Stroje kąpielowe dla wszystkich kobiet. Kolejna marka przełamuje stereotypy
Szwedzka marka Cellbes udowadnia, że wszystkie kobiety są piękne. W najnowszej kampanii strojów kąpielowych pojawiły się modelki, których nie zobaczycie na wybiegu.
Nowa kampania marki Cellbes powstała w duchu ruchu age/body positive, będącego odpowiedzią na wszechobecne promowanie rozmiaru zero. Zamiast modelek znanych z wybiegów, w sesji wystąpiły debiutujące przed obiektywem mieszkanki Hudiksvall, 15-tysięcznego miasta w środowej Szwecji. Kobiety są w różnym wieku, każda z nich ma inną sylwetkę i nosi inny rozmiar.
Kampania strojów kąpielowych Cellbes lato 2020 - nietypowe modelki
Nietypowe modelki trafiły do kampanii dzięki programowi "Modelka przez jeden dzień". W ten sposób marka Cellbes chciała pokazać, że wszystkiego kobiety są piękne - "zwyczajne", ale wspaniałe, niezależnie od wieku i rozmiaru.
W filmie promocyjnym możemy zobaczyć metamorfozy bohaterek oraz kulisy sesji zdjęciowej. Przed wami kobiety, z którymi każda z nas może się identyfikować!