GwiazdyMagda Gessler zwija interes. Jej produkty znudziły się fanom

Magda Gessler zwija interes. Jej produkty znudziły się fanom

Magda Gessler zwija interes. Jej produkty znudziły się fanom
Źródło zdjęć: © East News
Karolina Błaszkiewicz
26.06.2018 07:09, aktualizacja: 26.06.2018 14:51

Magda Gessler od niespełna dwóch lat promowała swoim nazwiskiem parówki i wędliny. Besos miało podbić rynek mięsnych wyrobów, tymczasem znikają.

Parówki Besos były prawdziwą sensacją. Magda Gessler przeżywała apogeum swojej kariery jako prowadząca "Kuchennych Rewolucji".

Skorzystała z popularności hiszpańskiego powiedzonka i weszła w szranki z parówkowymi gigantami. Następne w asortymencie były wędliny. Tak zasugerowano tworzenie mięsnego imperium. Jak jednak podaje "Fakt", Gessler przeliczyła się.

– Jej produkty były zbyt drogie i znudziły się ludziom. Magdzie ten biznes przestał się opłacać i w końcu straciła sponsora. Produkty się nie sprzedawały i się psuły, bo w zasadzie nie różniły się od tańszej konkurencji – czytamy w "Fakcie". Menadżerka Gessler przekonuje, że jej marka była tymczasowym biznesem i w przyszłości restauratorka nie wyklucza jego reanimacji.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (171)
Zobacz także