Nowy wymiar luksusu - premiera diamentowej kampanii Apart
Ambasadorka Apart Maria Dębska ponownie stanęła przed obiektywem prezentując najbardziej pożądane kamienie, czyli diamenty. Najnowsza kampania marki jest kontynuacją poprzedniej z udziałem aktorki, ale w tej odsłonie można podziwiać bardzo ekskluzywną, wyjątkową diamentową biżuterię z kolekcji Apart. Premierowe wzory to nowy wymiar luksusu, który zniewala i olśniewa.
05.09.2023 10:43
To specjalnie wyselekcjonowana złota biżuteria premium z diamentami, która znajdzie uznanie u prawdziwych koneserów i najbardziej wymagających klientów. Realizując kampanię marka Apart postawiła na dyskretną elegancję i naturalność tak, aby nie przyćmiewać kunsztu biżuteryjnych wzorów. Stąd wybór lokalizacji, czyli architektonicznego tła zdjęć i filmów, które jest nowoczesne i wysmakowane. Ta nienachalna, choć wyrafinowana estetyka znakomicie sprawdziła się w tak wymagającej kampanii. Jaką biżuterię można w niej podziwiać? To selekcja biżuterii z najwyższej półki, w której odbija się mistrzowskie podejście do sztuki jubilerskiej, bo wysokiej jakości diamenty wymagają podczas pracy z nimi profesjonalnych umiejętności i jednocześnie delikatności. Dzięki temu powstały spektakularne wzory - rozświetlone zmysłowym blaskiem diamentów i brylantów naszyjniki, kolczyki i bransoletki.
Wśród prezentowanych nowości są m.in. brylantowe pierścionki eternity o obrączkowym kształcie, w których cała szyna lśni kunsztownie oprawionymi brylantami. Są też zniewalające klasyczne pierścionki z wieloma diamentami, gdzie kamienie centralne zachwycają takimi szlifami, jak brylant, owal czy gruszka. Biżuteria została wykonana ze złota próby 585 lub 750 z ogromną dbałością o detale, co gwarantuje jej jakość i trwałość. To sprawia, że zaprezentowane przez Marię Dębską wzory olśniewają nie tylko tu i teraz, ale są również inwestycją na wiele lat, która tak jak dawniej stanie się częścią rodzinnej historii, przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Wszystkie te ekskluzywne dzieła jubilerskie, które można podziwiać w kampanii ujęto w linię High Jewellery.