ModaLinda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona.

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

1 / 10

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

2 / 10

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

3 / 10

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

4 / 10

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

5 / 10

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

6 / 10

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

7 / 10

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

8 / 10

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

9 / 10

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

10 / 10

Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych

Obraz
© materiały prasowe

Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.

Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.

"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.

Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (18)