteresowaniem ze strony konsumentek. Tak było również w przypadku brandu Target, który w tym sezonie wypuścił reklamy z udziałem dziewczyn prezentujących nową kolekcję kostiumów kąpielowych. Czyżby nadchodził schyłek dotychczasowego kanonu piękna?

Na zdjęciach widzimy modelki w różnych rozmiarach bez śladu retuszu. Co ciekawe, mimo widocznych rozstępów i innych niedoskonałości, wszystkie prezentują się bardzo apetycznie.One są najlepszym dowodem na to, że lepiej pokochać swoje kształty zamiast próbować dążyć do nieosiągalnej perfekcji.

Niestety cała kampania ma się nijak do tego, co możemy zobaczyć w sklepie internetowym marki. Strona przepełniona jest zdjęciami bardzo szczupłych dziewcząt, którym daleko do modelek plus size. Jak widać, nie bez przyczyny niektórzy zarzucają przedstawicielom firmy Target hipokryzję.

Get the look

1 / 3

Modelki marki Target

Obraz
© TARGET

Dziewczyny w kostiumach kąpielowych widoczne w sklepie internetowym Target są piękne, ale nie reprezentują prawdziwych kobiet. Na ich ciałach próżno też szukać niedoskonałości, takich jak cellulit czy rozstępy, które ma większość z nas.

2 / 3

Misja marki

Obraz
© TARGET

Celem marki jest inspirowanie kobiet, aby czuły się świetnie w naszych kostiumach kąpielowych. Doskonale pracowało się nam z tymi dziewczynami, ponieważ emanują pewnością siebie. Dzięki temu inne kobiety chcą brać z nich przykład. To ważne, aby na fotografiach prezentować ich prawdziwe piękno – wyznała Jessica Carlson, reprezentująca firmę Target.

3 / 3

Strategia marketingowa kontra rzeczywistość

Obraz
© TARGET

Jak widać, zabiegi marketingowe i misja brandu to dwie różne historie. Istnieje jednak prawdopodobieństwo, że z powodu niespójnej polityki marki niektóre klientki poczują się zwyczajnie oszukane.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (55)