GwiazdyPrawdziwa seksbomba. Pokazała zdjęcie sprzed lat

Prawdziwa seksbomba. Pokazała zdjęcie sprzed lat

Prawdziwa seksbomba. Pokazała zdjęcie sprzed lat
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Magdalena Drozdek

Należy do nielicznego grona modelek, które można dziś uznać za legendy. Jej poczynania obserwuje już któreś pokolenie i wydaje się, że Klum w ogóle się nie starzeje. Oto dowód.

1 / 4

Tak było kiedyś

Obraz
© Instagram.com

Ostatnio modelka o niemieckich korzeniach pochwaliła się zdjęciem sprzed lat. W białej bluzce o ogromnych wycięciach prezentuje swoje wdzięki. Piękny biust wysuwa się na pierwszy plan. Młodziutka Heidi nie od dziś lubi pokazywać swoje ciało. A komentarze? Nie trudno się dziwić, że większość internautów jest zachwycona. Na profilu modelki coraz mniej tak odważnych zdjęć. Mnożą się komplementy pod adresem Amerykanki. Ona to wie, jak przyciągnąć uwagę internautów.

2 / 4

Kobieta petarda

Obraz
© Instagram.com

Ma własną markę bielizny, występowała w wielu programach telewizyjnych i brała udział w ogromnej liczbie pokazów i kampanii reklamowych. Heidi Klum to jedna z najbardziej rozpoznawalnych modelek na świecie. Mimo tego, że ma już 44 lata, nie zwalnia tempa i wciąż zachwyca.

3 / 4

Znalazła pomysł na siebie

Obraz
© Instagram.com

Choć dla Heidi czasy chodzenia po wybiegach dawno się skończyły, znalazła świetny pomysł na siebie. Projektuje, promuje młodych twórców. Ostatnio głośno było o jej współpracy z Lidlem. Przygotowanie kolekcji, którą można było kupić pomiędzy mięsem a konserwami, było dla niej kolejnym wyzwaniem. Opowiedziała o tym w rozmowie z WP Kobieta.

4 / 4

Tworzy dla wszystkich kobiet

Obraz
© Getty Images

- Mam 44 lata i widziałam w moim życiu naprawdę wiele różnych kobiet na całym świecie. Hello! (śmiech). Jeśli będziesz patrzeć głęboko i wnikliwie, zrozumiesz, że naszą siłą jest nasza różnorodność – uroda, kształt ciała, nasze różnorodne potrzeby, upodobania, osobowość czy styl. To właśnie przyświecało mi przy tworzeniu kolekcji i było ogromnym wyzwaniem. Prawda jest jednak taka, że taki sposób myślenia nie dotyczy już tylko mody sprzedawanej w dyskontach czy ogromnych sieciówkach. Z tym wyzwaniem muszą zmierzyć się też najwięksi projektanci mody – opowiedziała.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (7)