Blisko ludziMeghan i Harry budują imperium? Zastrzegli swój znak towarowy

Meghan i Harry budują imperium? Zastrzegli swój znak towarowy

Meghan i Harry budują imperium? Zastrzegli swój znak towarowy
Źródło zdjęć: © Getty Images
Aleksandra Kisiel

28.12.2019 11:29, aktual.: 28.12.2019 12:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Książę Harry wraz z rodziną spędza świąteczny urlop w Kanadzie. W międzyczasie jego prawnicy postanowili zastrzec nazwę Sussex Royal i ochronić znakiem towarowym kilkadziesiąt produktów, w tym… czasopisma.

Brytyjska rodzina królewska nie ma najlepszej relacji z mediami. Każdy członek rodziny królowej ma za sobą potyczki z mediami. Ostatnio najbardziej krytykowana była księżna Meghan i książę Harry. Zdaje się, że zmęczeni sądowymi bataliami Sussexowie postanowili zmienić taktykę. Zamiast z mediami walczyć, chcą założyć własne.

Meghan Markle chce stworzyć własne imperium

Tak przynajmniej można przypuszczać w świetle informacji, że prawnicy książęcej pary zastrzegli znakiem towarowym kilkadziesiąt produktów sygnowanych nazwą Sussex Royal. Prawnie chronione będą ubrania, gadżety, grupy wsparcia i wszelka działalność związana z pomocą psychologiczną, a także materiały papiernicze, edukacyjne, ulotki, plakaty, kalendarze, działalność wolontariuszy i czasopisma.

Wygląda na to, że założona w tym roku przez Harry'ego i Meghan fundacja Sussex Royal naprawdę chce zmienić świat. A przynajmniej monarchię i uczynić z niej naprawdę dobrze funkcjonujące i świetnie zarabiające przedsiębiorstwo. Nic dziwnego. Meghan w końcu przez lata zarabiała na siebie i to niemałe pieniądze. Prowadziła swoją stronę "The Tig" i zawsze była bardzo ambitna.

Ambicje te wraz z wejściem do królewskiej rodziny nie zmalały. Pytanie tylko, co na to wszystko królowa?

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (36)
Zobacz także