ModaWarsztaty "Moda w sieci" w VIAMODA INDUSTRIAL

Warsztaty "Moda w sieci" w VIAMODA INDUSTRIAL

Warsztaty "Moda w sieci" w VIAMODA INDUSTRIAL
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
21.05.2013 09:34, aktualizacja: 21.05.2013 10:33

18 maja w VIAMODA INDUSTRIAL Szkole Wyższej w Warszawie odbyły się warsztaty „MODA W SIECI” dla osób zainteresowanych rozwijaniem własnego biznesu w modzie, również za pomocą narzędzi internetowych.

18 maja w VIAMODA INDUSTRIAL Szkole Wyższej w Warszawie odbyły się warsztaty "MODA W SIECI" dla osób zainteresowanych rozwijaniem własnego biznesu w modzie, również za pomocą narzędzi internetowych.

Pierwszą część poprowadzili eksperci z portalu Conceptshop.pl: Magda Mazurek oraz Michał Głagolski, na co dzień pracujący w obszarze e-commerce. Uczestnicy dowiedzieli się od czego należy zacząć i jakich błędów unikać, aby sklep internetowy osiągnął sukces. Razem zastanawialiśmy się do jakiej grupy odbiorców możemy dotrzeć w Internecie, a także jakie możliwości dają nam portale społecznościowe. Prowadzący podzielili się również swoim doświadczeniem związanym z promocją sklepu internetowego. Dowiedzieliśmy się, jakie metody promocji dają realny efekt, a w które lepiej nie inwestować.

W drugiej części warsztatów Joanna Kosman z ANSWEAR.com przybliżyła uczestnikom temat kreowania marki modowej. Przyjrzeliśmy się różnym grupom docelowym, do których może być adresowana dana marka. Wybór danej grupy i jej cechy charakterystyczne będą determinowały całą markę i sposób jej promocji. Uczestnicy na wielu prawdziwych przykładach dowiedzieli się, co warunkuje sukces marki, jakie cechy powinna posiadać atrakcyjna marka i co sprawia, że jest oryginalna. Dzięki temu, jeszcze podczas warsztatów, uczestnicy mogli w grupach wykreować swoje własne marki odzieżowe.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za przybycie i trzymamy kciuki za Wasz internetowy, ale przede wszystkim realny sukces!

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także