ModaMoc kobiecej intuicji w nowej kampanii PUMA

Moc kobiecej intuicji w nowej kampanii PUMA

"Jak to się dzieje, że myślimy o sobie w tym samym momencie? Albo że podobne rzeczy przytrafiają się nam w tym samym czasie?" – to pytanie pada w nowym spocie PUMA, prowokując do refleksji nad kobiecą intuicją.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

26.10.2022 12:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kobiety potrafią zrozumieć się bez słów i nie jest to jedynie przypadkowy zbieg zdarzeń, a łączące i umacniające doświadczenie, za które odpowiada kobieca intuicja. Jej temat jest motywem przewodnim kolejnej odsłony kampanii PUMA She Moves Us – globalnej inicjatywy mającej na celu wspieranie dziewcząt i kobiet na całym świecie. W spocie udział wzięły lokalne ambasadorki marki: Siostry ADiHD, Joanna Jędrzejczyk, Kasia Zillmann, Sara James oraz Ofelia. Dla każdej z nich kobieca intuicja odgrywa ogromną rolę w życiu.

Wciąż się uczę korzystać z tego potężnego narzędzia – bo tak postrzegam kobiecą intuicję. Widzę, o ile lepsze są decyzje, które podejmuję, bo "je czuję", bo jestem z nimi w harmonii, nawet kiedy są pozornie trudne. Czuję tę intuicję właśnie w tych chwilach, kiedy stoję przed ciężkim wyborem, a mimo to czuję spokój związany z tym, jak zamierzam postąpić. Wciąż odkrywam tę magiczną moc – bo jest w niej coś magicznego, takie trzecie oko, które widzi więcej. Czasem jeszcze zdarza mi się nie uwierzyć intuicji w 100 procentach, słucham głosu rozsądku albo otoczenia, które oczywiście nie zawsze są złe, ale jednak zawsze później myślę: trzeba było postąpić, tak jak "czułam" – mówi Ofelia, która w filmie zagrała spajającą całość, tajemniczą postać kasjerki-narratorki.

© materiały partnera

Intuicję jako broń odbiera także Joanna Jędrzejczyk. – Przez wiele lat uczyłam się tej ukrytej broni, którą ma każda z nas. Tak naprawdę ciężko było jej zaufać, a powinnyśmy to robić, bo intuicja to niewidzialna siła kobiet – jest zarówno bronią, jak i tarczą. Pozwala mi się rozwijać, pozwala mi iść pewnym krokiem, gdy jestem na szpilkach, gdy podejmuję biznesowe decyzje, ale także te trudne, życiowe – mówi i dodaje, że jej moc odczuwa zawsze. – Kiedy czuję się niepewna, kiedy jestem w trudnej sytuacji, gdy mam trudną decyzję do podjęcia, to czuję, że intuicja jest jak mój anioł, którego staram się słuchać. To zaglądanie w głąb siebie, słuchanie swoich myśli i swojego serca. Intuicja jest naszym sprzymierzeńcem, dlatego powinniśmy uczyć się słuchania i korzystania z niej jak najczęściej.

© materiały partnera

Tę sztukę posiadły już Siostry ADiHD, które swojej intuicji słuchają przy podejmowaniu decyzji biznesowych, i Katarzyna Zillmann, która przyznaje, że intuicję najbardziej odczuwa w momencie, kiedy przekracza granice swojego ciała. – To właśnie intuicja podpowiada mi, jak daleko mogę zajść pomimo bólu.

© materiały partnera

Droga do pełnego zaufania swojej intuicji potrafi być długa, ale najnowsza kampania She Moves Us pokazuje, że warto jest słuchać tego wewnętrznego głosu. Wiedzą już o tym lokalne ambasadorki PUMA, zachęcając kobiety do życia w zgodzie ze sobą oraz do korzystania z tej sekretnej broni na co dzień.

Komentarze (7)