Spot, który daje do myślenia. "Tęsknię za jajkami z majo truflowym z Charlotte"
Lockdown spowodował, że zatęskniliśmy za przyjemnościami, spotkaniami z przyjaciółmi czy wyjściem na kawę. Aktorzy Teatru 21 w kampanii The Lockdown, wykorzystali cytaty z mediów społecznościowych, by zwrócić uwagę na trudności, z którymi oni muszą się zmierzyć.
Aktorzy Teatru 21 odgrywając wybrane cytaty z mediów społecznościowych, zwracają uwagę na to, jaką nieograniczoną możliwość wyboru mamy. Bohaterowie spotu nie jedzą śniadań w modnych knajpkach, nie zajmują się dziećmi. Oni muszą przełamywać bariery codziennie. "Wszyscy mamy różne pragnienia, ale nie wszyscy mamy szansę je zrealizować" - czytamy na instagramowym profilu Teatru 21.
Kampania Teatru 21
W spocie wypowiadają kwestie, które na pierwszy rzut oka mogłyby się wydawać ironiczne - "A ja tęsknię za jajkami z majo truflowym z Charlotte", "Ja tak siedzę w domu i powoli wariuję". Jednak te komentarze są prawdziwe. Lockdown spowodował, że ludzie zatęsknili za rozrywką. Natomiast osoby z zespołem Downa czy autyzmem, codziennie mierzą się z ograniczeniami i wykluczeniem.
Teatr 21 to inicjatywa włączająca, w ramach której osoby z autyzmem i zespołem Downa mogą jednocześnie zarabiać i rozwijać swoją pasję do aktorstwa. Celem kampanii jest zebranie środków na siedzibę teatru. "Bądź z Zespołem - wyremontujmy razem Centrum Sztuki Włączającej - pierwszą społeczną instytucję kultury w Warszawie dedykowaną twórczości osób z niepełnosprawnościami!" - czytamy na stronie: zrzutka.pl/teatr21