Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

/ 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

/ 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

/ 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

/ 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

/ 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

/ 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

/ 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

/ 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

10 / 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

11 / 11Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

Wybrane dla Ciebie

Założyła marynarkę na gołe ciało. Było o krok od wpadki
Założyła marynarkę na gołe ciało. Było o krok od wpadki
Aleksandra Kisio w "Tańcu z gwiazdami". Dawno nie widziana aktorka zachwyciła
Aleksandra Kisio w "Tańcu z gwiazdami". Dawno nie widziana aktorka zachwyciła
Boją się kinky seksu. Seksuolożka mówi, na czym polega
Boją się kinky seksu. Seksuolożka mówi, na czym polega
Spokojny sen bez bólu. Oto pozycje dla osób przewlekle chorych
Spokojny sen bez bólu. Oto pozycje dla osób przewlekle chorych
Nie potrzebowali "papierka". Ślub wzięli tylko dla córki
Nie potrzebowali "papierka". Ślub wzięli tylko dla córki
Dietetyczka odradza spożywanie popularnego sera. "Lepiej nie kupuj"
Dietetyczka odradza spożywanie popularnego sera. "Lepiej nie kupuj"
Nawet 5 tys. zł. Lepiej, żebyś nie miał w koszyku
Nawet 5 tys. zł. Lepiej, żebyś nie miał w koszyku
"Czarna mamba" pokazała męża. Kim jest jej ukochany?
"Czarna mamba" pokazała męża. Kim jest jej ukochany?
25 lat temu była gwiazdą. Tak wygląda dziś
25 lat temu była gwiazdą. Tak wygląda dziś
Wystroiła się w spódniczkę mini. Kolor to hit jesieni
Wystroiła się w spódniczkę mini. Kolor to hit jesieni
Była żoną Marilyna Mansona. "Pogrążyliśmy się w kompletnej rozpuście"
Była żoną Marilyna Mansona. "Pogrążyliśmy się w kompletnej rozpuście"
Będą się zachwycać rosołem. Wystarczy dodać jeden składnik
Będą się zachwycać rosołem. Wystarczy dodać jeden składnik