Polish Luxury Market Summit 2016 zakończona sukcesem
15 czerwca w Villi Foksal w Warszawie odbyła się pierwsza konferencja poświęcona rynkowi dóbr luksusowych w Polsce pt. „Polish Luxury Market Summit 2016". W wydarzeniu wzięli udział liderzy biznesu sektora premium z Polski i Europy celem podsumowania rynku dóbr luksusowych w Polsce i na świecie.
12.07.2016 | aktual.: 12.07.2016 15:24
Konferencję rozpoczęła się prezentacją badań firmy Deloitte Polska, podczas której omówione zostały aktualne trendy i wyzwania na polskim i globalnym rynku dóbr luksusowych. Podczas trwania konferencji, poruszono kwestie zarządzania, sprzedaży, działań marketingowych i komunikacji marek luksusowych oraz nieruchomości i inwestycji alternatywnych. W roli prelegentów wystąpili m.in. Paola Colombari, menedżer kultury oraz dyrektor artystyczny z zakresu projektowania artystycznego, Eliana Medeiros, Global Customer Experience Expert NetJets, Thomas.V, światowej klasy projektant biżuterii. Swoimi doświadczeniami podzielili się także najwięksi specjaliści i eksperci polskiego rynku dóbr luksusowych: Anna Kicińska, lider Grupy Doradztwa Nieruchomości Ernst&Young w regionie CSE, Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment, Magdalena Jończak, partner w Dziale Konsultingu z firmy Deloitte Polska, Wojtek Jeżowski, CEO i szef kreatywny agencji kontent-video Black Rabbit, Maciej Kossowski, prezes zarządu Wealth Solutions, Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, Joanna Łodygowska, szef Działu Komunikacji Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris oraz Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Polska i Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna. Konferencja zakończyła się wystąpieniem Niny Kowalewskiej-Motlik, CEO New Communications.
W roli moderatora paneli dyskusyjnych "Gdzie zaczyna się, a gdzie kończy luksusowy styl życia" oraz "Komunikacja marek luksusowych" wystąpiła Anna Szubrycht, ekspert Luxurydaily.com oraz właściciel firmy Chic Being, zajmującej się konsultingiem marek luksusowych. Dzień zakończył się kameralnym recitalem Marii Niklińskiej.
Organizatorem konferencji była firma ESSE Media.