Księżna Kate promuje swoją książkę. Nietypowa akcja na ulicach Londynu
Księżna Kate nie próżnuje i mimo licznych obowiązków związanych z byciem żoną następcy tronu oraz posiadaniem trójki dzieci, znalazła czas na stworzenie wyjątkowego albumu. Właśnie ruszyła promocja książki.
07.05.2021 13:26
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pandemia koronawirusa zmieniła życie ludzi na całym świecie. Nagle straciliśmy możliwość podróżowania, chodzenia do szkoły, niektórzy stracili prace, a co najgorsze wiele osób straciło swoich bliskich.
W tych trudnych czasach ludzie próbują na różne sposoby znaleźć siłę do przebrnięcia przez specyficzny okres. Dostrzegła to księżna Kate, która postanowiła zebrać momenty w jedną całość.
Ważna akcja Kate
"Poprzez 'Hold Still' chciałam wykorzystać moc fotografii, aby stworzyć trwały zapis tego, czego wszyscy doświadczaliśmy – aby uchwycić historie poszczególnych osób i udokumentować ważne momenty dla rodzin i społeczności podczas przeżywania pandemii" - wyjaśniła w przedmowie swojej książki.
Zobacz także
Zdjęcia, które znalazły się w książce, dostarczyli sami Brytyjczycy. Na początku pandemii Kate nawiązała współpracę z National Portrait Gallery, a następnie poprosiła wszystkich zainteresowanych jej projektem, o przesyłanie do galerii zdjęć obrazujących, jak radzą sobie w tych trudnych czasach, co zapamiętają na długie lata.
Początkowo projekt miał zakończyć się na wystawie zdjęć, jednak później Kate uznała, że warto wydać papierowy album z tymi wyjątkowymi zdjęciami i tym samym pozwolić szerszemu gronu zapoznać się z poruszającymi fotografiami.
Książka właśnie trafiła do sprzedaży w Wielkiej Brytanii oraz do księgarnii online, a Kate zaczęła intensywną promocję. Na oficjalnym instagramowym profilu księżnej pojawiły się zdjęcia pokazujące, jak Kate zostawia jeden egzemplarz książki na jednym ze skwerów.
To część akcji polegającej na zostawieniu w różnych miejscach Wielkiej Brytanii stu książek. Każda z nich zawiera krótki liścik od księżnej. Trzeba przyznać, że to nietypowy, ale jednocześnie ciekawy sposób na promocje.
Zysk ze sprzedaży albumów trafi na rzecz fundacji zajmującej się wspieraniem zdrowia psychicznego.