Kampania Target z udziałem modelek plus size - zdjęcia bez retuszu

Obraz
Źródło zdjęć: © TARGET
Martyna Wojciechowska

/ 5Tak wyglądają prawdziwe kobiety

Obraz
© TARGET

Popularne marki odzieżowe coraz częściej rezygnują ze współpracy z modelkami w rozmiarze 0, a ich miejsca obsadzają dziewczętami o prawdziwych kobiecych kształtach. Okazuje się, że kampanie z ich udziałem cieszą się znacznie większym zainteresowaniem ze strony konsumentek. Tak było również w przypadku brandu Target, który w tym sezonie wypuścił reklamy z udziałem dziewczyn prezentujących nową kolekcję kostiumów kąpielowych. Czyżby nadchodził schyłek dotychczasowego kanonu piękna?

Na zdjęciach widzimy modelki w różnych rozmiarach bez śladu retuszu. Co ciekawe, mimo widocznych rozstępów i innych niedoskonałości, wszystkie prezentują się bardzo apetycznie.One są najlepszym dowodem na to, że lepiej pokochać swoje kształty zamiast próbować dążyć do nieosiągalnej perfekcji.

Niestety cała kampania ma się nijak do tego, co możemy zobaczyć w sklepie internetowym marki. Strona przepełniona jest zdjęciami bardzo szczupłych dziewcząt, którym daleko do modelek plus size. Jak widać, nie bez przyczyny niektórzy zarzucają przedstawicielom firmy Target hipokryzję.

Get the look

/ 5Modelki marki Target

Obraz
© TARGET

Dziewczyny w kostiumach kąpielowych widoczne w sklepie internetowym Target są piękne, ale nie reprezentują prawdziwych kobiet. Na ich ciałach próżno też szukać niedoskonałości, takich jak cellulit czy rozstępy, które ma większość z nas.

/ 5Misja marki

Obraz
© TARGET

Celem marki jest inspirowanie kobiet, aby czuły się świetnie w naszych kostiumach kąpielowych. Doskonale pracowało się nam z tymi dziewczynami, ponieważ emanują pewnością siebie. Dzięki temu inne kobiety chcą brać z nich przykład. To ważne, aby na fotografiach prezentować ich prawdziwe piękno – wyznała Jessica Carlson, reprezentująca firmę Target.

/ 5Strategia marketingowa kontra rzeczywistość

Obraz
© TARGET

Jak widać, zabiegi marketingowe i misja brandu to dwie różne historie. Istnieje jednak prawdopodobieństwo, że z powodu niespójnej polityki marki niektóre klientki poczują się zwyczajnie oszukane.

/ 5Nowa kampania na sezon wiosna-lato 2017

W nowej kolekcji Target pojawiło się mnóstwo ciekawych modeli kostiumów kąpielowych, które pięknie podkreślają kobiece krągłości. Mamy nadzieję, że niebawem również na stronie internetowej będziemy miały okazję zobaczyć kobiety w różnych rozmiarach bez retuszu.

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Masz te 6 nawyków? To znak wysokiej inteligencji emocjonalnej
Masz te 6 nawyków? To znak wysokiej inteligencji emocjonalnej
Obowiązkowy zabieg w październiku. Turkuć zniknie w mgnieniu oka
Obowiązkowy zabieg w październiku. Turkuć zniknie w mgnieniu oka
Koronka i prześwity. Kamila Boś zaskoczyła stylizacją
Koronka i prześwity. Kamila Boś zaskoczyła stylizacją
Kupili dom na licytacji komorniczej. Oto co zastali w środku
Kupili dom na licytacji komorniczej. Oto co zastali w środku
Nowa grafika Damięckiej. Mocny rysunek o Gazie
Nowa grafika Damięckiej. Mocny rysunek o Gazie
Skończyła 41 lat. Zapozowała w kostiumie kąpielowym
Skończyła 41 lat. Zapozowała w kostiumie kąpielowym
Wtedy możesz wyciąć drzewo od razu. "Zasada milczącej zgody"
Wtedy możesz wyciąć drzewo od razu. "Zasada milczącej zgody"
"Szalony i szczery". Tak wspominają Jacka Wójcika przyjaciele z TTV
"Szalony i szczery". Tak wspominają Jacka Wójcika przyjaciele z TTV
Kupili dom w cenie mieszkania. Niesamowite, jaki zrobili sufit
Kupili dom w cenie mieszkania. Niesamowite, jaki zrobili sufit
"Karmelowe paznokcie" to hit jesieni. Cichopek już je nosi
"Karmelowe paznokcie" to hit jesieni. Cichopek już je nosi
Bella Hadid bryluje w trenczu. Podobny model znajdziesz w sieciówce
Bella Hadid bryluje w trenczu. Podobny model znajdziesz w sieciówce
"Jacek zapewne chciałby". Stacja podjęła decyzję po śmierci Wójcika
"Jacek zapewne chciałby". Stacja podjęła decyzję po śmierci Wójcika