Moc kobiecej intuicji w nowej kampanii PUMA
"Jak to się dzieje, że myślimy o sobie w tym samym momencie? Albo że podobne rzeczy przytrafiają się nam w tym samym czasie?" – to pytanie pada w nowym spocie PUMA, prowokując do refleksji nad kobiecą intuicją.
26.10.2022 12:28
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kobiety potrafią zrozumieć się bez słów i nie jest to jedynie przypadkowy zbieg zdarzeń, a łączące i umacniające doświadczenie, za które odpowiada kobieca intuicja. Jej temat jest motywem przewodnim kolejnej odsłony kampanii PUMA She Moves Us – globalnej inicjatywy mającej na celu wspieranie dziewcząt i kobiet na całym świecie. W spocie udział wzięły lokalne ambasadorki marki: Siostry ADiHD, Joanna Jędrzejczyk, Kasia Zillmann, Sara James oraz Ofelia. Dla każdej z nich kobieca intuicja odgrywa ogromną rolę w życiu.
– Wciąż się uczę korzystać z tego potężnego narzędzia – bo tak postrzegam kobiecą intuicję. Widzę, o ile lepsze są decyzje, które podejmuję, bo "je czuję", bo jestem z nimi w harmonii, nawet kiedy są pozornie trudne. Czuję tę intuicję właśnie w tych chwilach, kiedy stoję przed ciężkim wyborem, a mimo to czuję spokój związany z tym, jak zamierzam postąpić. Wciąż odkrywam tę magiczną moc – bo jest w niej coś magicznego, takie trzecie oko, które widzi więcej. Czasem jeszcze zdarza mi się nie uwierzyć intuicji w 100 procentach, słucham głosu rozsądku albo otoczenia, które oczywiście nie zawsze są złe, ale jednak zawsze później myślę: trzeba było postąpić, tak jak "czułam" – mówi Ofelia, która w filmie zagrała spajającą całość, tajemniczą postać kasjerki-narratorki.
Intuicję jako broń odbiera także Joanna Jędrzejczyk. – Przez wiele lat uczyłam się tej ukrytej broni, którą ma każda z nas. Tak naprawdę ciężko było jej zaufać, a powinnyśmy to robić, bo intuicja to niewidzialna siła kobiet – jest zarówno bronią, jak i tarczą. Pozwala mi się rozwijać, pozwala mi iść pewnym krokiem, gdy jestem na szpilkach, gdy podejmuję biznesowe decyzje, ale także te trudne, życiowe – mówi i dodaje, że jej moc odczuwa zawsze. – Kiedy czuję się niepewna, kiedy jestem w trudnej sytuacji, gdy mam trudną decyzję do podjęcia, to czuję, że intuicja jest jak mój anioł, którego staram się słuchać. To zaglądanie w głąb siebie, słuchanie swoich myśli i swojego serca. Intuicja jest naszym sprzymierzeńcem, dlatego powinniśmy uczyć się słuchania i korzystania z niej jak najczęściej.
Tę sztukę posiadły już Siostry ADiHD, które swojej intuicji słuchają przy podejmowaniu decyzji biznesowych, i Katarzyna Zillmann, która przyznaje, że intuicję najbardziej odczuwa w momencie, kiedy przekracza granice swojego ciała. – To właśnie intuicja podpowiada mi, jak daleko mogę zajść pomimo bólu.
Droga do pełnego zaufania swojej intuicji potrafi być długa, ale najnowsza kampania She Moves Us pokazuje, że warto jest słuchać tego wewnętrznego głosu. Wiedzą już o tym lokalne ambasadorki PUMA, zachęcając kobiety do życia w zgodzie ze sobą oraz do korzystania z tej sekretnej broni na co dzień.