Polish Luxury Market Summit 2016 zakończona sukcesem

15 czerwca w Villi Foksal w Warszawie odbyła się pierwsza konferencja poświęcona rynkowi dóbr luksusowych w Polsce pt. „Polish Luxury Market Summit 2016". W wydarzeniu wzięli udział liderzy biznesu sektora premium z Polski i Europy celem podsumowania rynku dóbr luksusowych w Polsce i na świecie.

Polish Luxury Market Summit 2016 zakończona sukcesem
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Konferencję rozpoczęła się prezentacją badań firmy Deloitte Polska, podczas której omówione zostały aktualne trendy i wyzwania na polskim i globalnym rynku dóbr luksusowych. Podczas trwania konferencji, poruszono kwestie zarządzania, sprzedaży, działań marketingowych i komunikacji marek luksusowych oraz nieruchomości i inwestycji alternatywnych. W roli prelegentów wystąpili m.in. Paola Colombari, menedżer kultury oraz dyrektor artystyczny z zakresu projektowania artystycznego, Eliana Medeiros, Global Customer Experience Expert NetJets, Thomas.V, światowej klasy projektant biżuterii. Swoimi doświadczeniami podzielili się także najwięksi specjaliści i eksperci polskiego rynku dóbr luksusowych: Anna Kicińska, lider Grupy Doradztwa Nieruchomości Ernst&Young w regionie CSE, Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment, Magdalena Jończak, partner w Dziale Konsultingu z firmy Deloitte Polska, Wojtek Jeżowski, CEO i szef kreatywny agencji kontent-video Black Rabbit, Maciej Kossowski, prezes zarządu Wealth Solutions, Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, Joanna Łodygowska, szef Działu Komunikacji Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris oraz Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Polska i Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna. Konferencja zakończyła się wystąpieniem Niny Kowalewskiej-Motlik, CEO New Communications.

W roli moderatora paneli dyskusyjnych "Gdzie zaczyna się, a gdzie kończy luksusowy styl życia" oraz "Komunikacja marek luksusowych" wystąpiła Anna Szubrycht, ekspert Luxurydaily.com oraz właściciel firmy Chic Being, zajmującej się konsultingiem marek luksusowych. Dzień zakończył się kameralnym recitalem Marii Niklińskiej.

Organizatorem konferencji była firma ESSE Media.

Źródło artykułu: Informacja prasowa

Wybrane dla Ciebie

Rozsyp w ogrodzie. W mig upora się ze ślimakami
Rozsyp w ogrodzie. W mig upora się ze ślimakami
Optycznie wydłużyła nogi. Cichopek w brązowym komplecie
Optycznie wydłużyła nogi. Cichopek w brązowym komplecie
Nie nadążysz ze zbieraniem ogórków. Zmieszaj wodę z tym napojem i spryskaj
Nie nadążysz ze zbieraniem ogórków. Zmieszaj wodę z tym napojem i spryskaj
Liroy skończył 54 lata. Ma 41-letniego syna
Liroy skończył 54 lata. Ma 41-letniego syna
Piękne imię wraca do łask. Będzie hitem na porodówkach?
Piękne imię wraca do łask. Będzie hitem na porodówkach?
Przed laty łamał kobiece serca. Tak dziś wygląda 62-latek
Przed laty łamał kobiece serca. Tak dziś wygląda 62-latek
"Nie odsłaniam ciała". Wyjawiła, jaki jest tego powód
"Nie odsłaniam ciała". Wyjawiła, jaki jest tego powód
Goście z piekła rodem? Polka w Norwegii ma już dość
Goście z piekła rodem? Polka w Norwegii ma już dość
Z wakacji przywiozła "pamiątkę". Lekarka apeluje
Z wakacji przywiozła "pamiątkę". Lekarka apeluje
Widzisz takie robaczki w doniczce? Musisz działać natychmiast
Widzisz takie robaczki w doniczce? Musisz działać natychmiast
U Stanowskiego odniósł się do plotek. "Nie ukrywam mojej orientacji"
U Stanowskiego odniósł się do plotek. "Nie ukrywam mojej orientacji"
Mówi o wstydzie i pokazywaniu ciała. "Chcę cieszyć oko jak najdłużej"
Mówi o wstydzie i pokazywaniu ciała. "Chcę cieszyć oko jak najdłużej"