ModaJane Fonda w kampanii Gucci. Pierwsza całkowicie zrównoważona kolekcja

Jane Fonda w kampanii Gucci. Pierwsza całkowicie zrównoważona kolekcja

Jane Fonda została twarzą ekologicznej kolekcji Gucci. "W kampanii pojawia się idea dialogu między ludźmi budującymi coś nowego" – wyjaśnia Alessandro Michele, dyrektor kreatywny marki.

Jane Fonda w kampanii Gucci. Pierwsza całkowicie zrównoważona kolekcja
Źródło zdjęć: © East News
Dominika Czerniszewska

21.06.2020 | aktual.: 22.06.2020 09:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jane Fonda – aktorka, modelka, pisarka i działaczka społeczna... To tylko niektóre z wielu życiowych ról, które wykonywała przez te wszystkie lata. W latach 60. stała się symbolem seksu dzięki filmowi science-fiction "Barbarella". Natomiast w latach 70. zaczęła mocno angażować się w działalność polityczną.

Nowa kampania Gucci

Teraz 82-latka została twarzą najnowszej kampanii Gucci. Wraz z nią udział w niej wzięli raper Lil Nas X, japoński wokalista i gitarzysta Miyavi, piosenkarka King Princess oraz ekolog David de Rothschild. Na filmie promocyjnym widzimy, jak budują w środku miasta domki na drzewie. Dodatkowo fotografie opatrzone są cytatami znanych osób, które wyjaśniają, co zachęciło ich do tego, aby zaopiekować się naszą planetą.

"W kampanii pojawia się idea dialogu między ludźmi budującymi coś nowego. Wyobraziłem sobie, że moglibyśmy razem zbudować domek na drzewie w centrum miasta, jak dzieci bawiące się w parku. Ponieważ wszyscy musimy zbudować ten dom lub dowiedzieć się, że nasza planeta istnieje, nawet tam, gdzie wydaje się, że jej nie ma lub jest daleko" – wyjaśnił Alessandro Michele w komunikacie prasowym.

Nowa kolekcja kampanii Gucci

Warto wspomnieć o tym, że do najnowszej kolekcji wykorzystano materiały organiczne. Wszystkie modele zaprojektowano jako unisex, co podkreśla uniwersalność ubrań. Wcześniej Gucci zrezygnował z sezonowych kolekcji, aby ograniczyć nadprodukcję. Alessandro Michele zapowiedział również, że to nie koniec zmian, jakie planuje marka. Pozostaje nam tylko czekać!

Zobacz także: Młodzi ludzie w ubraniach za 20-30 tys. zł. Warszawiacy komentują popularne nagranie

Źródło artykułu:WP Kobieta
Komentarze (1)