ModaNellyRodi na Fashion Week Poland!

NellyRodi na Fashion Week Poland!

NellyRodi na Fashion Week Poland!
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

27.04.2011 14:20, aktual.: 27.04.2011 14:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Fashion Week Poland już po raz drugi gościć będzie NellyRodi, firmę, która najlepiej wie, co w modzie piszczy. Spragnieni najnowszych trendów już wkrótce będą mogli zaspokoić głód wiedzy i sprawdzić, co będzie modne w sezonie jesień- zima 2012/13. Uczestnicy będą mieli okazję zadawania pytań i indywidualnych konsultacji.

Fashion Week Poland już po raz drugi gościć będzie NellyRodi, firmę, która najlepiej wie, co w modzie piszczy. Spragnieni najnowszych trendów już wkrótce będą mogli zaspokoić głód wiedzy i sprawdzić, co będzie modne w sezonie jesień- zima 2012/13. Uczestnicy będą mieli okazję zadawania pytań i indywidualnych konsultacji.

NellyRodi to światowej sławy firma konsultingowa, analizująca rynek mody i prognozująca trendy. Jej klienci to mi.in.: Hugo Boss, H&M, L’Oreal, Louis Vuiton, Mango, Morgan. Wpływ najnowszych analiz będzie można sprawdzić dokładnie za rok, na 6. edycji polskiego tygodnia mody lub za półtora roku w magazynach mody, sklepach i na ulicach.

Justyna Eidrigevicius-Kasprzycka z Fashion&Co (reprezentująca NellyRodi w Polsce) zaprezentuje koncepcję NellyRodi dzielącą trendy na następujące tematy: ekologia, vintage, ornamentyka, technologia i męska elegancja.

Kluczowe kolory, materiały i motywy sezonu zilustrowane zostaną krótkimi filmami i odniesieniami do istotnych wydarzeń artystycznych, konsumenckich czy medialnych. Częścią integralną prezentacji każdego trendu jest pokaz makijaży i fryzur, wyobrażonych i wykonanych specjalnie na zlecenie NellyRodi.

Na prezentację NellyRodi trendy jesień/zima 2012/13 zapraszamy piątego maja na godzinę 15.15 do hotelu Andel’s w Łodzi. Publikacje NellyRodi dotyczące mody, kosmetyków i designu będą dostępne w dniach 6-8 maja 2011 w Hali Expo.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także