Pod Biedronką rozłożono czerwony dywan. O co chodzi?
W tym tygodniu sieć sklepów Biedronka ruszyła ze sprzedażą fanowskiej kolekcji odzieży i obuwia z logiem marki. Z tej okazji przed niektórymi dyskontami w Polsce rozłożono czerwone dywany w czarne kropki. Zrobiło się iście luksusowo. Zobaczcie zdjęcia, które przysłała do nas jedna z czytelniczek. Produkty rozchodzą się jak świeże bułeczki.
07.07.2022 | aktual.: 07.07.2022 13:29
Od poniedziałku 4 lipca w sieci sklepów Biedronka sprzedawana jest nietypowa, limitowana kolekcja ubrań i obuwia pod nazwą Biedronka Fan Collection. Wyróżnia się tym, że każdy produkt posiada logo sklepu.
Właśnie z tego względu marketingowcy dyskontu postanowili porównać go do najbardziej znanych domów mody, co może wydawać się nieco śmieszne. "Co może łączyć Biedronkę z takimi markami jak Gucci, Versace czy Louis Vuitton? Unikalne kolekcje z charakterystycznym logo" – czytamy w komunikacie dotyczącym kolekcji.
Czerwony dywan pod Biedronką w Gdyni
Z okazji premiery tej limitowanej kolekcji pod niektórymi sklepami pojawiły się czerwone dywany w czarne kropki oraz odgradzające go złote słupki z czerwonymi linami. Klienci Biedronki mogli się poczuć niczym w Hollywood. Zdjęcie takiego wejścia do sklepu w Gdyni przesłała nam jedna z czytelniczek. Trzeba przyznać, że to dość niecodzienny widok.
Co znajduje się w limitowanej kolekcji z logiem Biedronki?
W kolekcji Biedronka Fan Collection znajdują się bluzy z kapturem w różnych kolorach za 49,99 zł i t-shirty w różnych za 24,99 zł w rozmiarach od S do XL. Ponadto sprzedawane są także skarpetki w rozmiarach od 35 do 45 za jedyne 14,99 zł. Z obuwia mamy do wyboru klapki za 29,99 zł lub buty sportowe, tzw. sneakersy za 64,90 zł. Dostępne są w rozmiarach od 36 do 45.
Już wiadomo, że limitowana kolekcja z logiem Biedronki cieszy się dużą popularnością. Największe zainteresowanie wśród wyżej wymienionych produktów wzbudziły skarpetki oraz klapki. Odpowiedzialny za Biedronka Fan Collection Michał Kotoński przekazał w rozmowie z dziennikarzami Business Insider, że w przypadku tych dwóch rzeczy wyprzedała się już jedna czwarta całego asortymentu.
Przypomnijmy, że Biedronka nie jest pierwszym sklepem, który stworzył taką kolekcję. Produkty z logiem sprzedawano już wcześniej w Lidlu.
Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.