Victoria Beckham poszerza swoją działalność o linię kosmetyczną
W tym roku obchodzi 10-lecie swojej marki. Dokładnie dekadę temu zrobiła swój pierwszy pokaz na nowojorskim tygodniu mody. Czy to nie idealny czas, aby znów zaskoczyć świat?
Jest jedną z najpopularniejszych bizneswoman na świecie. Słynie z szyku i niebywałej klasy. Ogromna fanka minimalizmu. Victoria Beckham.
Nie zdążyliśmy ochłonąć po wyjątkowym pokazie jej nowej kolekcji na New York Fashion Week 2018, a ona już zaskakuje nas kolejną nowiną. W wywiadzie z Nicolą Mendelsohn, który transmitowała na swoim profilu na Facebooku poinformowała, że właśnie poszerza swoje imperium o… linię kosmetyczną.
Nie będą to jednak produkty do makijażu, ponieważ projektantka ceni swoją współpracę z marką Estée Lauder i nie zamierza z nią konkurować. Dlatego właśnie zdecydowała się na kosmetyki do pielęgnacji. Szczegóły dotyczące premiery linii nie są jeszcze znane, ponieważ prace nad nią są na bardzo wczesnym etapie. Projektantka zapewnia, że nie będą to produkty, jakie możemy znaleźć na drogeryjnych półkach. Przy ich kreowaniu będzie kierowała się tą samą zasadą, co przy projektowaniu kosmetyków kolorowych dla Estée Lauder – zamierza tworzyć to, czego brakuje w jej kosmetyczce. Mają to być produkty innowacyjne. Podczas wywiadu zapewniała, że cały czas pragnie poszerzać swoją wiedzę, poznawać różne technologie i wyznała, że pracuje nad linią z najlepszymi z najlepszych. Być może jedną z tych osób będzie specjalista, o którym projektantka wspomina zawsze, gdy poruszane są tematy urodowe - dr Harold Lancer z Los Angeles.
Skóra Victorii jest w tak świetnej kondycji, że możemy założyć, iż ma ona naprawdę wysokie wymagania dotyczące pielęgnacji. Może dzięki temu stworzy ze specjalistami produkty na najwyższym poziomie, jedynie z najlepszej jakości składników. Czy klienci pokochają jej nową linię równie mocno jak inne, tworzone przez gwiazdy marki?
Cały wywiad możesz obejrzeć poniżej:
Jak wiadomo jej mąż, David Beckham w tym roku wraz z L’Oréal Luxe stworzył nową markę kosmetyczną dla mężczyzn - House 99. Gama tej marki to 21 innowacyjnych produktów do włosów, skóry, brody, a nawet tatuaży. Czyżby Victoria pozazdrościła ukochanemu?
Zobacz też: Czy tani krem do twarzy zawsze będzie kiepski?