Trzy nagrody dla Rossmanna

W ostatnim czasie Rossmann otrzymał trzy prestiżowe nagrody. Firmie przyznano: wyróżnienie Superbrands, nagrodę w konkursie IAB MIXX Awards za Bieg Rossmann Run z aplikacją oraz nagrodę Effie za kampanię "Witaj w Rossmannie".

Źródło zdjęć: © materiały partnera | BARTOSZ BAJERSKI

Rossmann z wyróżnieniem Superbrands 

Kolejny rok z rzędu Rossmann został uhonorowany tytułem Superbrands. Oznacza to, że jest on jedną z najsilniejszych marek w Polsce.

Wyróżnienia Superbrands przyznawane są już od 18 lat. Laureaci wyłaniani są w oparciu o badanie konsumenckie, w którym ponad 3 tysiące respondentów ocenia 3 tysiące marek pogrupowanych na 100 kategorii. Wyniki badania są konfrontowane z opinią Rady Marek, skupiającej ekspertów z dziedziny marketingu, brandingu i badań rynku.

Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem "We Are The Champions". Wyróżniono marki, które w obszarach swojej działalności nie mają sobie równych. Są liderami, stale powiększają przychody, poszerzają grono odbiorców i zasięgi kampanii. Przede wszystkim jednak są przyjazne światu i ludziom: dbają o środowisko oraz inwestują w pozytywne relacje.

Rada Marek przyznała także Nagrodę Honorową Superbrands. Za szczególne zasługi dla promowanie marki "Polska" w świecie wyróżnienie otrzymała Iga Świątek.

© materiały partnera

Rossmann Run nagrodzony srebrem w konkursie IAB MIXX Awards

IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe. Bieg Rossmann Run z aplikacją został nagrodzony w kategorii Offline Digitazing. W tej kategorii nominowane były innowacyjne kampanie łączące w sposób skuteczny i angażujący świat offline i online. Jak mówi Bogdan Maksymiec (CMO Rossmann): "Rezultatem kampanii było 300 000 zapisanych osób, co stanowiło rekord na skalę kraju. Nasza inicjatywa otrzymała najwyższą przyznaną nagrodę w tej kategorii".

Bieg Rossmann Run z aplikacją to wydarzenie sportowe, które miało miejsce w maju 2024 roku w całej Polsce. Uczestnicy biegu otrzymywali 5% rabatu na zakupy w drogeriach Rossmann, za każdy pełny przebiegnięty kilometr, a jeśli pokonali dystans 10km, mogli liczyć na maksymalny 50% rabat. Czas i dystans mierzone były za pomocą aplikacji mobilnej. Wpisowe w wysokości 5 zł w całości przekazywane zostało na cele charytatywne.

© materiały partnera | Marcin Krokowski

"Witaj w Rossmannie" nagrodzone

Kampania "Witaj w Rossmannie!zdobyła brązową nagrodę Effie w kategorii Retail & Marketplaces! To ogromne wyróżnienie dla Rossmanna, zwłaszcza w tak silnie obsadzonej kategorii, gdzie rywalizował z takimi firmami jak Allegro i Ikea.

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, który nagradza najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe.

W przygotowaniu kampanii Rossmanna wspierało GPD Agency, a w zakupie mediów agencja Zenith.

Wybrane dla Ciebie