ModaKarolina Gilon i Radek Pestka ambasadorami perfum Calvin Klein

Karolina Gilon i Radek Pestka ambasadorami perfum Calvin Klein

Karolina Gilon i Radek Pestka ambasadorami perfum Calvin Klein
Źródło zdjęć: © mat. prasowy
15.02.2016 18:06, aktualizacja: 19.02.2016 14:37

Kariery uczestników piątej edycji programu „Top Model” rozwijają się w zawrotnym tempie. Dowodem na to są kolejne kontrakty, o których informują oni swoich fanów w mediach społecznościowych. Zwycięzca produkcji TVN, Radek Pestka, i jego koleżanka z programu, Karolina Gilon właśnie zamieścili w sieci zdjęcia z tajemniczymi tatuażami, które świadczą o tym, że para nawiązała właśnie współpracę z jedną z największych modowych marek. O kogo chodzi?

Kariery uczestników piątej edycji programu „Top Model” rozwijają się w zawrotnym tempie. Dowodem na to są kolejne kontrakty, o których informują oni swoich fanów w mediach społecznościowych. Zwycięzca produkcji TVN, Radek Pestka, i jego koleżanka z programu, Karolina Gilon właśnie zamieścili w sieci zdjęcia z tajemniczymi tatuażami, które świadczą o tym, że para nawiązała właśnie współpracę z jedną z największych modowych marek. O kogo chodzi?

Intrygująca Karolina Gilon wstawiła na instagramowy profil „selfie”, na którym eksponuje umieszczony pod obojczykiem tatuaż „CK2 #the2ofus”. Modelka o oryginalnej urodzie i sympatii do tatuowania ciała promuje w ten sposób wejście na rynek nowego produktu marki Calvin Klein. Skąd zatem identyczny tatuaż u jej kolegi po fachu?

Radek Pestka zamieścił w sieci niemalże identyczne zdjęcie, na którym pokazuje identyczny tatuaż, z tym że umieszczony przy nadgarstku. Okazuje się, że popularni polscy modele zostali ambasadorami nowych perfum Calvin Klein, które przeznaczone są zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Produkty Calvina Kleina promują takie sławy jak Justin Bieber, Kendall Jenner czy Kate Moss. To zatem kolejny wielki sukces Polaków w branży modowej i warte zauważenia wyróżnienie. Oby tak dalej.

POLECAMY:

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (4)
Zobacz także