Blisko ludziMożesz zatrudnić kogoś, żeby zmienił twój status związku po tym, jak powiesz "tak"

Możesz zatrudnić kogoś, żeby zmienił twój status związku po tym, jak powiesz "tak"

Możesz zatrudnić kogoś, żeby zmienił twój status związku po tym, jak powiesz "tak"
Źródło zdjęć: © 123RF.COM
Paulina Brzozowska

13.06.2017 15:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Media społecznościowe odgrywają w naszym życiu coraz większą rolę. Za pomocą internetu dzielimy się z przyjaciółmi najlepszymi i najgorszymi chwilami z życia. Do tych pierwszych na pewno należy nasz ślub, który niektórzy chcieliby transmitować dla swoich obserwujących. Tutaj z pomocą przychodzi weselny social media menager.

Nowy zawód pojawił się w Stanach Zjednoczonych i zyskuje coraz szersze grono wielbicieli. Na czym polega taka praca? Na zajmowaniu się mediami społecznościowymi pary młodej w tym wielkim dniu. W skład obowiązków weselnego social media menagera wchodzi wrzucanie zdjęć na Instagrama i filmów na Snapchata oraz oczywiście zmiana statusu związku na Facebookach małżonków.

Kompleksową ofertę takich usług przedstawiła chociażby firma Maid of Social, która zatrudnia specjalistów z dziedziny social mediów, mających przejąć odpowiedzialność za prowadzenie profili młodej pary na ten jeden wieczór.

Obraz
© 123RF.COM

W rozmowie z portalem "Pure wow" właścicielki firmy, Heather Hall i Samantha Roberts zdradziły, jak wygląda ich praca i co skłoniło je do założenia Maid of Social. - W dzisiejszych czasach każdy chce kontrolować swój wizerunek w mediach społecznościowych. To przestała być domena tylko i wyłącznie celebrytów. Dlatego my wychodzimy młodej parze naprzeciw i dbamy o to, by ich wyjątkowy dzień został odpowiednio udokumentowany - tłumaczą.
Oprócz publikacji postów na profilach nowożeńców, weselny social media menager współpracuje z fotografami i operatorem, tak by zdjęcia i filmy w mediach społecznościowych jego klientów były najwyższej jakości.

Jak wspominają właścicielki firmy, ich zadaniem jest zadbanie przede wszystkim o PR wydarzenia. Tak by mówiono o nim jeszcze przez długi czas.
Jeszcze 20 lat letmu nie pomyślałybyśmy, że kiedykolwiek będzie można zarabiać na wrzucaniu wpisów do Internetu. Teraz okazuje się, że to nie tylko popularne, ale niezwykle opłacalne.

Ciekawi nas tylko, czy moda na weselnego social media menagera dotrze także do Polski.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także