Magda Gessler zwija interes. Jej produkty znudziły się fanom
Magda Gessler od niespełna dwóch lat promowała swoim nazwiskiem parówki i wędliny. Besos miało podbić rynek mięsnych wyrobów, tymczasem znikają.
26.06.2018 | aktual.: 26.06.2018 14:51
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Parówki Besos były prawdziwą sensacją. Magda Gessler przeżywała apogeum swojej kariery jako prowadząca "Kuchennych Rewolucji".
Skorzystała z popularności hiszpańskiego powiedzonka i weszła w szranki z parówkowymi gigantami. Następne w asortymencie były wędliny. Tak zasugerowano tworzenie mięsnego imperium. Jak jednak podaje "Fakt", Gessler przeliczyła się.
– Jej produkty były zbyt drogie i znudziły się ludziom. Magdzie ten biznes przestał się opłacać i w końcu straciła sponsora. Produkty się nie sprzedawały i się psuły, bo w zasadzie nie różniły się od tańszej konkurencji – czytamy w "Fakcie". Menadżerka Gessler przekonuje, że jej marka była tymczasowym biznesem i w przyszłości restauratorka nie wyklucza jego reanimacji.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl