ModaStroje kąpielowe dla wszystkich kobiet. Kolejna marka przełamuje stereotypy

Stroje kąpielowe dla wszystkich kobiet. Kolejna marka przełamuje stereotypy

Kampania strojów kąpielowych Cellbes lato 2020
Kampania strojów kąpielowych Cellbes lato 2020
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
25.06.2020 19:36

Szwedzka marka Cellbes udowadnia, że wszystkie kobiety są piękne. W najnowszej kampanii strojów kąpielowych pojawiły się modelki, których nie zobaczycie na wybiegu.

Nowa kampania marki Cellbes powstała w duchu ruchu age/body positive, będącego odpowiedzią na wszechobecne promowanie rozmiaru zero. Zamiast modelek znanych z wybiegów, w sesji wystąpiły debiutujące przed obiektywem mieszkanki Hudiksvall, 15-tysięcznego miasta w środowej Szwecji. Kobiety są w różnym wieku, każda z nich ma inną sylwetkę i nosi inny rozmiar.

Kampania strojów kąpielowych Cellbes lato 2020 - nietypowe modelki

Nietypowe modelki trafiły do kampanii dzięki programowi "Modelka przez jeden dzień". W ten sposób marka Cellbes chciała pokazać, że wszystkiego kobiety są piękne - "zwyczajne", ale wspaniałe, niezależnie od wieku i rozmiaru.

W filmie promocyjnym możemy zobaczyć metamorfozy bohaterek oraz kulisy sesji zdjęciowej. Przed wami kobiety, z którymi każda z nas może się identyfikować!

Cellbes | Modelka przez jeden dzień | Odcinek 6

Strój kąpielowy ze spódniczką, CELLBES
Strój kąpielowy ze spódniczką, CELLBES© Materiały prasowe
Różowe bikini Plus Size, CELLBES
Różowe bikini Plus Size, CELLBES© Materiały prasowe
Jednoczęściowy kostium kąpielowy z dekoltem w V, CELLBES
Jednoczęściowy kostium kąpielowy z dekoltem w V, CELLBES © Materiały prasowe
Bikini wiązane na szyi Plus Size, CELLBES
Bikini wiązane na szyi Plus Size, CELLBES© Materiały prasowe
Strój kąpielowy w kwiaty Plus Size, CELLBES
Strój kąpielowy w kwiaty Plus Size, CELLBES© Materiały prasowe
Bikini Plus Size, CELLBES
Bikini Plus Size, CELLBES© Materiały prasowe
Kostium kąpielowy, CELLBES
Kostium kąpielowy, CELLBES© Materiały prasowe
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (9)
Zobacz także