Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona.
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.
Kultowy pantofelek Kopciuszka inspiruje dziewięciu projektantów
Supermodelki lat 90. - jak wyglądają teraz?
"Savage Beauty" - londyńska wystawa poświęcona twórczości Alexandra McQueena
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.
Kultowy pantofelek Kopciuszka inspiruje dziewięciu projektantów
Supermodelki lat 90. - jak wyglądają teraz?
"Savage Beauty" - londyńska wystawa poświęcona twórczości Alexandra McQueena
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.
Kultowy pantofelek Kopciuszka inspiruje dziewięciu projektantów
Supermodelki lat 90. - jak wyglądają teraz?
"Savage Beauty" - londyńska wystawa poświęcona twórczości Alexandra McQueena
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.
Kultowy pantofelek Kopciuszka inspiruje dziewięciu projektantów
Supermodelki lat 90. - jak wyglądają teraz?
"Savage Beauty" - londyńska wystawa poświęcona twórczości Alexandra McQueena
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.
Kultowy pantofelek Kopciuszka inspiruje dziewięciu projektantów
Supermodelki lat 90. - jak wyglądają teraz?
"Savage Beauty" - londyńska wystawa poświęcona twórczości Alexandra McQueena
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.
Linda Evangelista w kampanii kanadyjskich domów towarowych
Należy do grona największych gwiazd modelingu dekady lat 80. i 90. Pojawiała się przed obiektywem najlepszych fotografów mody, wśród których można wymienić m.in. Stevena Meisela, Richarda Avedona czy Helmuta Newtona. Chodziła po wybiegach najważniejszych projektantów i pojawiała się w niezliczonej ilości sesji wizerunkowych dla znanych marek.
Tym razem Linda Evangelista została gwiazdą kampanii słynnych kanadyjskich domów towarowych The Room należących do sieci Hudson’s Bay. Popularna supermodelka reklamuje w niej projekty, które znalazły się wiosenno-letnich kolekcjach znanych marek, takich jak Moschino, Proenza Schouler, Versace, Mary Katrantzou czy Simone Rocha.
"Linda reprezentuje wyrafinowaną modę. Jej uroda jest ponadczasowa" - wyznał portalowi WWD Michael Crotty, wiceprezes i szef marketingu Hudson’s Bay. "Zauważyliśmy, że marki i projektanci szukają obecnie bardziej autentycznych i dojrzałych twarzy do swoich kampanii" - dodał.
Patrząc na zdjęcia pięknej Kanadyjki, trudno się nie zgodzić, że wybór Hudson’s Bay jest jak najbardziej trafiony.