Trwa ładowanie...
d2yofg6
Informacja prasowa
Ludzie

„Kobiety Kontratakują” - spektakl w 100 proc. muzyczny

Wreszcie w teatrze Artystki nie „grają”, że śpiewają – tylko NAPRAWDĘ śpiewają. Śpiewają w dodatku znakomicie.
Utwory największych gwiazd światowej muzyki rozrywkowej w nowych, zaskakujących aranżacjach ze świetnymi tekstami polskimi. Już 8 marca 2012 roku odbędzie się najbardziej oczekiwana premiera Sceny dla Dorosłych
Teatru Groteska!
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
„Kobiety Kontratakują” - spektakl w 100 proc. muzyczny
(zdjęcie producenta)
d2yofg6

Spektakl w 100 proc. muzyczny! Wreszcie w teatrze Artystki nie „grają”, że śpiewają – tylko NAPRAWDĘ śpiewają. Śpiewają w dodatku znakomicie. Utwory największych gwiazd światowej muzyki rozrywkowej w nowych, zaskakujących aranżacjach ze świetnymi tekstami polskimi. Już 8 marca 2012 roku odbędzie się najbardziej oczekiwana premiera Sceny dla Dorosłych Teatru Groteska!

Jeśli chcesz poznać, skrzętnie skrywaną przez mężczyzn, całą prawdę o naszym świecie – zobacz „Kobiety Kontratakują”.
Jeśli chcesz poznać alternatywę dla szaleństw współczesnego świata – musisz zobaczyć „Kobiety Kontratakują”.
Jeśli chcesz spędzić naprawdę miły wieczór – nie możesz przegapić jedynego tego typu w naszym mieście wydarzenia artystycznego – „Kobiety Kontratakują” zapraszają.

„Kobiety Kontratakują” to jedyny w swoim rodzaju muzyczny spektakl, który opierać się będzie na znanych i mniej znanych utworach muzycznych śpiewających kobiet! Ideą spektaklu jest próba opisu sytuacji kobiety, w świecie ukształtowanym i zdominowanym przez mężczyzn. Jego celem jest ukazanie złożonych kulturowych napięć pojawiających się we współczesnym świecie w relacjach między kobietą i mężczyzną. Spektakl „Kobiety Kontratakują” ma być głosem w dyskusji na temat końca dominującej roli mężczyzny w cywilizacji postprzemysłowej i jednocześnie rewizją fundamentów dotychczasowej „męskiej” cywilizacji.

d2yofg6

Będzie on się składał z trzech części:
• Kobieta zdominowana
• Kobieta zbuntowana
• Kobieta autonomiczna

Sięgnięcie w doborze utworów do repertuaru bardzo odmiennych piosenkarek, zarówno hitów, jak i utworów mniej popularnych, ale cechujących się niezwykłą wyrazistością w przedstawianiu tematu – a wreszcie zróżnicowana stylistyka muzyczna wykorzystywanego w programie materiału – stają się gwarantem jego różnorodności i atrakcyjności.

Do udziału w programie zaproszone zostały śpiewające Artystki wybrane w dwustopniowym castingu spośród 80-ciu Kandydatek. Stawiając dopiero pierwsze kroki na zawodowej scenie, już teraz wyróżniają się niezwykle wysokim poziomem profesjonalizmu i stopniem cech wolicjonalnych.

* • TWÓRCY*
Spektakl powstaje w reżyserii Adolfa Weltschka – dyrektora Teatru Groteska. Aktor, reżyser, scenarzysta teatralny i filmowy, twórca spektakli prezentowanych na wielu międzynarodowych festiwalach i scenach komercyjnych, między innymi: w Niemczech, Francji, Holandii, Brazylii, Kostaryce. Pomysłodawca i reżyser wybitnych spektakli cyklicznych, takich jak Wielka Parada Smoków i Reality Shopka Szoł.
Kostiumy i scenografię przygotuje Małgorzata Zwolińska – scenograf i kostiumolog filmowy i teatralny, od kilku lat związana z teatrem Groteska. Artystka przygotowywała kostiumy dla gwiazd pierwszej wielkości: Sophii Loren, Roya Scheidera, Helmuta Bergera, Daniela Olbrychskiego. Jest współtwórcą sukcesów Kabaretu pod Wyrwigroszem. Jest także twórcą kostiumów jedenastu edycji Reality Shopka Szoł.
Kierownikiem muzycznym widowiska jest Jerzy Kluzowicz – kompozytor i aranżer. Ma na swoim koncie występy w salach koncertowych i teatralnych Paryża, Londynu, Tel Awiwu, Wiednia, Warszawy, Gdyni, Poznania. Współpracował jako kompozytor i aranżer z takimi twórcami polskiego teatru muzycznego, jak: J. Szurmiej, M. Korwin, W. Kościelniak, R. Skolmowski. Towarzyszył jako pedagog, akompaniator i aranżer gwiazdom polskiej sceny teatralnej takim jak: Sonia Bohosiewicz, Jolanta Fraszyńska, Jan Nowicki, Cezary Żak. Jerzy Kluzowicz to jeden z najbardziej cenionych w środowisku teatralnym aranżerów i kierowników muzycznych.
Autorką choreografii do spektaklu jest Romana Agnel – tancerka, choreograf, pedagog tańca, historyk sztuki (Uniwersytet Sorbona). Założycielka, Dyrektor Naczelny i Artystyczny Baletu Dworskiego „Cracovia Danza”. Choreograf licznych przedstawień operowych w Warszawskiej Operze Kameralnej, we Francji, Belgii i Holandii oraz spektakli teatralnych w Krakowie, Łodzi i Warszawie. Współpracowała z wybitnymi muzykami i reżyserami, m.in. z: E. Stefańską, J. Stokalską, K. Baumannem, K. Dejmkiem, R. Perytem, J. Polewką, K. Weissem, K. Zanussim.
koncepcja i reżyseria: Adolf Weltschek
scenografia, polskie teksty piosenek: Małgorzata Zwolińska
kierownictwo muzyczne i aranżacje: Jerzy Kluzowicz
koncepcja multimediów: Adolf Weltschek
choreografia: Romana Agnel
asystent choreografa: Dariusz Brojek
realizacja projekcji: Paweł Weremiuk, Emilia Lany
przygotowanie wokalne: Justyna Motylska, Danuta Sondecka
zespół muzyczny w składzie:
Jerzy Kluzowicz – instrumenty klawiszowe, Marek Olma – perkusja, Leszek Szczerba – klarnet, saksofon, Wiesław Murzański – kontrabas
asystent reżysera, inspicjent: Łukasz Rutkowski w spektaklu wykorzystano utwory z repertuaru m.in: Elli Fitzgerald, Tiny Turner, Janis Joplin, Diany Ross, Marylin Monroe, Whitney Houston, Shakiry, Christiny Aguilery, Amy Winehouse, Niny Simone, zespołu Queen, zespołu Apocalyptica.

d2yofg6

Występują:
Hanna Matusiak, Małgorzata Daniłow, Karolina Michalik, Magdalena Wrani Stachowska, Katarzyna Zawiślak-Dolnyl, Agata Słowicka, Karolina Głąb, Katarzyna Kuźmicz, Anna Bugajska, Iwona Olszewska, Marzena Ciuła, Anna Kukawska, oraz Tancerze Baletu Dworskiego „Cracovia Danza”: Krzysztof Antkowiak, Sławomir Greś, Krzysztof Konefał

BILETY
Parter:
• 40 zł - bilet normalny
• 35 zł - bilet ulgowy/grupowy
Balkon: • 35 zł - bilet normalny
• 30 zł - bilet ulgowy/grupowy

d2yofg6

Podziel się opinią

Share
d2yofg6
d2yofg6