ModaTorebki LOFT37 dla Biedronki. Luksus na wyciągnięcie ręki

Torebki LOFT37 dla Biedronki. Luksus na wyciągnięcie ręki

Torebki LOFT37 dla Biedronki. Luksus na wyciągnięcie ręki
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Dominika Czerniszewska

02.03.2020 08:47, aktual.: 02.03.2020 09:42

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Polska marka LOFT37 ponownie nawiązała współpracę z Biedronką. Tym razem to nie buty, a torebki pojawią się w ofercie. Powstały one z myślą o kobietach, które cenią sobie jakość, elegancję i ponadczasowy design.

Karl Lagerfeld projektował dla Carrefoura, Gosia Baczyńska dla Rossmana, a marce LOFT37 już kilkakrotnie udało się rozkochać w sobie klientów Biedronki. W 2016 roku LOFT37 po raz pierwszy nawiązała współpracę z siecią dyskontów. Wówczas limitowana kolekcja Just for Fun zeszła z półek jak ciepłe bułeczki. Kolejny sukces marki we współpracy z Biedronką powtórzył się rok temu. Polki ruszyły wówczas po modele butów wykonanych z naturalnej skóry. I był to kolejny strzał w 10.

Teraz przyszła pora na torebki! Są one idealnym dopełnieniem stroju, a w szczególności butów LOFT37. Proponowane modele torebek powinny znaleźć się w każdej kobiecej szafie. Trafią one w gust zarówno kobiety, która podąża za trendami modowymi, jak i miłośniczki klasyki.

W tym roku światowe wybiegi proponują nam wciąż imitację krokodylej skórki. I właśnie LOFT37 wpisuje się w tę filozofię. W kolekcji dla Biedronki projektanci LOFT37 postawili na elegancję i ponadczasowy design. Torebki występują w trzech wariantach kolorystycznych – czarnym, szarym i brązowym. Dodatkowo kropką nad ,,i " w każdej z nich jest delikatne, złote logo, które dodaje całości sznytu, będąc jednocześnie bardzo subtelnym i wyrafinowanym elementem designu. Tak samo, jak złote okucie – dyskretne i jakościowe.

Wszystkiemodele doskonale imitują skórę, co sprawia, że produkty doskonale wpisują się w obowiązujące trendy. Kolejnym atutem jest sposób ich noszenia. Możemy używać krótkich rączek lub przymocować długi pasek. Dlatego świetnie sprawdzą się zarówno na wieczorne wyjścia, jak i na co dzień do pracy.

Nic więc dziwnego, że Polki i osoby ze świata show biznesu pokochały LOFT 37. Do ich miłośniczek należą m.in. Ada Fijał, Kamila Szczawińska, Zosia Ślotała, Agnieszka Więdłocha, Anna Czartoryska-Niemczycka, Dorota Szelągowska, Roxana Węgiel czy Joanna Koroniewska, które niejednokrotnie pokazywały się w projektach od LOFT 37 na czerwonych dywanach.

Może nie wybierasz sięakurat na czerwony dywan, ale każda kobieta potrzebuje zaznać odrobiny luksusu – idąc na kawę czy do kina. Od 2 marca będzie on na wyciągnięcie ręki. I dodatkowo jak na Biedronkę przystało – w przystępnej cenie 99 złotych.

Źródło artykułu:Materiał Partnera
Komentarze (6)