FitnessW znakomitym stylu, z impetem i całą mocą różowych wrażeń w Arche Hotel Krakowska rozpoczął się październik - miesiąc świadomości raka piersi

W znakomitym stylu, z impetem i całą mocą różowych wrażeń w Arche Hotel Krakowska rozpoczął się październik - miesiąc świadomości raka piersi

W niedzielę 2 października br., wnętrza Arche Hotel Krakowska w Warszawie zamieniły się w prawdziwie kobiecą stolicę piękna - piękna w każdym tego słowa znaczeniu. Event pt. "Różowy październik z Arche Hotel Krakowska" na którym pojawiły się tłumy gości, zorganizowany został, by przy wsparciu znanych osobistości, propagować profilaktykę raka piersi.

Źródło zdjęć: © materiały partnera | Marcin Kossakowski

05.10.2022 13:23

Różowe wydarzenie rozpoczęło się panelem dyskusyjnym pt. "Wybieraj świadomie". W pełnej wiedzy oraz zdrowotnych wskazówek dyskusji wzięli udział: Dr n. med. Robert Brawura Biskupski – Samaha, specjalista w dziedzinie perinatologii oraz ginekologii i położnictwa. Pomysłodawca oraz współzałożyciel kliniki ginekologicznej Aurea Clinic w Warszawie. Doktor przekazał cenne informacje o tym, jak ważną rolę w życiu każdej kobiety powinna odgrywać profilaktyka. Wskazał także jakie badania przynajmniej raz do roku należy wykonywać, by móc czuć się bezpiecznie i spokojnie.

O tym, że przeżycia Amazonek to "Spotkanie najtrudniejszego doświadczenia z najgłębszą nadzieją" oraz o pięknej idei działalności Stowarzyszenia Amazonki Warszawa – Centrum opowiedziała jego Prezes, Pani Ewa Grabiec-Raczak.

Swoje pięć minut miała także Fundacja Spełnionych Marzeń im. Tomka Osucha, reprezentowana przez Prezes Fundacji – Panią Justynę Sypkę, która przybliżyła tematykę chorób nowotworowych wśród dzieci.

O przebudowie blizn i defektów skórnych powstałych m.in. w wyniku masektomii opowiedziała fizjoterapeutka oraz założycielka marki Anamed Zdrowie – Pani Anna Wołkowicz.

Gościem pierwszego panelu dyskusyjnego była także dziennikarka oraz prezenterka telewizyjna Pani Agnieszka Hyży, która nie tylko zachęcała uczestników wydarzenia do wykonywania badań profilaktycznych, ale przede wszystkim przybliżyła kwestię wszelkiego rodzaju działań i aktywności społecznych, których celem jest szerzenie i propagowanie ochrony własnego zdrowia.

© materiały partnera | Marcin Kossakowski

Kolejnym etapem różowego spotkania w Arche Hotel Krakowska, była dyskusja pt. "Świadoma kobieta w biznesie", jej uczestniczki: projektantka mody – Pani Ela Piorun, Regional Manager Europe Vita Liberata – Pani Klaudia Oparcik, założycielka kliniki medycyny estetycznej i naturalnej Rosamed Clinic – Pani Ela Gozdecka oraz współzałożycielka sieci Szkół Cosinus – Pani Beata Łukowicz, opowiedziały o tym, jak ważną rolę w życiu każdej kobiety powinny odgrywać: jej własna świadomość, wiara w siebie oraz determinacja, które pomagają nie tylko spełniać marzenia, ale przede wszystkim optymistycznie stawać na czele dużych firm, działalności, co nierzadko wiąże się z ogromnym stresem oraz presją.

Zwieńczeniem różowej celebracji był pokaz kolekcji projektantki Eli Piorun. Na prawie 20 metrowym wybiegu zaprezentowały się modelki, którym na żywo towarzyszył Finalista programu "Mam Talent" – Adi Kowalski. O słodką oprawę wydarzenia zadbała firma MC Sweet. Zdrowymi sokami oraz koktajlami owocowymi częstowała firma KGH (Great, Queency). W prawdziwie różowy, pełen kobiecych akcentów klimat scenografii wprowadził gości wydarzenia Serwis kwiatowy.

© materiały partnera | Marcin Kossakowski

Październik od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi.

W tym szczególnym okresie podejmowane są tematy związane z profilaktyką, diagnostyką oraz nowoczesnym leczeniem nowotworów piersi. W ramach różowej kampanii, co roku, 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi, którego symbolem jest różowa wstążka – znak solidarności z kobietami chorującymi na raka oraz symbol walki z rakiem piersi.

Październik to również okazja do wykonania profilaktycznych badań i skorzystania z programów oferowanych przez NFZ oraz niektóre placówki medyczne. Każdego roku na świecie ponad półtora miliona kobiet dowiaduje się, że ma raka piersi. Każdego dnia, ponad 50 Polek dowiaduje się, że ma tę chorobę. Wysoko rozwinięta technika medyczna oraz dostęp do badań profilaktycznych są dziś w stanie zatrzymać licznik tych zatrważających danych liczbowych, a co najważniejsze - mogą uratować życie! Jako część prężnie rozwijającej się grupy Arche, dumnie angażujemy się w organizację wydarzeń, które zawsze mają ten sam cel – zwiększenie świadomości społecznej.

Arche Hotel Krakowska to nie tylko Hotel biznesowy. To przede wszystkim obiekt, który wyróżnia ogrom działań charytatywnych, społecznych, pomocowych oraz pro-zdrowotnych. Wszystkie nasze wewnętrzne projekty realizujemy świadomie uwzględniając zawsze to, co najistotniejsze. Wiemy czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Jako polski kapitał, wspieramy polskie marki, łączymy siły. Otwieramy się na to, co najważniejsze – Mówi Dyrektor Generalna Arche Hotel Krakowskai Arche Hotel Geologiczna - Małgorzata Gipsiak.

© materiały partnera | Marcin Kossakowski

Nie byłoby doskonałego eventu, bez zaangażowania oraz wsparcia partnerów różowego spotkania: Marki Vita Liberata – Strategicznego partnera wydarzenia. Stowarzyszenia Amazonki Warszawa – Centrum, Fundacji Spełnionych Marzeń im. Tomka Osucha, kliniki ginekologicznej – Aurea Clinic, Serwisu kwiatowego, Beauty Art – Szkoły wizażu Beaty Małachowskiej, KGH, GLOV, Cosinus Szkoły, Anamed Zdrowie, Rosamed Clinic, MC SWEET oraz projektantki i kreatorki mody – Eli Piorun z którą Arche Hotel Krakowska łączy wyjątkowa współpraca.

Wierzymy, że zorganizowany przez Arche Hotel Krakowska różowy event oraz wspólne celebrowanie tak szczytnego celu pomoże wielu kobietom przekroczyć granice własnych obaw i ograniczeń, a przede wszystkim nakłoni Je do corocznych badań profilaktycznych - podsumowuje Dyrektor Generalna Arche Hotel Krakowska i Arche Hotel Geologiczna – Małgorzata Gipsiak.

Źródło artykułu:Materiał Partnera
Zobacz także