Polecieliśmy do Paryża. Jako pierwsi poznaliśmy produkty kultowej marki
Paryski Fashion Week przyciągnął do stolicy mody wiele gwiazd oraz dziennikarzy. Oprócz pokazów mody największych marek modowych, odbyła się też pierwsza globalna konferencja marki Dyson, na której mieliśmy okazję gościć jako jedna z kilku polskich redakcji.
13.03.2024 | aktual.: 14.03.2024 15:54
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Materiał zrealizowany podczas wyjazdu na zaproszenie marki Dyson.
Na event brytyjskiej marki zostały zaproszone przedstawicielki mediów z Polski, ale również osoby znane. Wśród nich były m.in. Kaja Soboń, Natalia Klimas czy Marta Zawiślańska, ulubiona fryzjerka gwiazd i ambasadorka marki Dyson.
Impreza, na której zostały zaprezentowane nowe produkty odbyła się w bardzo klimatycznym miejscu - La Gaite Lyroque. Przepiękne sufity, zdobione ściany i niesamowite dodatki przykuwały uwagę. To jedno z najmodniejszych paryskich miejsc, które kiedyś działało jako teatr, dziś odbywają się tam najważniejsze wystawy.
Premiera nowych produktów Dyson
Przyczyną spotkania we wnętrzach paryskiego La Gaite Lyroque była premiera dwóch nowych produktów marki. Podczas konferencji zaprezentowano m.in. aeroprostownicę Airstrait Dyson, która daje możliwość prostowania włosów na mokro. To może być prawdziwa rewolucja w stylizacji włosów. Jak to działa? Specjalnie zaprojektowania technologia (przepływ powietrza pod wysokim ciśnieniem) sprawia, że możemy robić te dwie czynności jednocześnie. Aby osiągnąć spektakularny efekt wcale nie jest potrzebna wysoka temperatura. W tym produkcie powietrze jest rozprowadzane równomiernie przez pasma włosów, co sprawia, że wciąż pozostają one zdrowe i silne.
- Dogłębne zrozumienie tego, jak korzystać z potencjału przepływu powietrza i jak nim umiejętnie sterować, ma fundamentalne znaczenie dla efektywności działania aeroprostownicy Dyson Airstrait. Wiedza, którą zdobywaliśmy przez ostatnie 25 lat, pozwoliła nam na stworzenie naszej pierwszej aeroprostownicy, która umożliwia suszenie i jednoczesne prostowanie mokrych włosów, bez gorących płytek i bez uszkodzeń termicznych - mówił sir James Dyson.
Na scenie zaprezentowano jak dokładnie działa aeroprostownica Dyson Airstrait. Prezentację na włosach dwóch modelek wykonał stylista gwiazd - Matthew Collins.
Oprócz aeroprostownicy sir James Dyson zaprezentował także najnowszę technologię Dyson Supersonic. Bez wątpienia to jedna z najmniejszych dostępnych suszarek na rynku, która mimo małych rozmiarów ma dużą moc, unikalną i innowacyjną technologię ogrzewania, silnik oraz oprogramowanie dzięki którym możemy jednocześnie suszyć i stylizować włosy.
Redakcja WP Kobieta jako jedna z 9 redakcji z Europy mogła wziąć udział w tzw. roundtable z założycielem marki. Szefowa redakcji Patrycja Ceglińska-Włodarczyk zapytała brytyjskiego przedsiębiorcę o to, który dotychczasowy produkt zaprezentowany przez markę jest jego ulubiony.
- Trudne pytanie. To tak, jakby zapytać, które dziecko jest moim ulubionym. Mam ich troje, więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi - powiedział żartobliwie.
Jak ważna zdaniem Jamesa Dysona jest intuicja w biznesie?
- Intuicja? Jest naprawdę istotna. Możesz wiele rzeczy analizować, robić research, testować. Ale cenne jest również przeczucie, czy produkt pokochają ludzie, za co go w ogóle pokochają i czy to, co im dajemy jest naprawdę dobrej jakości - podsumował właściciel Dysona.